Ben geldim! 💋❤️😘 sonundaa
Sınır fln koymayacağım elimden geldiğince yeni bölüm atacağım.
İyi okumalar....
"Daha yakın." Fotoğrafçı talimat verdi.
Taehyung'un dudakları sadece bir santim ötedeydi,
"Bu pozisyonda kalmak öpüşmekten daha zor." Taehyung büyük hareketler yapmadan dudaklarıyla fısıldadı.
"Öpüşelim mi?" Şakayla mı sordu? Belki.
Gözlerin kocaman açıldı ve geri çekildi.
"Tamam! Bu bir sargı." Fotoğrafçı söyledi.
Taehyung nazikçe alnını okşadı, "Şaka yapıyorum, biri tarafından öldürülmek istemem."
Güldü ve fotoğraflara bakmaya gitti.
Jungkook'u düşünerek biraz kızardın.
Makyaj sanatçısı, stilist yanınıza yürüdü ve Taehyung makyajı ve kıyafeti düzelterek bir sonraki ayar için hazırlandı.
"Hazır." Fotoğrafçı bağırdı.
"Taehyung-ah! Bir eli Hyerin'in belinde. Hyerin-ah, yaklaş!" fotoğrafçı talimat verdi.
Biraz daha yaklaştın, gözlerin Taehyung'a baktı.
Kaşlarını çatarak sana baktı.
"Şakayı geri alıyorum." dedi.
Gözlerin büyüdü ve büyüdü, farkına varmadan dudakları dudaklarındaydı.
Geri dönmek istedin ama...
"Mükemmel!" Fotoğrafçı söyledi.
Taehyung öpücüğü kesti, senin şok olmuş ifadene bakarak gülümsedi, nazikçe yüzünü avuçladı. "Mianhae, majimakiya."
"Oh! Taehyung-ah- Hyerin-ah- bencil isteğimi dinleyeceğini düşünmek. Öpücük mükemmeldi. Bayıldım!!" Fotoğrafçı yaklaştı ve ne kadar mutlu olduğunu ifade etmeye devam etti.
"Oh! Bu işin bir parçası mı? Ha? Öyle mi?*
Film ve siz iki ana oyuncu hakkında fotoğraf çekimleri ve röportajlarla dolu bir haftaydı.
Filmde çok öpüşmüş olsanız da, farklıydı. Taehyung farklı görünüyordu ve bu gerçekten garipti. Onunla sadece çalışma zamanı geldiğinde ve sette veya ekranda konuşuyorsunuz. Sadece seninle oynadığını bir daha yapmayacağını açıklamaya çalıştı. Taehyung ile tamamen tetikteydin, mesafeyi korudun..
Taehyung limuzinden indi, sanki tüm dünya durmuş gibiydi.
Jungkook ile iletişim halindeydiniz, birbirinizi her gün güncel tutuyorsunuz, sadece ayrıntılarda değil. Siz onun iştahı için endişeleniyordunuz, o ise sizin yoğun programınızla sağlığınız için endişeleniyordu. Aynı şehirde yaşamanıza rağmen birbirinizi görmek çok zor.
Şimdi filmin fragmanı çıktı ve herkes bu konuda çok heyecanlı. Daha dikkatli olmanız konusunda uyarıldınız çünkü saç stilinizi değiştirmek gibi en küçük şeyler bile büyük bir sorun haline gelecek.
Sonunda, filmin galası günü. Tüm kameralar bir limuzin olarak beklemede
kırmızı halının önünde durdu.
her şey çok sessizdi ve sessizliğin ardından deklanşör tıklanarak geldi. Taehyung kameralara el sallayıp yürürken bir sonraki limuzin geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN YİNE BENİMSİN JJK
Fiksi Penggemar"Yeterince yaşadım!!boşanmak istiyorum !!!" Öfkeyle söyledin Jungkook soğuk bir kahkaha attı ve ????????