2 hafta geçti , Jungkookun boynunda bıraktığı morluklar soldu. Ama hala kendisinden bir arama yoktu.
Sadece işimi sürdürmek istiyordum, bunu istemem çok mu fazla?!*
Başka bir fotoğraf çekimde telefonuna bakarak kaşlarını çattın.
"Yah! telefonuna bakmayı kes! Arayacak güven bana" dedi Jeongyeon.
"Farz edelim"
"Hayır.. eğer telefonuna bakmaya devam edersen sen onu arayacaksın..."
Jeongyeon haklıydı, onu aramaya çok yakındın... ama hayır! Senin patron olduğunu bilmesi lazım.
"Hyerin-shi hazırız~"
"Geliyorum~" sete gittin.
== setten sonra akşam etkinliğinde==
Akşam etkinliğe sen, Jeongyeon ve Taehyung katıldınız.
"Taehyung! Jeongyeon!" Sarı saçlı mavi gözlü güzel bir kadın seslendi.
"Vaay~" onu burada görünce ikiside şaşırmıştı.
Fransada bir tasarımcıydı, ve hepsi aynı okuldan arkadaşlardı.
Yanında arkadaşlarıda vardı, hepsiyle fransızca sohbet etmeye başladınız. Hepside çok arkadaş canlısıydı.
Jungkook seni gördü, bir an için şüphelendi, Hyerin?!*
O kadar güzel ve farklı görünüyordun ki, mimiklerin, konuşman, gülümsemen, hepsi farklı biriymişsin gibi geliyordu, etrafı tanımadığı insanlarla çevriliydi, farklı bir dilde konuşuyordun.
Sen onun karısısın, ama o anda çok uzakta olduğunu hissetti.
Kalabalığa kıkır kıkır gülerken onu fark etmediniz.
Hepsi içki almaya gittiler ve sen takip ettin ama adın "Hyerin-ssi?!" diye seslendi.
Arkanı döndün, bu Namjoon'du. Mutlu görünüyordu, "Aigoo, senin de burada olduğunu düşünmek, seni görmek çok güzel!"
Utangaç davranarak, hala büyük bir hayranı. "Oh! Senin Hyerin olduğunu biliyorum, yani Jungkook'un karısı ...Jungkook da burada, onu aramamı ister misin?" Fısıldadı.
Gözlerin kocaman açıldı, onu çok özledin ama seni aramadı, muhtemelen sana kızgın olduğunu düşündün, onu dinlemedi ve tekrar bıraktı.
"Hayır. Muhtemelen hala beni görmek istemiyor, ben ayrıldığımda biraz kavga ettik." Garip bir şekilde kıkırdadın ve reddettin.
"Ah. Ama o şimdiden buraya doğru yürüyor." Namjoon senin arkandaki yöne bakıyordu, senin arkanı dönüp bakmanı sağladı.
Çok gerginsin. Jungkook sana bakıyordu, bakıyordu..
"Bence umm.. gidip bir şeyler içmeliyim." Namjoon gitti.
Sadece sana baktı, sessizdi. "Nasılsın-" diye sordun.
"Bogoshipda (seni özlüyorum)." Jungkook senin sözünü kesti ve cevap verdi, gözler seninkilere bakıyor, yüzün ciddi görünüyordu.
Yüzün kızardı, kalbin daha hızlı atıyor, bunu ona belli etmek istemedin.
Bu çok adaletsiz! Sakin ol!! Sadece bir cümlesi yüzünden çırpınmayacağım.
Kaşlarını çattın ve boş bir yüz gösterdin, "o zaman.. o zaman.. neden aramadın-"
"Ne diyeceğimi bilemedim." Jungkook hızla cevap verdi, gözlerini senden alamıyor.
Alt dudağını ısırdın, gülümsememek için elinden geleni yaptın, dudaklarını ince bir çizgi haline getirerek "Yi babo. (Aptal)" Yumuşak bir sesle söyledin.
Jungkook tatlı bir şekilde gülümsedi, "Aro. (Biliyorum)"
Sadece gülümsemeni tuttuğunu görünce kalbi eridi. Gülümsediğini görmek kalbini çarptı, hem sen hem de Jungkook aynı anda burnundan soludun.
Jungkook seni çok mutlu görünce kızardı, rahatladı, başka tarafa baktı ve yüz ifadesini kontrol ederek boğazını temizledi.
"Ben-" Jungkook sana bir şey söyleyecekken senin adını söyleyen bir ses araya girdi.
"Hyerin-ah-" Taehyung elinde bir bardak içkiyle uzaktan dikkatinizi çekti.
Yaklaştı, Jungkook'u fark etti, Fransızca konuştu.
"Kaybolduğunu sanıyordum."
"Ama kaybolmadı-."
"Bize müsaade." Taehyung, Jungkook'a gülümsedi.
Taehyung önden gidiyordu ama sen üzgün bir ifadeyle kafanı Jungkook'a çevirdin.
Onun yerine gülümseyerek "Git" dedi.
Sessizce, Jungkook ellerini tutup gitmek istediğini söyledi ama senin bunu istemeyeceğini biliyor.
Sorunlu bir bakışın vardı çünkü gitmen gerekiyordu ama onunla kalmak istedin.
Jungkook kaşlarını çattı, sana baktı, kolları başka bir adama bağlıydı. İçini çekti. Ama bu formalite, yapabileceği bir şey yok.
Jeongyeon'a giderken Taehyung fısıldadı, "Yani haklıydım? O senin eski kocan." Derin sesiyle kulağınıza fısıldadı. Şaşırdın. "Nasıl-"
"Geçen sefer sarhoş olduğunda adını çok zikretmiştin. Onu gördüğümde o yemeği yedim ama böyle bir tesadüf olacağını düşünmemiştim ve bugün yine, destiny brought kaderi pek çok kişi getirdi galiba... tesadüfler..." dedi.
Gözleriniz kocaman açıldı, o kadar uzun süre birbirinizi tanımıyordunuz ama neredeyse 2 haftadır iş dolayısıyla birlikteydiniz.
Taehyung genellikle güler yüzlü, esprili ama bazen böyle şeyler söylüyor ve bu seni derinden etkiliyor.
Utangaç bir şekilde gülümsedin ve fısıldadın, "Yine de o benim eski sevgilim değil .Boşanmış değiliz, bunu da yakın zamanda keşfettik."
Taehyung senin çok tatlı gülümsediğini görünce gülümsedi, aniden yanağını gagaladı.
Şaşırdın. "Sen çok tatlısın, ben sadece..." dedi
Jeongyeon bir playboy yaptı, sen sadece bu sefer onun alışkanlığı olduğunu düşünerek geç.
"Lütfen bunu bir daha yapma. Yanlış anlamalara yol açabilir." Gülümseyip içini çektin, o senin için bir kardeş gibi.
Ama bilmiyordun, Jungkook her şeyi gördü ve daha da kötüsü Taehyung biliyordu ve Jungkook'a baktı.
Bölüm sonu==
Sınır dolduğu için hemen yeni bölüm attım
İşler karışıyor..
Umarım beğenmişsinizdir yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın haftaya Cumartesi görüşmek dileğiyle....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN YİNE BENİMSİN JJK
Fanfiction"Yeterince yaşadım!!boşanmak istiyorum !!!" Öfkeyle söyledin Jungkook soğuk bir kahkaha attı ve ????????