Şaşkınlık içinde ve panikle sütyen kopçanozı geri taktınız o ise sırıtarak sizi izliyordu.
*bu kadar sapık olan kişi ciddi masum ve bebek suratlı olabilir?!?!*
"Bırak!"
"Hayır!"
"Bırak dedim!" Sarılmayı kırmak için elinden geldiğince ittin.
Jungkook biraz bile hareket etmedi hatta yaptığınız harekete kıkırdayarak karşılık verdi.
"Bırak!"
"Bırakırsam gidersin" dedi.
"Eh ha~ bırak! Ben gidiyorum!" Diye bağırdın.
"Hayır!! Gidemezsin!!"
Söylediği yol eskiden çok itaatkar bir eş olduğunu hatırlattı, şimdi hatırladığın için kendini aptal hissettin . Bu kişinin ne kadar manipülatif olduğunu hatırladın, ve daha çok öfkelendin.
"Ben bir insanım!! Mülk değil ! Ve biz boşandık ve bana emir edemezsin!!"
"Biz boşanmadık" dedi sakince.
Onun yaptığı gibi soğuk bir kahkaha attın "hayır biz boşandık, yaptık"
"Hayır,yapmadık" tekrar söyledi.
"Yaptım"
"Yapmadım"
Devam etseydin sonsuza kadar devam edecekti, kendini sakinleştirdin. "Sanırım unuttun, ben o kağıtları imzaladım, biz boşandık. The End"
Jungkook sırıttı "boşanmak o kadar kolay değil"
"Ha?" Kafan çok karışıktı
" neden bahsediyorsun?" Diyerek ekledin şaşkınca
"Görüyorsun , aslında benim imzamada ihtiyacın var, ve bunu mahkemeye sunman gerekli tıpkı evlilik gibi nasıl evlenirken ikimizde imza attık boşanırkende ikimizinde imzasına ihtiyacın var..." jungkook kendinden emin bir şekilde gülümsedi seni şaşkına çevirdiğini ve artık kollarından kurtulmak için mücadele etmediğini fark edince kollarını çözü verdi.
" ve bilgiğin üzere o kağıtları imzalamadım, asla imzalamamda.." jungkook bilgilendirdi ve kanepeye oturdu , nasıl tepki berdiğini görünce rahatladı
"B-b-ama dizilerde böyle yapıyorlardı" kafan karışmış görünüyordun.
"Bu çok şirin, sana o sabunlu dizileri izlemeyi bırakmanı söylemiştim bu çok fazla dizli izlemekten elde ettiğin bir şey" dedi ve iç geçirerek kafasıyla onayladı jungkook
Aniden göz yaşlarına boğuldun büyük göz yaşları yanaklarından akmaya başladı, sadece o kağıtları imzalamaya kararlı olduğun zamanki acıyı, ne kadar çok göz yaşı döktüğünü , kaç mücadele ettiğini hatırlayarak...
Jungkook sana yaklaştı ve göz yaşlarını sildi nazikçe yanaklarını okşuyarak göz yaşlarını siliyordu ama sen ağlamayı bırakmıyordun.
Seni böyle ağlarken görünce üzüldü, acı çekti.
Ona baktın "boşanmak istiyorum" onca yaşanmış şeyden sonra pes edemezsin.
"Hayır , boşanmayacağım" dedi kendinden emin bir şekilde.
Ona tereddütlü bir bakış attın "boşanmak istiyorum!!" Ağladın.
"Hayır dedim, bunu bir daha söylersen ben-"
"İSTİYORUM!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN YİNE BENİMSİN JJK
Fanfic"Yeterince yaşadım!!boşanmak istiyorum !!!" Öfkeyle söyledin Jungkook soğuk bir kahkaha attı ve ????????