Bölüm 17

2.5K 120 32
                                    


İyi okumalar

==yemekten sonra==

Yemekten sonra hepiniz lobiye gittiniz ve arabalarınızı bekliyordunuz. Tabii ki en büyük patron olan bay bang herkezdrn önce gitmişti.

Sen, Taehyung ve Jeongyeon yolculuklarını bekliyordu.

Elbette Jeongyeon, Jungkooku tanır. İntikam almana yardım eden en başından berli oydu en başından berli seni destekleyen kişiydi Jeongyeon.

Taehyunga bu mekandan ayrılmadan önce sana sarılmasını istedi. Tabi Taehyungda bu işi zevkle yapacağını belirtmişti.

Taehyung'un yolculuk vakti gelmişti yani gitme zamanı , nedeni bilinmesede kulağa çok hoş geliyordu.

Sadece sana sıkıca sarıldı ve hatta yanaklarınıza birer tane masum küçük öpücükler kondurdu. Fransada ki selamlaşmaların yanında hiç birşeydi. Gerçekten hiç bir şeydi.

"Bonne nuit. ( iyi geceler)" Taehyung gözlerinin içine baktı ve dedi.

Ama jungkookun gözlerinden adeta alevler fışkırıyordu.

Taehyung gittikten sonra sürekli sana bakıyordu. Bakışlarını hissediyordun ama o bakışları görmezden geldin.

Hatta o alevli bakışmaların ardında Namjoon dedikodu yapmaya başladı.
"Yah~çıktıkları hakkındaki dedikodular doğru~"  içini çekti.

"Biliyormusun gidip onun numarasını sormaya çalışacağım" içinden biryerlerinden gelen bir cesaretle söyledi jungkooka.

Jungkook bu dediğine gerçekten sinirlenmişti gözlerinin önünde Hyerin kabullenmesede karısına yürüyen iki tane adam vardı ve bunlardan biri kardeşim dediği adamdı.

"Cesaret bile etme. O benim"  demişti dişlerinin arasından tıslıyarak jungkook , sinirlendiği zaman cidden çok değişiyordu.

Bu dediyle namjoon şaşkına döndü, Jungkook sana yakınlaştı.

"Oh~ceket" hatırladın.

"Sorun değil al soğuk"

"Seni eve bırakmama ve onu bana geri vermeye ne dersin?" Jungkook teklif etti.

Namjoonun ağzı bir karış açıldı. O işkolik jungkookmu?! Karına deli gibi aşık olduğunu düşünüyordum ve şimdi kızları mı eve atıyor ?! Diye düşündü

"Bu iyi mi? Jeongyeon-ssi?" Jungkook hemen Jeongyeon'a onu reddetmesini görmek istedi.
Jeongyeon, jungkookun sana yaptıklarından sonra çok fazla acı çekmesini istiyordu ama aynı zamanda seninde mutlu olmanı istiyordu.

"Evet~ o zaman Namjoon-ssi de beni gezdirir?" Jeongyeon sorar bakışlarla namjoona baktı

Namjoon elbette jeongyeonun hizmetinde olduğu için mutluydu.

Sen ve Jeongyeon farklı yollara gittiniz.

=arabada==

"Ya! Beni nereye götürüyorsun! Otelim diyer yön!" Dedin.

"Eve gidiyoruz!" Jungkook dedi .

Sende gözlerini büyültümüş jungkooka bakmıştın evde başına geleceklerden habersiz...

Bölüm sonu

Helloğğ Pazar günleri her zamanki gibi ben geldim!

Taehyunga yazık olacak gibi geliyor jungkooku kıskandırmak için için Taeyi kullanıyor ama aklıma ne geldi...

Jungkook Hyerini siktir edip Taehyung ile yapayımmı?

Yapammı size TAEKOOK?

Hepinizi ters köşe yaptırayım mı?

Ne yapacan şikayetmi edecen?

Neyse günlük boş yapma vaktimide doldurduğuma göre ben gider

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! 💋

SEN YİNE BENİMSİN  JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin