Bölüm7

3.4K 166 19
                                    

"HA?!?" Çok şaşırdın .

"Evet~ neden olmasın? Demek istediğim artık özgürsün ve bekarsın . Bunun nesi var?" Demişti sinsi bir bakışla dirseğiyle seni dürtmüştü

"Ama....ama.."

"Fransa çok seksi bir kız aldı" demişti sinsi ve kötü bakışla

"Aklında yapmak istediğin birşey varmı seul'de?"

Başını olumsuzca salladın

"Pekala benimle gel bir değişiklik istediğini söylemedinmi? Orada seninle olacağım , istediğin zaman seule geri dönebilirsin. Eğer oraya ayak uyduramazsan bir tatil,bir deneyim."

Israr etti ve kulağına mantıklı geldi kabul ettin hayatını şöyle bir gözünün önünden geçirdin

Hep tek taraflı sevdin karşılık alamadın artık onu değil kendini sevme zamanı .

Hiç tereddüt etmeden jeongyeon ile aynı uçuşa rezerve yaptın ve onunla Fransaya gittiniz

Jungkook'dan

Jungkook seni günlerce bekledi aradı ama hizmet dışıydı telefonun .

Sabırsızlanıyordu senin hep gürültücü olduğunu düşünüyordu . Hep saçma şeyler hakkında konuşuyordun. Her gün onun için yaptığın şey olduğunu düşünmemişti, örneğin kıyafetlerini yıkamak , ütülemek, yemek pişirmek, bulaşık yıkamak , süpürmek...vb.
Ve gittiğin günler karmaşa gibi geldi , ofise pis kıyafetler giyiyor kahvaltılarda sadece kahve , enerjik değil ve eve dönerken hazır yemek söylüyordu .

Ama tüm bunlar irade ederdi, en kötüsü seni elinde bu kadar tutmak istediğini hiç düşünmemişti sesini, kokunu, ona tutunma şeklin, adını söyleyiş şeklin, ve en çok üzüldüğü ona gülümsüyordun . Buna alıştı ve birden gittin sanki onunda bir parçası gitti .

Bölüm sonu

Vote vermeyi unutmayın ve yorum

Sınır koymuyorum sınır dolarken fazla vakit geçiyor sizi bekletmek istemiyorum

SEN YİNE BENİMSİN  JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin