Yine yeniden ben aşkoolarım💋🖤Arabada Jeongyeon'un senin için hazırladığı günlük kıyafetleri giydin. Yaklaşık bir saatlik bir yolculuktu ve sonunda gelmişti. Arabayı indirdin, karanlıktı, sadece dalgaların sesini duyabiliyordun. Liman?
Jungkook elini tuttu ve yata doğru yol aldı. Yatağa atladı ve elini tuttu.
"Beni başka bir yerde satmıyorsun, değil mi?" Şaka yaptın, endişeli görünüyordun, Yine de elini Jungkook'a verdi. Seni yatağa çekti, "Artık kaçamazsın." Seni kendine çekti ve gülümsedi. İçine baktı, lükstü.
"Sen buna sahipsin?" Büyülenmiş görünüyordun.
"Evet."
"Ne zamandan beri? Bunu bilmiyordum." Sen sordun.
"Gittiğinde seni hiçbir yerde bulamadım ve belki de deniz kızı olmak için dönmüşsündür diye düşündüm." Jungkook ciddi bir tonda konuştu. Ona baktın ve tabii ki şaka yapıyordu. O güldü ve sen
Seni kendine çekti, sımsıkı tuttu. "Madem sen bir ünlüsün şimdi, şehirde olmak zor olacak. Burada sadece ikimiz olacağız." dedi.
Tatlı sesiyle.
Başını göğsüne yasladın ve ona sımsıkı sarıldın. "Bekle. Bunu kim kullanıyor?"
== kokpitte ==
Jungkook direksiyonu tutuyordu. Şaşkına dönmüştün. Yapamayacağın bir şey var mı?!
Yaklaşık 20 dakika boyunca hiçliğin ortasında durdu. Jungkook denize bakarken seni güverteden çıkardı.
"Bu çok güzel değil mi?" dört gözle beklediğini söyledi.
Onun görüşünü takip ettin. "Ha? Zifiri karanlık.." Bunu dosdoğru söyledin.
Jungkook homurdandı, "Öyle. Yani ben buraya yalnız geldiğimde öyleydi, ama şimdi burada benimlesin." Elini tuttu ve seni sımsıkı kucakladı.
"Buradan kaçış yok." Dedi ve saçını okşadı.
"Asla belli olmaz, suya atlayıp deniz kızına dönüşebilirim." Kıkırdadın.
Jungkook'un gözleri kocaman oldu ve dudakları yukarı kıvrıldı, aniden kalçalarının iç kısmına dokunarak kemiklerine kadar ürperdi. Ani dokunuşuyla sıçradın, ona baktın, gözleri kocaman açılmıştı.
Tepkinizi görünce sırıttı ve sizi bir prenses gibi taşıdı, " dönüşmeyeceğinden emin olmalıyım."
Seni yatağa yatırır ve daha da yakınına eğilir. Seni öpeceğini düşünerek gözlerini kapattın. Sırıttığını ve Jungkook'un kafasının aşağı indiğini hissedebilirsin, giydiğin kapşonlu ceketin fermuarını dişlerini kullanarak yavaşça indirdi. Soluduğu sıcak hava seni gıdıkladı, içini kelebekler yaptı.
Aniden agresifleşti, dudağını seninkilere bastırmaya başladı, öpücük her seferinde daha da derinleşiyor. Jungkook öpücüğü bozdu ve olabildiğince gömleğini çıkardı.
Ateşli ve nefesin tükenene kadar seni bir kez daha öptü. Yanına uzandı, sen ona döndün, Dudaklar zar zor değiyordu.
Jungkook, birbirlerinin nefeslerini tutarken, önce seni yavaşça öptü.
alnına, sonra gözlerine, sonra seni gıdıklayan burnunu nazikçe ısırdı, sonra yavaşça dudaklarını tekrar tekrar öptü. Onun kucağında, sıcak hissettin ve güvenli, yorucu bir gündü ve sen uyuyakaldın. Jungkook mışıl mışıl uyurken sana baktı, Nasıl böyle uyuyabilir?
