Bölüm 12

3.1K 134 20
                                    

==sabah==

Sabah Jeongyeon suitinize geldi ve perdeleri iki tarafından tutarak aynı anda açtı.
"Evet! Uyanma vakti!" Dedi bağırarak

"Ne? Imm....~ jeongyeonni~?" şaşı gözlerle ona baktın ve tembel bir şekilde yataktan kalktın.

Saati görünce,8.57 , yaklaşık bir saat içerisinde toplantın olduğunu anladın.

"Ohw, siktir!" Aceleyle kendini düzeltmeye gittin. Hemen dişlerini fırçalamaya ve yüzüne bakım yapmaya başladın o arada Jeongyeon seni bekliyordu.

"Oww. Elim yüzüm hep şişmiş~" aynaya bakarken söyledin.

"Zaman geçiyor~" diye hatırlatma geçti Jeongyeon.

Aceleyle duş aldınız be makyaj yaptın.

==saat 10 toplantısı~==

Jeongyeon tuvalete gitti sende onu lobide bekledin.

Taehyung seni gördü ve sessizce arkandan yaklaştı.

"Dün gece iyi uyudun mu ~?" Derin sesiyle kulağına fısıldadı. Omurganızdan aşağı titreme gönderdi.

Şaşırdın ve arkanı hızlıca döndün.
"Ah! Taehyung-ssi"

"Dün gece böyle ismimi söylemiyordun" diyip kılırdadı.

Anlamaz bir biçimde baktın.
"Hadi, beni adımla seslen, artık arkadaşız"

"Tae...hyung.." minimal bir şekilde söyledin.

Jeongyeon tuvaletten geri döndü ve Taehyung bayanlara toplantıya kadar eşlik etti.

Toplantı, tüm fotoğraf çekiminin komseptini tartışmak içindi.

Toplantıdan sonra Taehyung , ikinizi yemeğe davet etti. Ancak ailenizi ziyaret edeceğiniz için reddetmek zorunda kalmıştınız.

"Hayır, ailemi ziyaret etmek istiyorum, siz öğle yemeğinizin tadını çıkarın" dedin ve tam gitmek üzereyken

"Hyerin-ah başka yere uğramayı düşünmüyorsun değilmi?"

"Ne? Nereye uğrayacağım ki başka?" Demiştin hiç birşey bilmiyormuş gibi.

Bir şey yokmuş gibi gülümsedin be mekandan çıkıp taksiye atladın.

Bölüm sonu

Kabul baya kısa bir bölüm  ama aklıma gelen bu ve sizi daha fazla bekletmek istemediğimdem dolayı kısa

Bir sonraki bölümde jungkookla karşılaştırmayı düşünüyorum

Karşılaşsınlarmı?

Karşılaşmasınlarmı?

Soruya cevap verirseniz iyi olur

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

SEN YİNE BENİMSİN  JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin