2 yıl önce
Bir çöpçatan tarafından kurulan kör bir randevuydu jungkooku gördüğün an, ilk görüşte aşktı bir kızın penceresine oturmak isteyeceği herşeydi yüzünün yarısı güneş ışığı ile ısınıyordu ve mükemmel profilini ortaya koyuyordu kibarca gülümsedi ve seni selemladı ve o beyefendi sana doğru yürüdü ve koltuğunu çekti her şey o kadar güzeldiki bütün dünyan durdu nerdeyse nefes almayı unuttun o .... o mükemmeldi.
Siz ikiniz yaklaşık bir kaç aydır flört etmeyi denediniz jungkook biraz soğuktu ama onun sadece sizin gibi duygularını dışavuramadığını fark ettin her zaman neşeli açık bir kitap gibisin jungkookla flört etmek buna sen bile inanamadın
"Bu gerçekmi?"çok şaşırmıştın.Jungkook a göre evlilik sadece aile çizgisini sürdürmek içindir daha fazlası değildir sana olan sevgisi onun için hissettiğin kadar tutkulu değildi ama o seni sadece senin gibi bir kızı seviyor ideal tipi yoktu sadece iyi bir eş olabilicek ortalama sevimli ve kibar biriyle evlenmek istiyordu ve sen mükemmel bir zamanlamayla oradaydın.
Jungkooku anlamak zordur. Ne düşündüğünü asla anlayamassın o hiç romantik değildir ama her zaman beyefendi,manipülatif olabilir ama sen körü körüne aşıktın ,onun her emrine itaat ettin sana sevdiğini hiç söylemedi ama bunu az bir kelime ile ifade ederek ifade ediyor ama onu aşırı derece ateşli ve seksi yapan da bu onunla yaşarken ölümcül idin vee adam sana elini uzatarak kutu çıkarttı reddetme şansın yoktu ve sende evet dedin.
Evlendikten sonra onun daha tatlı ve şefkatli olacığını düşündün artık bir ailesiniz ama jungkook değişmedi jungkooku her zaman çalışkan olduğu biliyordun çevresindeki herkez onu böyle biliyor ve şirketi genişletip , genişlettikce büyük bir iş kolik oldu , daha yoğun iş gezileri oldu ve fazla zaman önce yalnız ve sıkılmış hissedersin yalnız ve sıkılmış özellikle yalnız olduğunuzda ihmal edilirsiniz geceleri buna katlandınız ama sonra paranoyaklaşıp dışarda başka bir kadın olabileceğini düşünerek paranoyak oldun ve bu tür şeyler ...
İki yıldır evlisiniz jungkook her geçen başarısına başarı katıyordu onunla gururduyuyordun ama sen git gide çöküyordun eski özgüvenin yoktu daha nötr biri oluyordun sexyliğini kaybediyordun.
Sen tam zamanlı ev hanımı iken artık makyaj yapmıyordun çünki sıkıldığın zaman hep evdesin yiyorsun sonra uyuyorsun sonra kanepede film izliyorsun bütün ev işlerini yapmana rağmen çalıştığından daha fazla yiyorsun her gün daha yaşlı ve daha solgun hale geliyorsun büyük bir özgüvene ihtiyacın var seni destekliyecek bir kocaya .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN YİNE BENİMSİN JJK
Fanfiction"Yeterince yaşadım!!boşanmak istiyorum !!!" Öfkeyle söyledin Jungkook soğuk bir kahkaha attı ve ????????