Jungkook'u bulmaya gidiyorsun ama mekanda onu bulamayınca dışarı çıktın, aniden biri tarafından yana doğru çekildin.
Seni duvara yapıştırıp ağzını kapattı. Bu Jungkook'tu! Adını söylemek üzereydin, parmağını dudaklarına koydu ve susman için işaret etti.
Koridordan aşağı baktı ve etrafta kimsenin olmadığından emin oldu. Rahatlamış gibi içini çekti.
"Neler oluyor?" diye fısıldadın.
Jungkook uzun bir iç çekti ve gözlerini kaçırdı.
"Çalışanlar." Tekrar koridora baktı.
Duyarlısın, "kadın çalışanları kastediyorsun." Kaşlarını çattın ve sinirlendin.
Jungkook homurdandı, yavaşsın ve bazen aptalsın ama iş bu tür şeylere geldiğinde bunu hemen hissediyorsun.
Bazı sesler duydu ve sana yaklaştı ve seni duvara yapıştırdı. Onun sıcaklığını hissedebilirsin, vücudunun seninkine baskı yapması seni de gerginleştirdi.
"Neden burada seninle saklanmak zorundayım?" Fısıldadın ve somurttun.
"Ayrılıyorum." Onu nazikçe ittin.
Seni geri çekti, kendi etrafında döndürdü ve aniden yüzünü avuçladı ve seni dudaklarına gagaladı.
Gözlerin büyüdü ve sana cüretkar bir şekilde baktı, "Kajima. (Gitme.)" ve dudaklarına bir öpücük daha verdi.
Yaklaşan bazı sesleri duyana kadar öpücük daha da derinleşti ve güçlendi. Öpücüğünü kesti ve seni kendine çekti, yüzün göğsündeydi. Kalbi hızlı atabiliyor, sen de çok gerginsin.
Yanından geçen o insanlar, sadece ikinizi sarılırken gördüler, yine gösteriş yapan çiftler olduğunu düşündüler.
"Aşkını toplum içinde gösterme! Sadece bir oda tut, şimdiden." O kalabalığın içinden biri alaycı bir şekilde bağırdı, sarhoş olmalı.
Jungkook sarılmayı kesti ve kıkırdadı, "Yapmalı mıyız?"
Pembe yanaklarınla ona baktın, kabul edemeyecek kadar utangaçtın, sadece sessiz kaldın.
Jungkook elini tuttu ve ikiniz etkinlikten ayrıldınız.
== Ev =
Sen daha eve giremeden, Jungkook alaycı bir şekilde sana oradan oraya dokunuyordu, sen onun dokunuşlarından kaçıyordun,
"Dur! İt herif!" Seni gıdıklıyor, evin kapısının önünde, seni üzerine çiviledi , sana sarılıp kelebek öpücüğü verirken, kapı anahtarlarını cebine sokuyor.
Kapıyı açar açmaz dudaklarını dudaklarına değdirdi. Gömleğinin düğmelerini açtınız ve o tüm gömleği yukarı çekip fırlattı. Ne kadar seksi olduğunu düşünerek bir an afalladın.
Yaklaştı, derin derin nefes aldı, seninkilerle nefes alışverişi yaptı, seni öpecekmiş gibi alay etmeye devam etti ama öpmedi. Homurdandı çünkü sen her seferinde onun omuzlarına hafifçe vurdun ve somurttun. Dudaklarına tutkuyla nazik bir öpücük kondurdu, öpücüklerin arasında ne kadar tatlı olduğunu düşünerek gülümsedi.
== SONRAKİ GÜN==
Uyandın, öğlen olduğunu öğrendin, hala rüya mı gerçek mi diye merak ediyorsun. Ama sen bunu hemen anladın çünkü o kaslı ayı Jungkook'un kolu beline sıkıca sarılıydı.
Kollarını sessizce çekersin, seni yatağa geri çeker, sana daha sıkı sarılır, hala uyuyormuş gibi yaparak gözleri kapalıdır. Çok kötü bir aktör olduğu için gülüyordun, hala uyuyormuş gibi yapıyordun, çok tatlı. "Uyandın mı? Ağır bir uykucu olduğunu sanıyordum." kıkırdadın.
