Bölüm 10

3.2K 138 29
                                    

Seninke ilgili konsep sevimli, seksi ve zarifti ama bu sadece dışarıda içten tamamen farklı.

Arkadaş canlısı , komik , biraz sakar ve alçak gönüllü.
İnsanlar arasındaki farkı ve boşluğu seviyor , çok tatlı.

Hemen hemen tüm tasarımcılar moda etkinliklerinde olmanızı ve sponsorunuz olmak istiyor. Yakında sizin için Kore işbirliği projeleri düzenlendi ve siz ikiniz Seule uçmaya karar verdiniz.

==✈️seul, kore==

Gözlüğünüzü çıkardınız ve memleketinizin havasını içine çektin.
"3 yıl sonra Seuldeyim  , memleketime geri döndüm" dedin Jeongyeona ithafen.

Siz ikiniz Fransada çok ünlüsünüz ama korede pek fazla bilinmiyordunuz.
İnsanlar seni fazla tanımıyordu ama kimsede gözünü senden alamıyordu .

Yakında kore menajeriniz arabayı aldı ve yeni dairenize geldiniz . Beş yıldızlı çok lüks bir yer.

Oda sade ama gösterişli büyük pencereleri tüm Seulü ayaklar altına alıyordu. Onu çok özlüyordu.

Valizlerini yerleştirdikten sonra hazırsınız.

Ünlü yapımcı ve fotoğrafcı ile bir akşam yemeği henüz kim olduğunu bilmiyordunuz. Ama onun fotoğrafçı ve kendisinin sanat olduğunu duydunuz.

Bu kişiyle tanışmaktan ve Seul'de yeni modellik kareyerinize başlamaktan heycan duydunuz.

Jeongyeon ile beş yıldızlı bir restoranın özel odasına gittiniz , garson başı çekiyor.

Kapı açıldığında yakışıklı bir adam size doğru yaklaştı ve jeongyeon a sıkıca ve dostça sarıldı.
"Jeongyeon-nah çoktandır görüşemiyoruz" neşeyle söyledi.

"Taehyung-ahh!! Nasılsın?" Demişti Jeongyeon
"İyiyim dostum" demişti derin sesiyle

"Hyerin-shi!! Tanıştığımıza memnun oldum!" Elini tuttu ve yumuşak bir öpücük kondurdu.

Çok çekici görünüşüyle çırpındın insanmı? Tanrım! Çok yakışıklı be çok çekici!!

Yanaklarındaki kızarıklıkla selemladınız ama dostça sarılmalar ve öpüşmeler vermesine hiç alışamadınız .

Utangaç bir şekilde gülümsedin ve
"Bende memnun oldum" dedin

Beş yıldızlı bir akşam yemeğiydi ama atmosferi çok samimi ve rahat bir hale getirdiler. İkisinin çok uzun bir süredir tanıdığını, ve Taehyung un ilk olarak Fransada model olarak çıkış yaptığını ve korede daha fazla hayranı olduğunu öğrendin.

Taehyung korede çok sevilen ve sayılan insan bir insan olmuş,
Yani kim sevmez ki, o yüz , o gözler , o bakışlar tam anlamıyla adam öldürür.

Bölüm sonu

Bu aralar kafama taş düştü ilham geleyi

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Kendinize iyi bakın   Muahh 💋

SEN YİNE BENİMSİN  JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin