קפה אלוס זה ממכר

603 48 36
                                    

"אז ברוכים הבאים לערב שבו כולנו נשמע איך אנחנו הולכים למות בקרוב, אנבת' את יכולה להתחיל" הכריז ליאו והעביר את הפנס מתחתית סנטרו לאנבת' שזרקה אותו באלגנטיות על הדשא ופתחה בסיפור.

"טוב אני מזהירה מראש, זה לא יהיה סיפור נחמד" אמרה אנבת' לחבורה שישבה במעגל סביב מדורה קטנה.

"ספרי לי משהו שלא ידעתי" מילמלה פייפר.

"פייפר צודקת, גם אנחנו כבר הבנו את הרעיון של 'אם הסיפור הוא יווני- אין לו סוף שמח', תדלגי על ההקדמות" הסכימה קטרה.

אנבת' נאנחה. "אז הסיפור הוא לא על חץ אלא כידון. אבל אני מקדימה את המאוחר. אאוס- אלת הזריחה התאהבה בקפאלוס בן דיוניסוס שהיה נשוי לבת של ארכתוס מלך אתונה- פרוקריס. אז כמו אלה טיפוסית היא חטפה אותו לעצמה במשך שמונה שנים! אבל קפאלוס רצה לחזור אל פרוקריס ובסוף אאוס הסכימה. למרבה הצער זה לא נגמר בזה כי קפאלוס החליט לעשות לאהובתו מבחן נאמנות כדי לבדוק מה מצבה אחרי כל השנים האלה במקום להגיד שלום כמו בן אדם נורמלי! אז הוא התחפש למישהו אחר והציק לה קצת עד שהיא נכנעה. הוא הוריד את התחפושת והיא מרוב בושה ברחה והצטרפה לציידות של ארטמיס".

מומו בלע עכביש.

אנבת' המשיכה. "כשפרוקריס הצטרפה לציידות, ארטמיס נתנה לה שתי מתנות- אחד מהם היה כידון שתמיד פוגע במטרתו. נשמע מוכר?" שאלה בסרקסטיות.

"אני לא אוהב את הכיוון שהסיפור הזה לוקח" מילמל אנג.

"אני לא אוהבת אותו מההתחלה" פסקה טוף.

"אחרי כמה זמן פרוקריס התחרטה- השד יודע למה-שברחה מקפאלוס והחליטה לנסות לחזור אליו. ארטמיס באופן מפתיע לא הרגה אותה על זה (מה שגורם לי לחשוב שהיו מעורבים בכך עוד כמה אלים...). כדי שקפאלוס יסלח לה היא נתנה לו את הכידון והוא באמת סלח. והם חיו באושר ועושר עד ש-פרוקריס חשבה שכשקפאלוס יוצא לציד הוא בוגד בה בעצם עם אאוס אז היא התגנבה בין השיחים כשהוא יצא לציד וקפאלוס ששמע את הרחש בין השיחים חשב שיש שם חיית בר אז הוא הטיל את הכידון שלא מחטיא אף פעם ופרוקריס הפכה לשישליק וגססה בזרועותיו".

קטרה נתקפה צמרמורת. "הסיפור הזה מחליא אותי מכל כך הרבה בחינות" נאנקה.

"לא תענוג להיות חצוי יווני, אה?" שאלה טוף את פרסי שניסה בכל הכוח להדחיק את הסיפור הזה.

"אתם מפספסים את העיקר!" קראה סוקי. "אם הכידון הזה התגלגל לידיים של אזולה אנחנו כבר יכולים לקפוץ מצוק ולסיים אם זה מהר יותר!".

"אנבת' יש דרך לעקוף את הקסם של הכידון הזה?" התחנן סוקה.

אנבת' נענעה את ראשה. "לא שידוע לי".

"אוקיי! בואו נסכם שצריך עכשיו לפרוש את הכל. ליאו! דף ועט. עכשיו, מישהו זוכר את הנבואה?" פקד פרסי.

פרסי ג'קסון ואווטאר!!Where stories live. Discover now