"Öyleyim, ama uyuyakaldığımda gizlice kaçabileceğini düşünmekten uyuyamıyorum." Sesi çok ciddi geldiği için sustun .
Gözlerini açtı, "Seni kelepçelemeliyim." dedi
şakayla ama gerçekten yapmak istiyormuş. Kıkırdadın ama aynı zamanda üzüldün. Ona sarıldın, "Hiçbir yere gitmiyorum."
Onu bir bebek gibi kucakladın ve saçını taradın. Ağlamak istemenize neden oluyor, sadece gözlerini çok kırmızı görmek kalbinizi acıtıyor, açıkça uykusuzluk.
"Şimdi biraz uyu." dedin burnu tıkalı sesinle ve gözyaşları aktı, gittiğinde hissettiği acıyı fark ederek.
Sadece duygularını ifade etmekte kötü ama içten içe gerçekten savunmasız.
Jungkook senin kollarında uyuyakaldı. Uyandığında saat öğleden sonra 4'tü. Seni yanında göremedi, aceleyle ayağa kalktı ve seni mutfakta görünce rahatladı.
Onun kutulu tişörtlerinden birini giyiyordun ve yiyecek bir şeyler yapıyordun. Aceleyle sana arkadan sarıldı, seni şaşırttı.
"Aç mısın?" Sen sordun.
"Mm. Baegopa. (Acıktım.)" Bir çocuk gibi yanıtladı.
Mutfağın etrafında dolandın ama o hala sana yapışıyor, başı omuzlarına dayamış, gerçekten ağırlaşmaya başlıyor.
Arkanı döndün, "Ya!" ve aniden seni dudaklarından öptü.
Eriyerek, sinirlenmek yerine, sadece gülümsedin, utangaçça onu ittin, "aa- git sandalyeye otur. ya da başka bir şey yap. Eğer buradaysan işim asla bitmiyor."
Jungkook başını salladı ve alaycı bir şekilde sırıttı, sen kaşlarını çattı ve somurttun.
Jungkook dudaklarını ince bir çizgi haline getirdi, gözleri köpek yavrusu gibi yuvarlaktı.
"shimkung" *Ve Kalbin yumuşadı, "o zaman. o zaman git masayı kur." Jungkook genişçe gülümsedi ve emrini takip etti.
Jungkook Arkanı dönüp yemeğine devam ettin
== yemekten sonra =
Sen bulaşıkları yıkıyordun, yine sana tutunmaya başladı. "Jungkookie-ah -"
Omuzlarını salladın ama ağırlığını sana daha çok veriyor. Çocuk gibi davranmasını seviyorsun ama faydası olmuyor, ev işleri yapıyorsun, hiç bitmeyecek.
Sinirlendin. bulaşık eldivenlerini çıkar ve tezgaha vur.
Onu duvara ittin ve üzerine sabitledin, yüzünde
gangster bakışıyla, "İndir."
Boyu çok uzun olduğu için homurdandı ve boyunu dengelemek için aşağı kaydı."bulaşıkları mı yıkarsın, çamaşırları mı yıkarsın?"Ciddi sordun.
Hayır anlamında sırıtarak başını salladı.
"O zaman sen çamaşır yıka, ben bulaşıkları yıkayayım." dedin.
Yine kıkırdayarak başını salladı.
Kaşlarını çattın, sen çok kızgın ama o çok tatlı.
Derin bir nefes aldın ve içini çektin"Bulaşıkları ben yıkayacağım sen!" Ona ters ters baktın. "Sen onları kurula."
Diğer tarafını çevirdiğinde, o Aniden seni gelin tarzı taşıdı, refleks olarak omuzlarından tuttun. Kıkırdadı. Tezgaha oturmana izin verdi ve gülümsedi. "Yaparım."
Bölüm sonu===
3k olmuşuz🥳🥳🥳🥳🤩🤩🤩
Hepinize teşekkür ederim yanımda olup destekleyen herkeze...
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.
Haftaya Cumartesi görüşmez dileyile baybay.🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN YİNE BENİMSİN JJK
Fanfic"Yeterince yaşadım!!boşanmak istiyorum !!!" Öfkeyle söyledin Jungkook soğuk bir kahkaha attı ve ????????