Kıkırdadı ve saçını yana doğru taradı, hayal kırıklığıyla fermuarını çekti. yorgun. içini çekti. giydiğin ceket, seni uyandırmak istedi ama senin olduğunu biliyor
"çok yorgun olmalı." "Ve onu hala buraya sürüklüyorum."
Jungkook nazikçe alnına bir öpücük kondurdu ve sana sımsıkı sarıldı.
Sabah 11:00
"Hyerin-ah- Jungkook senin adını söyledi,
"Hyerin-ah-" seni ayağa kaldırmak için yanaklarını çimdiklemek üzereydi ama sen çok değerlisin, bunun yerine yanaklarını avuçladı.
Gözlerin kısıldı ve Jungkook'un gülümsediğini gördün, "Sabah mı? çoktan?"
Jungkook gülümsedi, "Evet. Saat zaten 11:00" Bu kadar uyuduğunu düşününce şaşırdın.
Uyuduğun ve Jungkook'u tek başına uyanık bıraktığın için üzüldün. Yüzünü avuçladın, "Manhae.. Bizim zamanımız olması gerekiyordu ve ben uyuyakaldım."
kaşlarını çattın
"Sorun değil. Hâlâ zamanımız var, ihtiyacın olan her şeye ihtiyacın olacak." Jungkook kıkırdadı.
"Ha?"
Jungkook yaklaştı ve fısıldadı, "Yoksa beni kaybedebilirsin. biz varken."
Ona hafifçe vurdun ve o kıkırdadı. Utanarak ona baktın. öyle oldu
birlikte vakit geçirmeyeli uzun zaman oldu, onu bu kadar yakından görmek
kalp çarpıntısı
Göğsüne yaslandın, ona sıkıca sarıldın. "Hyerin-ah
Ona baktın, kıkırdadı.
"Baegopa (acıktım)" dedi Jungkook
Kıkırdadın, "Pekala, dün gece erken yattığım için kendimi suçlu hissediyorum. biraz daha uyumak istiyorum, onun yerine kahvaltı hazırlayayım, ne istersin yemek yer misin?" Kalktın, yatağın kenarına oturdun, saçlarını topuz yaptın.
atkuyruğu.. Jungkook seni zorla sırtından çekti, yatağa yapıştırdı,
Jungkook üstte, sana çok yakın eğiliyor.
"Dün gece önce uyuduğun için kendini suçlu hissetmen gerektiğini düşünmüyorum." o usulca fısıldadı ve burnunun ucu zar zor tenine değiyor, aşağı koşuyor
Boynunu gıdıklarken onu hafifçe ittin. Bakarken gülümsemeni sakladın
"Ben kahvaltı hazırlayacağım."
Ayağa kalkmaya çalıştın ve bir keresinde Jungkook seni yatağa yatırdı.
Yeniden.
Ona bir kez daha ters ters baktın, bu sefer cidden, eğlenceli ama yine de çekilip sıkıştırılmak canını yakıyor.
"Aç olduğunu söylediğini sanıyordum!" Kaşlarını çatarak ona sordun.
"Öyleyim. Ve bunun için sana sahibim." Cümlesini bitirirken dudaklarını seninkilere çarpıyor.
Öpücüğü derinleşiyor ve buharlaşıyor. Yaramaz bir şekilde burnunu sıkıştırır ve dudaklarına geri döner. "Ama sanırım seni bu geceki tatlıya saklayacağım." Seni tekrar dudağından öptü ve gülümsedi.
Gülümsediğinde kalbin hızlandı. çok adaletsiz.
===bölüm sonu===
Ayylar sonra yeni bölüm geldii.
Umarım beğenmişsinizdir
Sizleri seviyorum 💋❤️💋❤️💋🖤🖤 şimdi gidip diğer bölümü yazacağım.Hızlı yazdığım için yazım yanlışı yspmış olabilirim kusura bakmayın.
Bir diğer bölümde görüşmez üzeree..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN YİNE BENİMSİN JJK
Fanfic"Yeterince yaşadım!!boşanmak istiyorum !!!" Öfkeyle söyledin Jungkook soğuk bir kahkaha attı ve ????????