Helloo..
Sınır +700İyi okumalar!
Önlüğünün kurdelesini çözerek seni nazikçe kendine çekti. Ellerini omuzlarına koydun, onu öptün.
Öpücük derinleşti ve sana daha sıkı sarıldı. Oksijen eksikliğinden aklın dönüyordu, öpücüğü kırdın ve nefes nefese gözlerinin içine baktın.
Jungkook kıkırdadı ve daha da yaklaştı, "Öpücükler arasında nefes almalısın." Sen konuşmadan önce Jungkook dudaklarını seninkilere değdirdi.
Gerçekten agresifti, nefesinizi almadan önce dudakları yine dudaklarınızdaydı. Bu sefer usulca gitti, yavaşça başını eğerek, bir eli boynununu tutuyordu.
"bip" Jungkook'un telefonuna bir metin mesajı geldi. "Kook-hah. Telefonun" öpücüğünü kırdın.
Utanarak söyledin ve nefes nefese. "Vay anas-." Mıırdanmıştı .Seni tekrar öptü.
Sonra bu sefer telefonunuz "bip*" diye bir mesaj aldınız. Jungkook öpücüğü böldü, "Telefon"
"Boşver "
onu öptün. Öpücük daha tutkulu olmaya başladı, kollarını onun kollarına sardın. omuzları sıkıca, o senin beline eller.Sonra telefonunuz çaldı, ikiniz de görmezden geldiniz ama zil bitmedi. Jungkook öpücüğü kesti. Sana hızlı bir öpücük verdi, "Buna cevap vermelisin."
Ortamı bozduğun için üzgün görünüyordun, Jungkook gerçekten çok kibar ve anlayışlıydı. telefonu aldın ve
"Hyerin, Taehyung da tüm sahnelerini bitirdi ve film çekimi Bitti. BRAVO!!! Herkes akşam yemeği yiyecek, sen de gelmelisin." Choi PD'dendi.
"Hımm.." Jungkook'a baktın.
Jungkook da sana mesajını gösterdi, bu
Namjoon'dandı.
Hey, Choi polisi beni akşam yemeğinde aradı, az önce filmdeki tüm sahneleri yaptılar. Gitmek istiyorsun?Ve Jungkook bir 'Tamam' işareti gösterdi.
"Evet, tabii ki orada olacağım." Choi PD'ye ezici bir tonla cevap verdin. Telefonu kapatır kapatmaz Jungkook içini çekti, "3 saat yeterli olmayacak." Jungkook aniden ayaklarını yerden kesip seni bir prenses gibi taşıdı.
"Ha? Ne?" Şaşırdın. "Akşam yemeği partisi, sadece 3 saatimiz kaldı." dedi.
"Evet~ Hazırlanmak için 3 saat yeterli değil mi?" Sen sordun.
Senin masum gözlerini görerek kıkırdadı ve sen yeni fark ettin. Seni nazikçe savurdu ve sana sımsıkı sarıldı.
"Tatlım~ sen gitmeden önce başka şeyler yapmamız için 3 saat yeterli olmayacak." Kulağına fısıldadı, kızardın.. Yavaşça göğsüne vurdun ve utangaçça gülümsedin. Jungkook yüzünün kızardığını görünce kıkırdadı ve seni yatağa getirdi.
=== Akşam Yemeği Partisi ==
Tabii ki, doğrudan konuşmalar/eylemler yapmaktan kaçınıyordunuz. Mümkün olduğu kadar Jungkook'a. Ama bir şekilde senin önüne oturdu. Sana bakmaya devam etti ve bakışlarını hissedebiliyordunuz, ama uzağa bakıyordunuz
Mesajlar;
Hyerin:Jungkook Gözlerini başka yöne çevir!
Jungkook;yapamam.
Hyerin; Yok canım! Çevir
Jungkook;Yapma. Kızarma. Belli ediyorsun.
Hyerin;JEON JUNGKOOK!!
