תקשיבו אני ממש רוצה ביקורת כי רק ככה אני יכולה לשפר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
במחנה החצויים:
האלה איריס הופיעה אתמול והעבירה לחצויים מה שג'ייסון, ליאו ופרסי אמרו לה.
ברגע שקליפסו שמעה מה שליאו אמר היא רצה לביתן 9 ויצאה אחרי חמש דקות עם שתי טבעות שנראו ככה:
פלאשבק:
במשך חצי דקה שלמה היא בהתה בטבעות באושר.
"קליפ? רוצה להסביר לשאר הכיתה מה הבאת?" שאלה פייפר.
"זה מכשיר קשר בין עולמות שליאו בנה, לא בדקנו אותו כי טוב.. לא יכלנו, אבל אני בטוחה שהוא יעבוד!" הסבירה בהתרגשות.
"למה שליאו ידמיין סיטואציה שבה נצטרך להשתמש בזה?" שאל כירון בהרמת גבה.
"זה היה אחרי שהוא ראה את 'הנוקמים' והוא רצה להיות מוכן לכל מצב, אבל זה לא ממש משנה עכשיו אנחנו צריכים לבדוק אם זה עובד" הסבירה קליפסו בקיצור.
"הגבירה איריס? את מוכנה להעביר אחת מהטבעות לבנים?" שאלה אותה אנבת'.
איריס נראתה מהורהרת כאילו מקשיבה למישהו בלתי נראה "זאוס לא מאשר" אמרה לבסוף בקול מרוחק ונעלמה.
אנבת' התרתחה.
"תודה על הכול" צעקה על השמיים "באמת! יכלת להיות מלך טיפה יותר מועיל אתה יודע!"
רעם נשמע ואחריו עלה חזיון בראשה על אמה האלה אתנה המביטה בה בסבר פנים נוקשה.
"ביתי תנהגי בחוכמה, את מסוגלת ליותר מזה" אמרה בקול חמור והחזיון נעלם.
אנבת' התנשפה באיפוק.
"טוב, צריך לערב את מחנה יופיטר ומשלחת מטעמנו תצא אל העולם האחר עם אחת הטבעות" אמרה לאחר מחשבה.
כנראה המבט על הפנים שלה היה משהו מיוחד כי אף אחד לא עירער על דבריה.
סוף פלאשבק.
אנבת' התהלכה בעצבנות על החוף, הלב שלה כאב.
צבע הים היום נראה בדיוק כצבע עיניו של פרסי, הגעגוע שטף אותה וגוש גדול בגרון הכביד עליה. היא התיישבה על החול הרך ובהתה באופק באומללות.
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון ואווטאר!!
Fanfictionאני לא צריכה תיאור הכותרת מדברת בעד עצמה! החופש לזכויות הכותרת! ותודה ל@sararotman ול@Bambi_Kholin שנתנו לי את הרעיון