5K OLDUK!!! Okuyan ve destekleyen herkeze teşekkür ederim 😊
Bu arada 60 okuma sayısı olmadan yeni bölüm atmayacağım bölüm başı okuma sayısı düştü çünkü.İyi okumalar!
Fotoğraf çekimi başlasın!
Birleştirilmiş fotoğraflara geçmeden önce Taehyung'un solo fotoğraflarını bekliyordunuz. Her zamanki gibi oyuncu ama yine de hemen harika poster çekimleri yapmayı başarıyor.
Gerçekten etkileyici.
Ardından sizinle yakın çift fotoğraflar çekmeye geçiyoruz.
İlk başta Taehyung'a ayak uydurmanın zor olduğunu hissettiniz, şakacı olmaya devam etti ve yüz ifadelerinizi düzgün bir şekilde kontrol edemiyorsunuz, o zaman yüz ifadenizi kontrol etmek yerine yaramaz.
Taehyung olmanın tadını çıkarabilirsiniz, bu da onu sadece yapacaktı. sert görün. Tüm fotoğraflar harika ama o kadar da tatmin edici değil.
Yönetmen bunun yakın bir kalp çırpıntısı olmasını istiyor ve gökyüzü şimdiden kararmaya başladı.
"Pekala! Son bir raund yapalım ve hazırız." dedi yönetmen.
Sonra aniden şiddetli yağmur yağmaya başlar, tüm personel panik halinde bilgisayarlara ve kameralara kapılır.
Yönetmen herkesin dikkatini toplamaya çağırdı, yola çıktı. Tüm gün boyunca yapılan her şey, ikiniz üşütmeden önce personel aceleyle ikiniz için şemsiyeleri açtı.
"PD-nim, bence son bir tur atmalıyız." Taehyung gürültülü yağmurun arasından bağırdı.
"Eh? Aptal olma? Hava soğuk, sadece hasta olacaksın." Müdür endişeli görünerek sordu.
"Devam edebilir misin? Gwaenchana? (İyi misin?)" Taehyung sana sordu.
Gülümsedin, "Ben de aynı şeyi düşünüyordum. Son bir tur atmalıyız." Yönetmene de söylemek için bağırdın.
Siz ikinizi tutkuyla dolu görünce, "Tamam. Son bir tur." Aceleyle kamera koltuğuna geri döndü. Personel yanlara gitti ve harekete geçmeye hazırlandı. İkiniz sırılsıklamdınız, Taehyung sana baktı ve sen de ona baktın. Siz ikiniz durumun ne kadar çılgın olduğunu bilerek kahkahalara boğuldunuz.
"Hyerin-ah, senaryodan bir şeyler ekleyeceğim, tamam mı?" dedi Taehyung.
Sonra seni kendine çekti, beline sarıldı. Önden gitti ve dans etti ve büküldü, döndü, seni kendi etrafında döndürdü. Çok eğleniyordun, çok heyecanlıydın.
Yüzünü kavradı, tenin soğuktu, alınlar birbirine değiyordu. "Jinja joa. (Senden gerçekten hoşlanıyorum.)"
Seni hazırlıksız yakaladı, aniden çok yaklaştı, o kadar yaklaştı ki gerçekten seni öpmüş gibi görünüyordu ve sen buna tepki veremiyordun. Herkes sahneyi görünce şok oldu, bazıları senaryonun bir parçası olup olmadığından şüphelendi, diğerlerinin kalbi çırpındı.
"Tamam bu harika!!" Yönetmen dedi.
Ve ne olduğunu yüzünde şaşkın bir ifadeyle anladın. "Ya- öpüştüler mi?" "Öpüştüler mi? Yaptılar mı?"
"Emin değilim ama yakınlar." Personel fısıldaşmaya ve dedikodu yapmaya başladı.
Diğer personel aceleyle yaklaştı ve üzerinize ısı paketleri ve havlular giydi, Taehyung yüzünüze baktı, sırıttı ve nazikçe burnunuzu sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN YİNE BENİMSİN JJK
Fiksi Penggemar"Yeterince yaşadım!!boşanmak istiyorum !!!" Öfkeyle söyledin Jungkook soğuk bir kahkaha attı ve ????????