Jungkook; Tamam! Tamam! uzağa bakacağım.
Ve gerçekten uzağa baktı ve sen ona baktın. Sana dönüp baktığında, Jungkook tarafından alay edilmiş gibi kaşlarını çattın. Dudaklarını ince bir çizgi haline getirdin, gülümsemeni saklamaya çalıştın ve Jungkook kıkırdayarak öksürdü.
"Hey, telefonu kaybet. Buna tekrar el koymamı ister misin?" Choi polis elinde bir soju şişesiyle yaklaştı.
Sana da bir shot verdi ve ikiniz de kadeh kaldırdınız. "Hyerin-ah! Gerçekten harika iş çıkardın. Bu yılki acemi film başrol oyuncusu ödülleri kesinlikle senin olacak. Bunu garanti ederim!" Choi pd dedi.
Öne eğildi, "Eğlence dünyasında tecrübe edin, zor olabilir ama ilişkinizi ortaya koysanız da sorun olmaz. Sizi gerçekten destekleyen insanlar yine de sizi sevecektir." Fısıldadı.
Gözlerin büyüdü ve Choi pd sana gizemli bir gülümseme verdi. Romantizmin efsanevi yönetmeninden beklendiği gibi. O öğrendi.
Utangaç bir şekilde gülümsedin ve Choi pd sana bir içki daha koydu. "Ama şimdi değil, filmin gösteriminden önce değil, ona sana bakmayı bırakmasını söyle." Choi pd tekrar fısıldadı.
Jungkook bakıyordu, daha çok bakıyordu kocaman kahveleri ile .
Kıkırdadın ve Pd-nim gitti. Tekrar Jungkook'a mesaj attın..
Mesajlar
Hyerin; Jungkook pd-nim tarafından öğrenildik. sana bakmayı kesmeni söyledimJungkook;Herşey yolundamı?
Hyerin;evet ㅋㅋ
Jungkook endişeliydi ama yüzüne baktığında her şeyin yolunda olduğunu biliyordu. iyi. Jungkook bir süre koltuğundan kalkmak üzereydi ama Taehyung yaklaştı ve sessizce koltuğuna geri oturdu. Gitmemesi gerektiğini hissetti.
Taehyung hemen yanına oturdu, "Şerefe, Taehyung-ah-" ve ikiniz kadeh kaldırdınız.
"Meşgul olduğunu biliyorum ama umarım yakında tekrar buluşuruz, hatta sonra bile.."
"Hah! Neden bahsediyorsun? Her şey yeni başlıyor Hyerin-ah Yakında, Taerin CP tüm Kore'de olacak." Taehyung cümleni kesti.
Jungkook şok oldu, kaşları seğirdi. "Ve ELLE Korea'nın kapağı olacağız, bence daha fazla işbirliği yapmalıyız ve yılın çift ödüllerini hedeflemeliyiz. ŞEREFLER!" Taehyung mutlu bir şekilde kadeh kaldırdı soju vurdu.
Jungkook şaşırmıştı, sen şaşkın görünüyordun. Taehyung baktı oynayan gözlerle.
"Sana da şerefe, Jungkook-ssi." O alaycı bir şekilde bir bardak soju döktü.. Onu durdurmak istiyorsun ama Jungkookun gözleri sinirden kıpkırmızı olmuştu bile...
==bölüm sonu==
Biliyorum şerefsizim en güzel yerlerden birinde bıraktım.....
Bol öpücüklü bol kaynaşmalı bir bölüm ile karşınızdayım .
İnsta hesabım @Kremssshanti takip ederseniz sevinirim hesabımdan kitap hakkında birkaç bilgi paylaşma gibi planlarım var.
Kendinize iyi bakın seviliyorsunuzz💋💋💋❤️❤️❤️❤️😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN YİNE BENİMSİN JJK
Fanfic"Yeterince yaşadım!!boşanmak istiyorum !!!" Öfkeyle söyledin Jungkook soğuk bir kahkaha attı ve ????????