צ'יזבאטים של חצויים!!

967 75 48
                                    

הציור הכושל למעלה אני ציירתי כי הייתי משועממת. להגנתי יאמר שלא השקעתי בכלל ושאני לא מנוסה בציור במחשב.

----------------------------------------------------------------------

הם התמקמו על גדת נחל כשסביבם צוקים גבוהים ומאחוריהם יער והחלו להקים מחנה קטן

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הם התמקמו על גדת נחל כשסביבם צוקים גבוהים ומאחוריהם יער והחלו להקים מחנה קטן.

ליאו הוציא מהחגורה הקסומה יריעת בד שהם תקעו עם אבנים וענפים כמו אוהל. פרסי דג להם בנהר ארוחת ערב וג'ייסון עף מעליהם מנסה להרגיש מועיל.

"היי! אתה שם! הסופרמן הבלונדיני!" קרא פרסי ואחרי שג'ייסון ירד אליו רוטן על הכינוי אמר לו "אנחנו צריכים מפה של המקום שבו אנחנו נמצאים אז ליאו יביא לך דף ותנסה לצייר סימוני דרך חשובים"

"ולמה אתה כל כך בטוח שיש לליאו דף?" שאל אותו ליאו מסוקרן כמעה.

"כי זה אצלכם בדם. בני הפייסטוס ובני אתנה חייבים תמיד דף לשרטוטים. זה כמו שבחיים לא תמצא בן אפרודיטה בלי מראה" ענה פרסי ברצינות תהומית.

ג'ייסון הנהן כמאשר על הדברים.

ליאו משך בכתפיו מושיט לג'ייסון דף ועט, ג'ייסון התעופף משם.

--------------------------------------------------------------------------------------


כבר היה לילה, המדורה דלקה והם היו מפוצצים מהאוכל אפילו שהקריבו להוריהם כמות נכבדה ממנו.

"מה נעשה עכשיו?" שאל ליאו כשהוא תוקע גרעפס גדול.

פרסי הביט במדורה וחשב על אנבת' שלא פה ומי יודע מה שלומה, שכן האלה איריס לא עונה להם יותר. הוא כמעט היה יכול לראות את שיערה הבלונדיני באש. הוא יכל לשמוע אותה בראשו אומרת לו שיתעודד ושהם עוד מעט יפגשו.

הוא התנער ממחשבותיו הנוגות והתייחס לשאלה.

"בואו צ'יזבאטים!!!" הציע בחיוך מרושע.

"אני בעד אבל שתדע שהצ'יזבאטים של מחנה יופיטר הרבה יותר מפחידים" אמר ג'ייסון בחיוך זהה לשל פרסי ובעיניו ניצוץ תחרותי.

"אתה רוצה להתערב, גרייס?" התגרה פרסי.

"אני מוכן, אתה בטוח שאתה רוצה להפסיד, ג'קסון?" החזיר ג'ייסון כשברקע ליאו עושה להם שריקות.

"אתה מתעסק באש, גרייס!" הזהיר פרסי.

"היי! אתה אומר את זה כאילו זה דבר רע!" אמר ליאו.

"קדימה אתה ראשון, אחי" אמר ג'ייסון לפרסי כשהוא מתעלם מההערה של ליאו.

"הו לא, אתה ראשון, אחי" אמר בחיוך פרסי.

"בסדר" ענה ג'ייסון.

"את הסיפור הזה פעם בני פלוטו אהבו לספר ואחד מהלארס סיפר אותו לנו.

חצוי צעיר אחד נסע באמצע הלילה בכביש חשוך ושכוח אל. בחוץ ירד גשם כבד והוא בקושי הצליח לראות לאן הוא נוסע. לפתע, מבעד לחשיכה, ראה דמות עומדת לבד בגשם, הוא התקרב אליה וראה בחורה בת 18 עומדת רטובה ורועדת מקור. הוא פחד אבל עצר לה והכניס אותה למכונית. הוא נתן לה את מעילו, שאל אותה איך קוראים לה והיא אמרה שקוראים לה אנה, הוא שאל איפה היא גרה והיא כיוונה אותו לשער של אחוזה ישנה, הוא שאל אם היא צריכה שהוא ילווה אותה אך היא אמרה שלא ויצאה מהמכונית.

למחרת החצוי רצה לדעת מה עלה בגורלה של הנערה. מעילו היה עדיין אצלה וזה היה תירוץ מעולה לבוא לבקר אותה. הוא נסע אל האחוזה הישנה, נכנס בשער ודפק בדלת הכניסה אחרי דקות ארוכות פתחה לו את הדלת זקנה לבנת שיער, הוא שאל אותה על הנערה מאתמול, אך היא ענתה לו שלא מתגוררת כאן שום נערה ואף אחד לא הגיע אתמול. הוא אמר שקוראים לנערה אנה, אך הזקנה לפתע צעקה "אתה לא מתבייש?! אנה היא הבת שלי, והיא מתה לפני 20 שנה!" החצוי חשב שהזקנה משוגעת ולא האמין לה, אז היא לקחה אותו אל בית הקברות, הם הלכו בין השבילים הצרים וכשהתקרבו לקבר של בתה פתאום הוא ראה את מעילו מונח על הקבר" ג'ייסון סיים את הצ'יזבאט בדרמטיות יתר.

"האדס הניח למישהו לחזור לחיים?! לא מתאים לו" אמר פרסי.

(ה.כ. אעאעאע אני מתההה לא נלחצה לי הא' אז זה יצא כזה " לא מתים לו" חחחח)

"יאללה פרסי תספר צ'יזבאט" אמר לו ג'ייסון.

פרסי חייך ברשעות.

"לפני הרבה שנים חבורה גדולה של חצויים יצאו ליער בלילה ונעלמו, לא ראו אתם אחרי זה כמה שנים טובות עד שלילה אחד חצוי מביתן הרמס שמע קול שקורה לו מהיער והלך לשם. הוא טיפס על גבעה קטנה והגיע למקום גדול שבו ישבו כל החצויים האלה מתים. הם היו שלדים. החצוי הסתובב שם שעה ובחצות השלדים פתאום החלו לזוז ולרקוד, הם התנהגו כאילו הם חיים ואפילו דיברו בינהם. החצוי ניסה לברוח אבל מעד על עץ, השלדים תפסו אותו והוא נקבר בהר של עצמות מתרקבות ומת" סיים פרסי בקול אפל.

"וואו. אממ. זה נשמע כאילו הם קוללו בידי אפולו או משהו" אמר ליאו.

"ליאו יש לך צ'יזבאט?" שאל אותו ג'ייסון.

"אממ לא חושב. אההה..... אה! רגע יש לי!" קרא ליאו "את זה קראתי במגילות בבונקר 9" אמר בניצחון.

"פעם אחת אלות הגורל ישבו בחדר הכס שלהם וטוו גורלות בחוטים כשחתול הגיע לשם וסיבך את כל החוטים לכדור חוטים אחד ענק!" אמר ליאו כשהוא משתמש בתנועות ידיים להמחשה "אני עייף, בואו נלך לישון" אמר ונכנס לאוהל המאולתר. אחרי כמה דקות שבהם פרסי וג'ייסון לא נכנסו אחריו הוא יצא לבדוק מה קורה ומצא אותם באותה פוזה עם פרצוף מבועת, פה פעור ורועדים. הוא חייך וגרר אותם לתוך האוהל.

------------------------------------------------------------------------------------

כע אז לא הפרק הכי טוב שלי אבל ממש רציתי לספר את הצ'יזבאט הזה של ליאו😁

אין לי את זה בלשמור לאחר כך אז אני מפרסמת את זה היום🤐


פרסי ג'קסון ואווטאר!!Where stories live. Discover now