28:"At least not yet."

16.3K 839 100
                                    

Erin turun ke bawah sebab perut dia dah menangis minta diisi. Dia pergi ke dapur.

"Kakak, stop!" Erin berhenti bergerak bila Eirshad menjerit padanya.

"What?" Soal Erin. Eirshad mendekati kakaknya.

"There's a spawn of Satan on the floor." Ujar Eirshad dan Erin melihat bawah kakinya dan nampak serpihan Lego.

"Lego je."

"Oh yeah? Next time if you step on it and cry like a baby, don't blame anyone else." Eirshad mengambil Lego tersebut supaya takde siapa terpijak.

Erin roll eyes, dia pergi ke dapur dan berhenti di depan pintu dapur bila nampak Khairil yang belakang badannya menghadap Erin.

Erin letakkan tangan ke dadanya dan memerhati lelaki itu lama tanpa sedar.

"Uwow..." Itu bukan Erin tapi Eirshad. Erin berpusing memandang Eirshad. Eirshad pandang Khairil kemudian pandang Erin semula dan mengangkat kedua keningnya berkali kali.

"...the hell?" Erin memandangnya tertanya-tanya.

"Tak payah nak tipu. Kita berdua tahu dia adalah manusia yang sangat hot and sempurna luarannya.." Eirshad tunjukkan jarinya pada Khairil.

Erin memandang Khairil dan nampak Khairil yang sedang memandangnya sambil menggigit strawberry. Kening sebelah diangkat Khairil.

Erin menarik kolar Eirshad dan sembunyi di sebalik dinding supaya tidak dilihat Khairil.

"Oh my god! Dia eyefucking you like there's no tomorrow! Hot damn." Eirshad berkata teruja seolah ianya sesuatu yang sangat gempak.

"Can't deny." Erin memeluk dinding sambil terduduk di lantai.

"He sure grew up very WELL!  I don't know what have you done to him in the past but you sure lucky he love you like crazy." Eirshad fanboy dan langsung tak pedulikan Erin yang dah mencair di lantai.

Tiba-tiba, Eiril berlari laju ke arah mereka dan mendarat di perut Erin buatkan Erin terjerit kecil.

"Tidak! Eiril dah rosakkan baby gliter ke?" Soal Eiril dengan risau sambil mengusap perut Erin perlahan.

"You break my baby fat or back bone probably." Erin berkata dan pipinya merah mendengar baby gliter daripada mulut adiknya.

Seseorang mengangkat tubuh Erin. "Princess, okey tak?"

"Uuuu...princess carry!" Eiril menjerit teruja melihat kakaknya diangkat.

Eirshad tersenyum nakal. Dia mendungkung tubuh Eiril. "Jom kita pergi main sementara kakak nak berseronok dengan Abang Khairil." Ujar Eirshad selamba.

"Diorang nak main apa?" Soal Eiril innocent.

"Sesuatu yang sangat seronok." Selamba Eirshad berkata buatkan Erin memandangnya tajam. Eirshad dan Eiril berlalu pergi nak bagi privacy dekat pasangan pengantin lama tu.

Khairil ketawa kecil melihat hubungan tiga beradik ini. Dibawa Erin ke dapur dan letakkan di kaunter dapur.

Khairil berada di antara kaki Erin dan suapkan Erin pie dengan coklat sirap. Erin hanya akur sambil memikirkan sesuatu. "What?" Soal Khairil dan angkat sebelah keningnya.

"So like, macam mana awak boleh jadi setinggi ni? Dulu kita sama tinggi and now awak nampak macam pokok, puberty ditching on me." Kata Erin sambil mengunyah pie yang disuap Khairil.

Khairil ketawa kecil. "Itu aku tak boleh nak kata apa-apa."

"Awak dah banyak berubah." Erin berkata perlahan buatkan Khairil memandangnya tertanya-tanya.

Mafia's Love ✅Where stories live. Discover now