Bölüm 3

4.1K 155 5
                                    

YALANLAR!!!! Ve sen basit , aptal , akılsızca ona beyinsizce inandın Sulli onun eski sevgilisiydi ama uzun zaman önceydi Jungkookun dikkatini çekmeye çalışırken nazik ve dürüsttü Jungkook onun gerçek kötü kişiliğini ve sahte olmasından ayrıldı ,
Bunca yıldan sonra birden bire ve tek taraflı ona geri dönmek istiyor ama jungkook onun varlığını görmezden geldi , evli olduğunuzu öğrenince seni çok kıskandı .

Jungkooka o sahip olamazsa kimse sahip olamazdı ona göre , tüm bunları planlayarak takip etmeye başladı ve hatta yüzüğü jungkooktan çaldı!.

Ona inanmak istemedin , ama söylediği herşey kulağa çok doğru geliyordu jungkookun seni sevmemesi hakkında aklına geldi sana sevdiğini hiç söylememişti .
Göz yaşlarına boğuldun sanki bütün dünyan parçalanmıştı kalbin ...... kalbin paramparça olmuştu .
*jungkook ve o *
*bunu bana nasıl yapabilir !!?*
* hayır hayır !!...... o ...o beni kandırdı *
Düşünceler başının etini yiyordu ama doğruydu

Ne kadar düşünürseniz , birbirleri için o kadar mükemmel görünürler . Onların bir arada olduklarını hayal etmeye başladın mükemmel görünümlü mutlu bir çift ...

Odana koştun ve ağlarken eşyalarını toplamaya başladın boşanma evrakını masanın üstüne bıraktın . İmzalı bir şekilde .

Tereddüt etmeden evden çıktım ama gidicek bir yerin yoktu , nereye gidebilirdin? ..... ailenin yanına gidemezsin jungkook orda seni kolaylıkla bulur ve ailen seni onun yanına gitmen için evden kovar .

Beş yıldızlı bir otele gittin kendine lüks bir oda tuttun .
Jungkook sana hediye veya bir çiçek bile almaz ama ihtihaçların olur ve karşılaman için sana yüklü miktarda kredi kartı vermişti ama ihtiyaç duymamıştın sonuçta bir yere gitmiyordun evdeydin. O kredi kartını kullanmak sana doğru gelmiyordu ama şimdi kızgın ve kırgınsın .

Ama tamamen cam pencereye tek başına bakan Seul ün harika manzarası , ama gözlerinin yaşlanmasını engeleyemezsin .
Berbat hissediyorsun onu çok seviyordun ve o seni kandırdı . Kral boy yatağa atlafın ce ağladın uyuyana kadar ağladın .
Şimdi biraz koca parası yeme vaktiydi...

Biraz kısa ama irade edin kendinize iyi bakın...

SEN YİNE BENİMSİN  JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin