Bölüm23

1.9K 89 15
                                    

Aaaaaaaa 4k olmuşuzyaa hepinize teşekkür ederim!
İyi okumalar!🖤
== oturma odasında =

Kanepede kucaklaşıyorsunuz, bir moda dergisi okuyordunuz ve Jungkook haber okuyor. Telefonun çaldı, almak üzereydin ama Jungkook seni geri çekti ve almana izin vermedi.

Ona karmaşık bir ifadeyle baktın, "Bunu almalıyım." Dedin ve bıraktı.

"Rol aldın!! ahhhhh!!" Jeongyeon heyecanla çok sevindiğini söyledi.

Jungkook bile telefonun diğer tarafından onun çığlıklarını duyabiliyordu ve hoparlör modunda bile değildi.

"Senin için çok mutluyum." Sakinleşmeye çalıştı. "Bekle. bekle hangisi?" Hala kafan karışık.

"Tekrar tekrar izlediğiniz dizinin orijinal yaratıcıları Choi XX PD'nin ilk filmi." dedi.

"Ah!" Seni sevinçle çığlık attın, bu Jungkook'u şaşırttı. "Aman Tanrım! Aman Tanrım! Aman Tanrım! Rolü gerçekten aldım mı?" Yine de inanamadın.

"Programları, hikaye planını ve senaryoları gönderin, meşgul oluyoruz. 2021'de harika olacaksın!" Jeongyeon dedi ve kapattı.

Hikaye planına hızlıca baktınız ve.

Rolü aldığına hala inanamıyorsun. Sessizce bir bakış attın Jungkook, sana baktı, başını sorgular bir şekilde eğdin.

Jungkook kıkırdadı, aptalca dans ediyor gibi görünüyorsun.

"Ben-- ben-- bir-film- ar-" Sonra düşündü, "Öpüşme sahneleri olacak mı?"

Şaşırdın, kekeledin, "Sanırım. Yani? Belki?"

Kanepeden kalktı ve yaklaştı, yüzüne bile bakamadın. Gözlerini kapatıyorsun, ona bakmaktan biraz korkuyorsun.

"Hayır, buna izin vermeyeceğim." Tıpkı düşündüğün gibi dedi.

"Bunlar yedek, aslında bunu asla yapmazlar-" diye dalga geçtin Jungkook'un dizi veya film izlemediğini biliyorsun, yalan söyledin.

Şüphe, "Gerçekten mi?" Katı görünüyordu.

"Evet, daha çok dizi ve film izlemelisin, biliyorsun." Sen ekledin.

"Öpüşmek dışında yakın sahneler olacak mı?" Sorgulamaya devam etti.

"Emin değilim. Sarılmak da mı?" Cevapladın

"Sanırım sarılmak sorun değil." Sonra seni sımsıkı kucakladı, başını seninkinin üzerine yasladı, sen başını nazikçe onun göğsüne koydun ve kollarını etrafına doladın.

"Eve ne zaman dönüyorsun?" İçini çekti.

"Bilmiyorum, Kore'de projeler yapmaya yeni başladım, Jeongyeon'a yakın kalsam daha iyi olacak. Yine de her gün buluşabiliriz, çok uzakta değilim." Cevap verdin.

Jungkook tekrar iç geçirdi ve sana sarıldı. İşinizi gerçekten sevdiğinizi biliyor ve bunun için çok fedakarlıklar yaptı.

Seninle gurur duyuyor, ama artık onun değilmişsin gibi geliyor. "Bir sonraki programın ne zaman?" O sordu.

"Oh! Çok heyecanlıyım. İlk olarak, yarın sabah 10'da drama hakkında bir basın toplantısı." Cevap verdin.

" Ardından kıyafet ölçümü, senaryo okuma. Ne zaman biteceğinden emin değilim. Duruma göre değişir. Sonra kostüm ve sahne kontrolleri, ardından provalar. Aman tanrım, senaryoları ezberlemeye başlamam gerekiyor. Sonra başlamam gerekiyor. şimdi egzersiz yap, yoksa ekranda şişman görünebilirim! Umm. o zaman."

Kıkırdadın, sadece düşünmek seni gergin bir şekilde heyecanlandırdı ve Jungkook aniden seni dudaklarından öptü. Birkaç kez göz kırptın.

"İş hakkında konuşurken bu kadar sevimli ve seksi görüneceğini bilmiyordum." O gülümsedi.

Kızarıp hafifçe göğsüne vurdun. Kollarını onun omuzlarına sardın. Jungkook'un kalbi çırpındı, çok tatlı görünüyorsun.

Sonra çamaşır makinesinden bir alarm sesi geldi, "Ah! Sanırım kıyafetler bitti."

Kıyafetleri asmaya hazırlanan sarılmayı kestin ve Jungkook seni geri çekti ve omuzlarının üzerinden taşıdı.

Seni yatağa yatırır, "Çamaşırlar bekleyebilir."

"Ne?!" Şaşkın görünüyordun. Jungkook öpüşürken ellerini gömleğinin içine kaydırdı, "Jung-kook."

" Egzersiz yapmaya başlaman gerektiğini söylediğini sanıyordum, yardım edeceğim." Pis pis sırıttı. "Bu tür bir egzersizi kastetmedim-."

Bölüm sonu===

Bunların böyle iyi olduğuna bakmayın şerefsizlik damarım depreşiyor ve ben bunları yakın zamanda ayırırım...

Umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın...

Kendinize iyi bakın baybay.💋

SEN YİNE BENİMSİN  JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin