"קטרה! קטרה! קטרהההה!!!" צעק סוקה (עד כמה שהנחש שעליו איפשר לו).
"מה!!" נשמעה קריאה עצבנית מאחד האוהלים האדומים, נערה עם שיער חום ותלבושת קוטב כחולה יצאה אליהם.
"קטרה. כשפות דם"הסביר סוקה מתאמץ לנשום.
"דיברנו על זה כבר סוקה! אני לא עושה כשפות דם! לכשף מישהו לעשות בגופו כרצונך?! זה מזעזע!" אמרה קטרה ונראה שלא הבינה מאיפה זה נפל עליה פתאום.
"אז עדיף שהאח שלך והחברה של אנבת' יחנקו למותם" קבעה טוף על פי דבריה. "אני בעד".
הנחש כעת חסם את פיו לכן פרסי רקע ברגלו בחוזקה על הקרקע, מראה כמה הוא כועס.
ליאו וג'ייסון גיחכו.
"נו זה רק נחש קטרה!" התחנן סוקה.
"לא!"
הנחש זז מעט והם הצליחו לשמוע את פרסי שואל "לכשף מישהו לעשות בגופו כרצונך?".
"כן. אני כשפית מים ויכולה לשלוט בדם. בכל אחד יש דם ככה שכל אחד אפשרי לשליטה" הסבירה קטרה בסלידה ברורה מהאופציה.
"איך עושים?" שאל פרסי בענייניות.
"שולטים בוורידים, בנימים ובעורקים שלו" אמרה קטרה ונראתה כאילו היא רוצה להקיא. "אין סיכוי שאני עושה את זה סוקה! למה אתה לא חותך אותו בחרב?"
פרסי סובב את ראשו ונמצא עכשיו אף מדמם צמוד לאף מדמם אחר. עיניים ירוקות פגשו עיניים כחולות. "יש לך חרב?" שאל.
"כן. קטרה, אני לא יכול לחתוך נחש! יכול להיות שהוא ארסי!" נאנק.
פרסי נראה מתרכז פתאום. הנחש הידק את עצמו על צוואריהם.
"מה, קורה,פה.?" ניסה סוקה לשאול כשעינייו כמע יוצאות מחוריהן ופרצופו מכחיל.
ואז בבת אחת הנחש נתלה מולם באוויר מתפתל.
פרסי וסוקה נפלו על הקרקע מתנשמים וממששים את צוואריהם.
"זה עבד" אמר פרסי מופתע והנחש נפל ארצה ומיד ברח.
ליאו וג'ייסון נראו בשוק, קטרה נראתה מזועזעת וסוקה קם לחבק אותה.
"ידעתי שתחשבי בהגיון!" הכריז בהקלה.
"אני לא עשיתי את זה!" צעקה ונרתעה אחורה.
"את לא?" עצר סוקה והביט בה בחשדנות.
"היא לא" אישר פרסי והביט בעינייו בידייו. "מצטער על הקטע שהוא חנק אותנו, אני לא יודע הרבה על איפה ממוקמים עורקים של נחשים" התנצל.
"אתה עשית את זה?" שאלה קטרה ונראתה מלאת הקלה.
"כן"
"אתה החבר של אנבת'!" היא קלטה סוף סוף.
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון ואווטאר!!
Fanficאני לא צריכה תיאור הכותרת מדברת בעד עצמה! החופש לזכויות הכותרת! ותודה ל@sararotman ול@Bambi_Kholin שנתנו לי את הרעיון