Bölüm 14

3.1K 137 45
                                    

"O geri döndü" demişti Jungkook gülerken senin geri dönmeme çok sevinmişti ve gülümsemesini tutamıyordu .

"Kim geri döndü?" Diyerek şaşkınca sordu Namjoon.

"Karım" diyerek Jungkook cevapladı.

Şaşırdı ve aceleyle jungkookun ağzını kapattı. Bütün çalışan bayanlar izliyordu ama mühtemelen bunu duymamışlardı , en azından Namjoonnun umduğu şey buydu.

Jungkook, kızlar arasında her zaman popüler olmuştur. İlk başta bayanlar jungkookun evli olduğunu bilmiyorlardı ama boşandıktan sonra bu söylentiler yayıldı. Ve kadın çalışanların nüfüsü %13 iken %67 yükseldi.  Namjoon bu şekilde kalacağını ve bayanları işte motive edeceğini umuyordu. Bu yüzden karım derken ağzını hızlıca kapatmıştı.

Jungkooku ofise sürükledi. Tüm perdeleri kapattı.

"Hyerin-ssi mi? Boşandığınızı söylemiştiniz?"

Jungkook , Namjoon tarafından sürüklendikten sonra bozulmuş kıravatını ve takım elbisesini düzelti.

"Hayır, boşanma belgesini imzaladığını ve gittiğini söyledim, boşandık demedim, o kağıtları asla imzalamadım" Jungkook açıklıyordu .

"Yapmadınmı? Hala evlimisin? Ve o tekrar geri mi döndü?" Namjoon sormaya devam etti.

"Umm.... pekala....teknik olarak geri dönmedi, ama buraya geri döndü" Jungkook gülümsedi ve özgüven doldu.

Namjoonun neyden bahsettiği hakkında fikri yoktu.

"Annen olmadığından nasıl bu kadar eminsin?" Namjoon, Jungkookun umutlarını bu kadar yükseltmesini istemiyordu kendine yine kendine zarar vermesinden korkuyordu.

"Hayır, annemler değil onlar burada bile değil tatile gittiler" Jungkook cevapladı, bu da onu sen olduğundan daha emin yaptı. Sadece sen olabilirsin!.

Jungkook çalışırken, hatta toplantıda bile sizi düşünmekten duramaz ve ne yaparsa yapsın gülümsemesini tutamaz ve uzun kemikli elleri ile bu gülümseyemi saklar.

=YOU=

O gün aceleyle Jungkookun evinden ayrıldın. İşin resmen başladı. Jeongyeon ve Taehyung projeyi başlattı. Jeju'ya~

Tüm hafta boyunca ,çekimler, film  ve fotoğraf çekimlerindeydiniz.

Ve yakında tüm koreye ulaştın.

Central square,de dev televizyon sizin reklamınızı oynatmaya devam etti.

"Bu hyerin!!" Fan1 dedi.

"Vay canına telivizyonun her yerinde olduğunu hissediyorum" fan2 ekledi

"Doğru biliyorum, o fransada bir model ve kim Taehyung ile iş birliği yaptı" dedi tekrar söze atlıyarak fan1

Ve daha çoğu...

Reklamlar tanıtım yapmanın bir yolu söylentiler ise daha farklı bir yolu.

Central square nin önünden geçen insanlar durup bir süre büyük ekrana bakmakdan başka bir şey yapmıyolardı.

Caziben büyüleyiciydi.

Fotoğraf çekimi ve basın toplantısından sonra Jeongyeon menejeriniz olarak size bir haftalık dinleme süresi yani izin vermişti. Seni hiç bir yere gitmemen konusunda uyardı. Çünkü artık koredede çok fazla tanınan bir insansın.

Ve herkez senin hakkında konuşurken sen yine buradasın, eski kocanın evinin dışında , sadrce eski eşyalarını almaya ve kullanmaya artık ihtiyaç duymayacağın anahtarı iade etmek için burada olduğuna inanıyorsun. Biri seni görmeden aceleyle.

SEN YİNE BENİMSİN  JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin