"Yeterince yaşadım!!!boşanmak istiyorum!!"
Öfkeyle ona bunu onun gibi işkolik bir kocaya söylemek istediğin şeyleri söyledin her zaman yalnız bir şekilde terk edilmiş ve sevilmemiş hissediyorsun.Son zamanlarda söylediklerine cevap bile vermek istemedi , yani gözlerini diz üstü bilgisayar ekranına dikip bazı raporlar ve analizleri okurken bir sürü çılgınca tuhaf şeyler söylemeye başladın.
Sana bakmaması seni üzüyordu kalp kırıklığı toparlanamaz toparlansa bile eskisi gibi olamaz, bir zamanlar onun için yanıp tutuşuyordun hala yanıp tutuşuyorsun ama seninle ilgilenmemesi canını sıkıyor sana bakması için leptopun ekranını sertçe kapattın .
Cehaleti gerçekten sinirini bozdu jungkookun göz seğirmelirinden korkmuştun ama o derin bir nefes alarak sakin kalmıştı ve
"Boşanma? Nedenini açıkla " demişti sakin bir şekilde
"Açıklamak ?!ben...sen..."kekeledin
"Sen....sen ne taptığını biliyorsun!"dediğine karşılık sadece mırıldanmıştıBir pazar gecesi sinirlenmiş görünüyorsunuz ve işten sadece bir kaç saatini huzur içinde geçirmek istiyor ve saçma çılgınlığınıza başlıyorsunuz önünde birleştiğirdiği ellerini kaldırıp nazik bir şekilde burununun köprüsünü nazikçe sıkıştırdı parmaklarıyla
"Ne yaptım ben?"
Jungkookun neden bahsettiğininden hiçbir fikri yoktu ve karısı olarak onun doğrudan gözlerinin içine baktı ,onu hergün görüyordun ve yinede her seferinde o yakışıklı yüzü ve koyu kahve gözleri senin kalbini hızlandırıyordu
*tanrım neden gözlerini çıkardı *
*hayır! Sabit ve güçlü kalmalıyım* gibi içinden kendine güç veriyordun daha doğrusu güç vermeye çalışıyordun.
"Zaten hile yaparken yakalandın hiç bir şey yapmamış gibi davranmayı bırak!! "
Jungkook iç geçirdi " son zamanlarda çok fazlamı k-dram izliyorsun?"
"Evet ne hakkında?" Safça cevapladın.
"O dramaları gerçek hayata koymayı bırak"
Jungkook tekrar leptopunu açıcağını söyledi,kaşlarını çattın ve leptopun ekranını aşşağı ittin
"Bu dramalarla ilgili değil!"
Jungkook iç geçirdi " O zaman ne ile ilgili?""Beni aldatırken yakalandığını sana söyledim ,bunu bilmiyormuş gibi davranmayı bırak , yanındaki bayan Song sizi Moonbuck kafede genç bir bayanla görmüş , hem sen kafeleri sevmezsin neden ordaydın!?!" Öfkeyle söyledin.
"Hile mi? Kanıt" Jungkook ciddi bir yüzle söyledi.
"Ne zaman,tam tarih ,yer ve kiminle?" Kayıtsız bir şekilde sordu .".......Bana söylediğini hatırladım ...pazar .........ıııhayır.......cum-"
"Geçen cumartesi, Moonbuck kafede, saat 18:00 cizarları" Jungkook daha fazla detaylandırmadan dedi.
"Evet!!Evet!!Evet!!Aynen öyle dedi" doğru hatırladığın gibi başını salladın .
"Neredeydin o gün? " Jungkook ayağı kalktı size ve size doğru yürüyerek dahada yaklaştı , durum tersine döndü, şimdi soruları sorma sıradı ondaydı .
"Ben...ben....." kekelemiştin ona doğrudan bakamıyorsun bile . Duştan yeni çıktı üstüz sadece eşofman altı ile duruyordu . Geriye doğru adımlar atmaya başladın . Yaklaştıkça vücudun ısısını hissettin."Ben....o gün grip olmuştum evdeydim! " hatırladın ve yüksek sesle cevapladın. Geriye gitmenin yolu yoktu dıvara ulaştın.
" Değilmi ? Sonra bende kız kardeşinden bir şeyler almamı istedin . Ve o kafeye gitmemi isteyen sendin " Jungkook hatırlamana yardım etti.
"Bekle kız kerdeşimle berabermiydin?" Jungkook'a surgularmış gibi bir yüz ifadesi ile baktın.
Jungkook eğildi ve seni dümdüz etti" Evet~ sana benzeyen bu genç bayan başka kim olabilir ki?" Dedive tombul yanağından bir makas aldı.Yine yoktan dertlere neden olduğun için yüzün kıpkırmızı oldu . Ama ... hayır ...bu sefer her zamanki gibi bitmeyecek.
"Ne zaman?...Ne zaman? " diye bağırdın.
"Ne zaman?..." Jungkook sinirlenmişti ama yinede dinlemeye çalıştı.
"Geçen sefer ofisine gitmiştim senin için sürpriz bir ziyaret yapıcaktım ama çalışanlarından bir bana muhtemelen Gureum-ee ile birlikte olabiliceğinizi söyledi ,ve boş zamanlarında Gureum-ee le takıldığını söyledi"
Bir kez daha şiddetle söyledin
Jungkook bir elini boynuna doladı ve boynunu döndürerek sakinleşmeye çalıştı
"Gureum-ee .." Jungkook derin bir nefes alarak cevapladı
"Gureum-ee meslektaşımın evcil hayvanı" sabırla açıkladı.
"nE!?" Şaşkına dönmüştün Jungkook ise başını sallayarak koltuğa geri dönüyordu."Bu nasıl por- ..hayır...hayır...pekiya Park Jinna ? O kadın değilmi? Adını kişisel olarak senden duydum,tüm kıkırdaması ve kıkırdamalar , buna ne dersin? Bunun için bahanen varmı? "
Jungkook a sorularla saldırmaua devam ettin .
Jungkook gözlerini kapadı ve derin bir nefes aldı.
Seninle tekrar yüzleşmek için arkasını geri döndü."Birincisi, asla kulak misafiri olmamalısın"
Dahada sana yaklaştı
"İkincisi,adı Park Ginha ve müşterilerden biri "
Onun repliğini kesin
"Gördün mü ? Doğru anladım"
Jungkook onu hala hile yapmakla suçlamaktan vazgeçmediğini görünce sinirlendi. Aniden seni duvara yapıştırdı ve bu seni biraz korkuttu . Gözlerin kırmızılaşmaya ve içinde göz yaşları dolmaya başladı
" o kadın 70 yaşında üstelik iki tane torunu var . Şimdi sonunda işimiz bittimi ?" Sonunda özür dilemiştin
"Üzgünüm" diyerek ona köpek yavrusu bakışlar atmaya başladın.Jungkook kollarını bırakarak seni bir çırpıda omuzuna aldı . " ne?! ne?! Beni hayal kırıklığına uğrattın " diye bağırdın . Bacaklarını tekmeleyerek mücadele ettin ama jungkook seni bırakmadan aşşağı inemezsin .
"Bırak beni dedim ?!! Bana vurmayacaksın değil mi? Bırak beni"
Jungkook seni odaya götürene kadar sürekli bağırdın .
Seni yatağa attı sen daha kalkamadan kollarından yukarı kaldırarak yatağa sabitledi .
Gözlerinin köşesinden yaş akarken konuştun " yemin ederim bana vurursan ben seni-" daha sözünü biteremeden jungkook dudaklarına yapıştı . Gözlerin büyüdü ve büyüdü .
" hayır ......dur!"Sen direndim ama jungkook devam etti hayır diyorsun ama jungkook zoru oynamayı sevdiğini biliyor
" Dur..... ben ..... dur.. ben-ben boşanmak istiyorum "
". Bekle ...ahh gıdıklanıyorum " "; )"
Jungkook vücûdunun her santimetresine yumuşak bir şekilde dokunurken . Dudaklarının hayır dediği ama vücudunun evet dediğini anladın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN YİNE BENİMSİN JJK
Hayran Kurgu"Yeterince yaşadım!!boşanmak istiyorum !!!" Öfkeyle söyledin Jungkook soğuk bir kahkaha attı ve ????????