להתפזר זה טוב. זה מועיל ל.... למה זה מועיל?

509 39 44
                                    

אנג- אחראי ליצירת קשר עם צוקו ומיי

בלי הדאון שלו אנג הרגיש חסר אונים, כדי לשלוח את המכתב בדרך כלל הוא טס על הדאון לעיירה קרובה ושלח נץ עם המכתב, הפעם הוא יצטרך לעשות את המסע ברגל לצערו הרב.

אנג כתב את המכתב והחל לרוץ כמו שד משאיר ענן אבק מאחוריו, מבהיל עד מוות את ליאו ופונה לכיוון ההפוך מטוף, הוא הגיע לעיירה חשוכה ופרץ לחנות הציפורים הסגורה במטרה לגנוב איזה נץ.

הציפורים קירקרו סביבו בכעס על שהעיר אותם והוא לקח נץ מזדמן וקשר את המכתב לרגלו.

"קח את זה לארמון האש" אנג ציווה על הציפור האדומה שבהישמע הפקודה פרשה כנף ועפה לשמיים.

אנג הסתכל על הדלת המנופצת שהשאיר כשפרץ לחנות.

"אני אשאיר כאן שלוש מטבעות, זה יספיק, נכון?" תהה אנג בקול רם.

"זה יספיק" החליט אנג לבסוף והשאיר את הכסף מאחוריו כשהוא חוזר ליער בריצה.

סוקי-אחראית ליצור קשר עם לוחמות קיושי וטאי לי

סוקי ראתה את אנג כותב מכתב והבינה שהוא כנראה תכף יצא למסור אותו, אז היא מיהרה לכתוב גם ולטפוס עליו טרמפ אבל היה מאוחר מידי כשראתה שלא נשאר ממנו כלום חוץ מענן אבק.

"אעעעעע אני לא מאמינה!!" נאנחה בתסכול.

פייפר בהתה בה.

"התכוונתי לשלוח את המכתב עם אנג, גם ככה הוא הולך והוא מהיר יותר ממני! לו ייקח חצי לילה ולי לילה שלם!!" התלוננה סוקי.

"איך באמת אתם שולחים פה מכתבים והם מגיעים מהר כל כך?" שאלה אותה פייפר.

"יש לנו נצים שעפים נורא מהר אז אנחנו קושרים להם מכתב לרגל והם מאולפים להגיע ליעד שאנחנו אומרים להם" הסבירה. "אבל חנות הנצים נמצאת בעיירה, והעיירה רחוקה, ובמקום שאנג יישלח את שני המכתבים כשהוא כבר הולך לשם אני צריכה גם ללכת לשם" סוקי הוסיפה בתסכול.

"חכי רגע, אני חושבת שיש לי רעיון" הודיעה פייפר. "ליאו!!!"

"מה???" ענה ליאו בצעקה מהמדורה.

"יש לך רעיון איך אני משיגה נץ?"

זה היה תורה של סוקי לבהות.

"יש לי דיבור הקסמה, אם נשיג נץ... נוכל לבקש ממנו יפה" פירטה פייפר.

"אבל..." סוקי נעצרה בבלבול. "הוא יבין אותך? זה לא השפה שלו..." 

"אני הרדמתי את האדמה במילים, אני הקמתי דרקון מתכת לחיים במילים, אין ספק שזה יעבוד על נץ קטן" פייפר רפרפה בריסיה בשחצנות מעושה.

סוקי החליפה איתה כיף כשליאו התקדם לעברן מנופף בחפץ בלתי מזוהה בגאווה.

לוחמות קיושי, היכונו, המכתב בדרך.

פרסי ג'קסון ואווטאר!!Where stories live. Discover now