קשת קישת קשת על קשת

582 48 37
                                    

עיניה של אנבת' נפערו פי שתיים מגודלן הרגיל. "אני... אני יודעת על מה הוא מדבר!" נימת בהלה השתחלה אל קולה. "יש סיפור, אני לא זוכרת את הפרטים המדויקים, אבל הסיפור קשור לארטמיס, אני צריכה להיזכר בפרטים אבל לפי הרעיון הכללי שעולה לי כרגע בראש- מצבנו לא טוב" אנבת' נשכה את שפתיה.

פרסי החזיק בידה. "אנחנו צריכים לנקות פה את השטח, את יכולה לנסות להיזכר בינתיים?"

אנבת' הנהנה. והחבורה קמה והלכה לזרוק את הקשתים מהצוק.

"היי, סוקי!" קרא סוקה. "כבר העפתי עשרים ושלושה קשתים מהצוק!" התגאה ומשך על כתיפו עוד אחד בדרכו אל קצה הצוק.

"אני זרקתי כבר מאה חמישים ושמונה" קינטר אותו פרסי שניצל את ההזדמנות להתאמן על הכוח החדש שגילה- כשפות דם- והרחיף את הקשתים לים.

"אה! סופרים?" שאלה טוף ומוטטה חלק גדול מהצוק עליו השתרעו בערך חמש מאות קשתים.

פייפר גיחכה והחליפה כיף עם טוף.

סוקה שעמד קרוב מאוד לקצה הצוק המתמוטט של טוף קפץ אחורה ונתקל באחד מהקשתים שריחף באוויר באדיבות פרסי, הוא פלט צווחת בהלה קטנה והתרחק משם כשהוא רוטן בכעס על כשפים והדרך הנכונה לעשות דברים.

צוות ההתקפה האווירית הגיע (באיחור קל) ונחת על הקרקע ליד סוקי.

אנג, קטרה, ג'ייסון וליאו ירדו מהביזון המעופף וליאו ואנג נראו כאילו הם ממש רוצים להרביץ למשהו.
מומו עף מאחוריהם, קולר חדש היה סביב צווארו ושרשרת קשרה אותו לידה של קטרה ונראה כאילו הוא בעונש.

"מומו בלע את הטבעת" בישר ג'ייסון.

"ואז הפיל את הדאון של אנג מעל הביצה הגדולה" הוסיפה קטרה.

"אני שונא קופים" רטן ליאו בסיכום.

"גמרתם מהר" ציין אנג למראה הקשתים השרועים על האדמה.

"כן, היית צריך לראות את זה; אני וטוף ופייפר נוטרלנו ולסוקי נקרעה המניפה ואז פתאום פרסי עשה בום! סמאש! פאו-וואו! כל הקשתים זרקו את הקשתות שלהם ואז שברו לעצמם את הידיים! זה היה אדיר!" סיפר סוקה.

"ואז גילינו שכולנו הולכים למות" מיהרה טוף למחוק את תחושת הניצחון מכולם.

"מה?" קטרה חשה צורך לשאול.

"יש לאזולה חץ שלא מחטיא אף פעם והיא תשתמש בו כדי להרוג אותנו" אמרה פייפר בקול של מי שעדיין לא בטוחה במה שהיא אומרת.

"מה?!?!?"

"חץ קסום" לחשה אנבת מאחוריהם ונאחזה בפרסי כדי להזדקף. "אסור שנישאר פה הרבה זמן ו...." היא היססה מעט. "יש לנו הרבה על מה לדבר" אמרה לבסוף.

"בסדר" אמר פרסי. " ג'ייסון עכשיו אתה היחיד שיכול לעוף אז כדאי שתסרוק את הסביבה מלמעלה ואם תראה אולי כפר קרוב נלך לשם לנוח. טוף, פייפר- חושבות שתצליחו למצוא אוכל? ליאו-"

"-להמשיך לנסות להחזיר אותנו הבייתה, אני על זה" חתך אותו ליאו.

"יופי".

ליאו הלך לקטרה ופתח את הקולר סביב ידה שחיבר אותה לשרשרת של מומו, הוא העביר אליו את הקוף ומשך אותו אחריו לטיול ארוך ביער במטרה שהוא יוציא את הטבעת החוצה מגופו באיזה שהוא שלב.

"פרסי ואנבת', הנקטר על אפה" אמרה פייפר ויצאה עם טוף לשכנע חיות תמימות לבוא איתן ולהיכנס לסיר.

פרסי הנהן כאישור לכך ששמע ואמר "אנג וקטרה, צריך לקושש עצים למדורה-"
"ואנחנו לא נלחמנו עכשיו בצבא של קשתים קטלניים אז אנחנו נלך לעשות את זה" השלימה אותו קטרה.
אנג הנהן בהסכמה. "כדאי שתנוחו" אמר לפרסי, אנבת', סוקי וסוקה שנשארו שם.
סוקה חייך חיוך מרוצה. "סוקי" קרא בשמה. "את, אני, בשקיעה על אפה-" אמר בקול רומנטי.
סוקי חתכה אותו. "סוקה! יש כאן מלא קשתים שעוד צריך להעיף".
סוקה נאנח והלך אחריה לעבודה הרבה שלפניהם.

פרסי ואנבת' נשענו על אחת מרגליי הביזון הענקי והפרוותי.
"אז... אני מבין שנזכרת?" שאל פרסי לאחר בהייה ארוכה באופק.
אנבת' שתקה בתגובה.
"קצת" נאנחה לבסוף.
"אבל איך החץ הקסום הגיע לכאן?" שאל פרסי.
"אני לא יודעת" הודתה אנבת'.
פרסי הזדקף והעביר מיד את מבטו אל אנבת' בהרמת גבות. "בת אתנה מצהירה הצהרה שכזו? ממש בושה וחרפה" עקץ בעדינות.
חיוך זוויתי עלה על פניה והיא שלחה בבטנו אגרוף קטן.
"אני אסביר את מה שאני כן יודעת כשכולם יחזרו" הודיעה.
-------------------------------------------------
קצר כי אני שונאת לכתוב מהפלאפון.
תהנו😘

פרסי ג'קסון ואווטאר!!Where stories live. Discover now