Bölüm 26

1.5K 78 112
                                    

Sınır doldu bende hemem yeni bölüm attım
Bu seferki sınır +75 okunma sınırı...

Choi pd, Jungkook'un biraz yoğun bir şekilde sana baktığını fark etti.

"Evet! Hyerin'e daha önce çiçekleri veren sendin, değil mi?" O sordu.

"Siz ikiniz sevgili falan mısınız? Bazıları?" Choi PD algılandı.

Ne yapacağını bilemeden irkildin. Jeongyeon aceleyle, "Anieyo- (Hayır, bir hayran)" dedi.

Çeneniz düştü, "ne?!"

Jungkook da şaşırmıştı. "Ah! Jinjja? Gerçekten mi? Hyerin'in hayranı mısınız?" Choi pd kıkırdadı.

Jungkook sana baktı. Jungkook soğuk bir kahkaha attı. "Anieyo (hayır), Jeongyeon-ssi, yanlış anladın." dedi.

Jeongyeon, Jungkook'a baktı. Jungkook sana usulca baktı ve kıkırdadı,

"Fan animnida (ben onun hayranı değilim), Namjoon hyung büyük bir hayran, bugün buraya gelmesi gerekiyordu ama başka bir şey çıktı, onun yerine buraya geldim."

"Ah- hyungunuz için çok kötü, ona her zaman seti ziyaret etmesini söyleyin." Choi pd kıkırdadı.

Jeongyeon'a bakıp "burada olduğunu bana neden söylemedin" bakışını attın.

Arkanı işaret etti, bir sepet dolusu cep telefonu. Polis sepete baktığını fark etti.

"Evet, telefonlarınızı verin. Harika bir akşam yemeği yerken telefona izin verilmez." Choi polis senin telefonunu da aldı.

Telefonunuzu da sepete koydunuz, bu yüzden Jungkook'un aramalarınıza cevap veremediğini fark ettiniz.

Jeongyeon, Taehyung'un dikkatini çekti ve Taehyung, Jeongyeon'un yanına oturdu. Masalarındaki tek boş koltuk, Jungkook'un yanındaki koltuktu. Diğer personelle birlikte başka bir koltuk arıyordunuz.

"Hyerin-ah- acele et ve buraya otur." Choi polis seni aradı.

Başka seçeneğin yoktu ve garip bir şekilde sessizdi.

"Madem hepimiz buradayız." Choi pd oturduğu yerden kalktı ve elinde bir bardak soju tutarak herkesin dikkatini çekti. "Önümüzdeki birkaç ay boyunca birlikte çalışacağız, umarım hepsi birbirine bakan büyük bir aile gibi olabilir. Stresli ve yorucu olabilir. Belki çatışmalar ve mücadeleler olabilir ama umarım hepimiz bir çözüm bulabilir ve hepsinin üstesinden gelebiliriz. Bu ekiple değerli zamanın tadını çıkarın ve elbette sağlıklı kalın. Şerefe!"

Polis bir konuşma yaptı ve herkese kadeh kaldırdı. Herkes harika zaman geçiriyordu, Jungkook ile konuşmak istiyordun ama polis ondan çok hoşlanıyor gibiydi.

Onunla konuşmaya devam etti. Taehyung senin tabağına et koydu. " Meojeo. (Yiyip bitirmek.)"

Jungkook fark etti ve PD fark etmeden tabağını hızla seninle değiştirdi.

Taehyung, konuşmadan Jungkook'a baktı. "muh?" Dudaklarını imzalayan Jeongyeon, ne yapıyorlar diye düşündü.

Jeongyeon kıkırdadı "bilmiyorum ama bu bir filmden daha iyi." "İşte Hyerin-ah, uzun bir çalışma gününden sonra sojudan daha tatlı bir şey olamaz." Taehyung'un y'si sana bir bardak doldurdu.

Jungkook onu senden aldı ve içti.

PD başka tarafa baktığında Taehyung'a baktı ve PD dönüp konuşmaya devam ettiğinde hemen soğuk bir ifadeye döndü.

"Benim sojum!!" Jungkook ne kadar sevimli olduğunu düşünerek fark etti. Biraz gülümsedi ve hemen sakladı.

"Jungkook-ssi! Hyerin yanında oturuyor, onun hakkında yakından ne düşünüyorsun?" Choi pd sordu.

SEN YİNE BENİMSİN  JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin