Bölüm 2

6.3K 197 105
                                    

Ertesi sabah , duştan çıkınca herşey normale dönmüştü tutkulu bir gece sonrası herşey hazırdı,yatak tamir edildi, ofis kıyafetleri hazırlanıp-düzeltirdi . Masada bol miktarda kahvaltı vardı , temizlik yaparken hafif hafif şarkı mırıldanıyordun, sevimli ve itaatkar karısı geri döndü.

Jungkook, neşeli küçük atlamalarına ve küçük sevimli dans figürlerine baktı sevimli hareketler onun gülmesini sağladı , ama sen arkanı döndöğünde o tapılası gülümsemesini sakladı.

"Kook-ah~ " adını tatlı bir sesle , mutluluk ve tatmin dolu bir yüzle söyledin , koşarak jungkookun kollarına sarıldın , onu koltuğa oturtun.

Ona bir kase dolusu pirinç verdin  ve bunun üstüne dana bifteklerini koydun çokca ...
"Ne zamandan beri ağır kahvaltı yapmaya başladık biz?"
Jungkook yüzünü elleriyle yanaklarını doğru tuttu bu yemek çok fazla.
"Ohh~ ...dün gece .....çok~..iş yaptın acıkmışsındır diye düşündüm" kıkırdadın ama unatmıştında .
Jungkook iç geçirdi "her zamanki kahvaltıyı tercih ederim " sen zaten yemeğini önüne koyduğun için yemeğe başladı.
"Sen yemiyecekmisin?" Önünde tabağın ve kasenin olmadığını görünce  sordu.

"Hayır~ diyetteyim o yüzden yemiyeceğim~"
"Neden gayet iyi görünüyorsun"dedi ve kalbini çarptırdı
"Ohh~ kes şunu dün beni taşırken öyle dememiştin " dedin kasıtlı olarak jungkook tan bir kaç iltifat duymak istemiştin sadece .
Jungkook niyetini biliyor , ama o tatlı sözler söyleyen adamlardan değil , sadece boş tabağını önüne koydu ve üzerine biftek koydu .
"Guenyang meogeo (sadece ye) " dedi

"Sen sağlıklı yemeye başlamalısın, kendine dikkat et yoksa diyelimki hamile kaldığında daha rahat edersin . O yani sen hamile kalma şansın yüksek ? Zirve gün dün değilmi? " kalbin yarıştaydı .

" sen biliyormusun?" Mutlu bir şekilde sordun. Hala bir bebeğimiz olmamasının sebebi Jungkook un bir girişimci olarak şirket istikrarlı olduktan sonra bebek sahibi olmak istemisiydi . Öncelikle şirket işlerine öncelik vermek istiyordu.
"Elbette biliyordum .... belki bir iki çocuğumuz olsaydı evde sıkılmazdın" dedi jungkook.

Kaşlarını çattın ve üzüldün .
"Yani dün gece bunu sadece beni hamile bırakmak için mi yaptın? Evde canım sıkmaması için mi?" Çıldırdın ve sesini yükseltin dün gece aşktan yaptığını sanıyordun . Artık niyetini öğrenmiştin sadece sıkılmaman ve meşgül kalman için yaptığını , büyük olasılıkla onu işinden rahatsız etmemen için olduğunu düşündün , yinede iş onun ilk önceliği.
Büyük bir hayal kırıklığı en öncesi kalbinin kırıklığı kırılan hiç birşey eskisi gibi olmaz .

"Senin için tam olarak neyim ben? Beni seviyormusun azda olsa bile ?" Gözlerin doldu .
Jungkookun hiç bir fikri yoktu o yüzden sessiz ve şaşkındı .

Bu soruyu bile cevaplamasına bile şaşkındın sadece ...... sadece evet demesi yeterdi.

"Senden nefret ediyorum ....SENDEN NEFRET EDİYORUM....SEN SADECE İŞİNLE EVLENMELİSİN!!!!!!"  Koltuğundan kalkıp odana doğru koşucaktın.

Jungkook refleks içinde ayağa kalktı ve elini tuttu , seni döndürdü ve elini tuttu "Üzgünüm artık sinirlenme ~" nazikçe başını okşadı .

Artık kızmadın Jungkook sana bakmak için yüzünü elinden aldı. Kaşlarını birbirini birleştirmiş dudaklarını sivri nir şekilde birleştirdin kaşlarını çatmış  bir yüz gösterdin . Jungkook aniden dudaklarından öptü ,gözlerin büyüdü ! Öpücüğü bozdu , şaşkın yüzünüze baktı belinizi kavradı size kendine yaklaştırdı bu sefer derin bir öpücük bırakdı . Başını bir yandan diğer yana eğdi şakacı bir şekilde dudaklarını ısırdı dilini seninkiyle yuvarladı , dahada derinlere gidiyordu daha fazla dayanamadın nefessiz kaldın ve ayrıldınız.

Kollarını beline doladı
"Artık kızgın değil misin?" Jungkook usulca sordu.
"..mm" artık cennette değildin sadece küçük mırıltılar çıkardın.
"Sanırım artık gitmem gerekiyor "dedi Jungkook
".....mm"
"Durabilirmisin?" Jungkook nazikçe gülümsedi.
"....mm"
"Daha sonra OT var , akşam yemeğini ye beni bekleme"
"....mm"
"Gece geç saatlere kadar çalışırsam, muhtemelen ofiste kalırım"
"....mm"
"Yarına kadar eve gelmiyeceğimi kasdettim"
"....mm"
Tepkin hep aynıydı Jungkook iç geçirdi*sanki beynini kullanamıyormuş gibi*
"O zaman ben gidiyorum" gülümsedi ama bunu sen görmedin içinden gülümsedi

Yanağından makas alarak  "yemeğini ye" emretti ve gitti itaatkar karsına.
Sonunda aradan sonra dünyaya geri geldin.
"Temizlik yapmaya başlamalıyım" mutlu bir şekilde mırıldandın kahvaltı masasına döndün yemekler sana göz kırparken kendi aklınla çatışmaya başlamıştın
*ama ben diyetteyim*
*amaa.....diyete yarında başlaya bilirim değilmi?*
*yeap!*

Yemekleri bir güzel temizledikten sonra bulaşıkları makineye yerleştirip içeri geçiyordun ama kapı çalınca kapıya doğru gittin .

Kapıyı açtığında ayakta duran güzel genç bir bayan gördün, uzun güzel saçlar ,uzun kiprikler parlak gözler ,doğal allık ve büyük hacimli dudaklar güneş ışığının yüzüne vurması ile woah güzel karı

Sana tepeden tırnağa baktı saçları dağınık gevşek bir topuzla yukarıdan dağınık, makjassız ve solgun bir yüz.
"Ajuma burası jeon jungkook-ssi nin evimi ?"
İçinden kadına saydırıyordun ajuma nE?!
"Evet . Peki sen kimsin?" Sinirli bir sesle cevapladın.
"Oh~ ben sulli onun arkadaşıyım" küçük kızaran yüzüyle kendini tanıttı .
"Bir arkadaş ha~?" Tek kaşını ona kaldırıp baktın .
"O evde değil neye ihtiyacın vardı?"
Kadının gözlerinden sinsilik akıyordu.
"Pekii Bayan Jeon'a ne dersin ? O evdemi ?"
Sinirlerin iyice bazuluyordu ama belli etmiyordun.
"Ben bayan Jeon,artık lütfen sadede gel"
"Ah~ ben seni hizmetli sanıyordum ,üzgünüm"
Ama suratında açıkça gülümseme vardı eğer öyle sanıyorsa bile dışa vurmazdı var bu kadında diye düşündün.
"Meşgulüm , lütfen git"diyerek kapıyı kapıtıyordun ama bir el buna mani oldu . Kadının parmağında parıldayan bir şey dikkatini çekti , tıpkı Jungkook un alyansına benziyen beyaz altın yüzük
"Bu neden parmağınızda ?" Kafası karışmış bir şekilde sordun .
"Ahh farkettin!" Kıkırdadı.
Parmağından çıkardı ve kurnaz bir ifadeyle
"Bayan jeon size açıklamak istediğim bir şey var" dedi .
Başka seçeniğin yoktu ,söylediği hiç bir şeyi inanmak istemedin ama gördüğün açık açık ortadaydı onu içeri aldın.

Oturma odasına ilerleyerek koltuğa oturdu , ayaktaydın kollarını önünde çapraz yaparak tek kaşını kaldırdın
"Neyi açıklıyacaksanız artık açıklayın"
<yzr:adınız Hyerin>
Sana ciddi bir yüzle baktı
"Hyerin-ssi lütfen jungkooktan boşan"
"NE!?"
"Sana benden bahsetmedimi?"

"Ben onun eski kız arkadaşıyım , 3 yıl önce ayrıldık karmaşıktı, ama bunca yıl sonra birbirimizi sevdiğimizi farkettik ve şimdi tekrar beraberiz ve sen onun karısı olman aramıza giriyor"
Hiç bir şey diyemedin kolların açılmıştı .
"Ayrıldığımızda çok üzgündü aşktan vazgeçti öylesine biriyle artık evlenmek istedi ve sen oradaydın "
Gözlerin dolmuştu
"Yalan söylüyorsun bu gerçek değil" diye bağırmıştın .
Ayağa kalktı uzun boyluydu ve topuklu ayakkabı giyiyordu , sana yaklaştı ve gözlerinin içine baktı .
"Gerçekten her gece OT si olduğunu mu düşündün? "Kadın başını umutsuzca salladı ve sana biraz daha yaklaştı
"Geceleri dışarda kalanların arkasında sence kim var ?" Dedi ve sırıttı artık dayanamamıştın göz yaşların artık dayanamıyordu birer birer akıyordu .
"Hayır! Sana inanmıyorum jungkook-"
"Jungkook sorumluluk sahibi bir adam ve seninle evledi ve ek olarak sorumluluk alıcak biliyorsun bu yüzden burdayım ondan boşanacak kişi sen olduğun için konuşuyorum aslında sana iyilik yapıyorum  seninde mutluluğun için sence mutlu musun ? Sence mulu bir evliliğin varmı? Seni sevmeyen adamla hala evlisin? " yüzüğü çıkartıp sehpanın üstüne bıraktı .
"Lütfen bunu benim için ona geri ver" diyerek sinsice ve yüz de mötü bir gülümseme ile evden çıktı .


1046 kelime ve emeğimin sanki karşılığını almıyorum.
Vote vermeyi unutmayın kendinize iyi bakın. En kısa sürede yb gelicek

SEN YİNE BENİMSİN  JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin