Bölüm 4

3.9K 154 28
                                    

= Gece vakti =

Jungkook seni yalnız hissettirdiği için kendini kötü hissetti ve OT ye kalmamaya karar verdi, evde ışık yanmadığını gördü eve geldi içeri girdi ve seni aradı . Evde olmadığını görünce telefonunu arada ama kapalıydı . Markstte olup olmadığını bakmak için dışarı çıktı, ama senden hiçbir iz yoktu .

Masanın üzerindeki boşanma kağıtlarını gördü , ailenin numarasını çevirdi muhtemelen ailenin evine gittiğini düşündü ama çalmadan kapattı . Her zamanki gibi paranoyak olduğunu düşündü.
Bu sefer ne ile ilgili ? İçini çekti .
Hayır bu sefer ona gidecek kişi ben olmayacağım , şımarık olacak öğrenmesi gerek nede olsa eninde sonunda dönücek

Jungkook dün gerçekten moralin bozuk olduğu için eve gidip bir kaç gün eğlenmenin senin için iyi olacağını düşünmüştü .

Sen evde  olmadığın için kendine yemek pişirmekten başka seçeneği yoktu .

Cup noodle~3 dakika~
Bir tane daha ...
Bir tane daha..
Dolabın içindeki 6 eriştenin hepsini yedi sadece dolu olduğunu biliyordu yemeklerden sensiz hiç tat almamıştı hiç memnun değildi .

O gece jungkook hiç uyumadı seni düşünerek bir yandan diğer yana dönüp durdu yatağın içinde
Kendisi olduğunu düşünüyor seni çok özlediğini fark etti bu kadar kısa sürede izin almadan nasıl gide bilir?

Jungkook yataktan kalktı ve senin telefonunu aradı , hala hizmet dışıydı seni almak için ailenin evine gidicekti ama durdu sakin kalmasını düşündü ve yatağına dönüp geri yattı yastığınızı alıp sıkıca sarıldı .
"Eve dönüğünde kendini hazırla"
(Yzrdan : bu cümleyi yazarken aklımdaki fesat düşüncelere engel olamadım)

= bu arda sen =

Süper rahat yatakta ayı gibi uyuyor ve ağzında salyası akmış bir şekilde uyandın , uyandın gece olduğunu gördün
Eyvah gece olmuş yemek pişirmedim!
Tanıdık olmayan yere baktın hatırladın evden kaçtığını sonra muhteşem ve çılgın hayal gücün yine başlıyor.
Muhtemelen o kaltakla flört ediyor!
Herşeyi hatırlamaya başladın göz yaşlarınız birer birer akıyordu . Soju şişesini açtın ve tüm ızdıraplarınla içmeye başladın. İçmek senin işin değildi yarım şişeden sonra tekrar ağlamaya başladın . Ağlıyordun ve tekrar uykuya daldın.






Spoiler=hyerini ezdirme ezik konumunda bırakmayacağım ilerleyen bölümlerde anlarsınız😉

Kısa bir bölüm oldu ve vote sınırı dolmadan attım okuyorsanız vote verin bu kadar zor bir şey değil hafta sonu yb gelir yarın belki

SEN YİNE BENİMSİN  JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin