הנשיקה הראשונה של סוקה ופרסי

752 51 58
                                    

היום הראשון שלהם לחיפוש אחרי אזולה הסתיים בלי אף מידע חדש.

אנבת' ופייפר הלכו לחפש עצים יבשים למדורה ביער וסוקה וטוף הצטרפו אליהם, אנג קטרה וסוקי נשארו להקים את האוהלים ולשמור על אפה ומומו.

"בסדר, חלוקת עבודה, אני אחפש בצפון, פייפר מזרח, טוף דרום וסוקה מערב. זה אומר שלך סוקה יהיה השטח הכי גדול... זה בסדר מצידך?" שאלה אנבת' ואחרי שהלה הנהן הם התפצלו.

"כמה קשה זה כבר למצוא ענף יבש ביער?" מלמל לעצמו סוקה לאחר הליכה קלה, הוא התכופף אל האדמה והרים ענף מפותל "טה דה" אמר בשביעות רצון והרים את הענף אל כתיפו. משיכה בקוקו שלו גילתה לו שהיקום פשוט לא מסוגל להניח לו לחייו, הוא הקומדיה המרכזית!

הנחש שהרים מהאדמה התפתל ונכרך סביב ראשו כשהוא מנסה לבלוע את שיערו האסוף.

סוקה קפא לכמה רגעים ואז החל לרוץ בפאניקה לעומק הצד המערבי של היער מנסה להפיל את הנחש מראשו.

הוא רץ בין עצים, נתקע בענפים ובגלל חשכת הלילה לא יכל לראות הרבה ממה שנמצא אל מולו.

--------------------------------------------------------------------------------

כן, בטח למה לא? תנו לילדה העיוורת למצוא ענפים יבשים. האמת שזה לא כזה הפריע לטוף, האחרים אמורים להתקשות יותר ממנה בגלל החושך. היא לעומתם ממשיכה לראות כרגיל.

היא נעצרה כשהרגישה שני אנשים הולכים לא רחוק ממנה.

"-לפי התוכנית"

"עד הבוקר הפלוגה האחרונה תגיע" אישר קול עמוק.

"אני מקווה שהקשתים שלך באמת מוכשרים כמו שאמרת"

"הם כן. הגיע הזמן לבצע מהפך בשלטון הזה, האווטאר והמלך הרכרוכי התחמקו ממני פעם, זה לא יקרה שוב"

האנשים התרחקו לצד של סוקה, במערב.

"הענפים יצטרכו לחקות" מלמלה טוף והחלה לעקוב אחר האנשים.

--------------------------------------------------------------------------

"אנחנו עוד רחוקים?" שאל ג'ייסון.

"ניילה לא רגועה, אנחנו עוד רגע שם" ענתה ג'ון.

"יופי כי התחיל להימאס לי לשבת על היצורים האלה" רטן ליאו.

סוס הלאמה שלו בלם בהפגנתיות וליאו עף קדימה ונתקע בגזע עץ עבה.

אחרי שליאו גרד את עצמו מהעץ ופלט קללות במהירות כזאת שאוריון היה גאה בו ג'ייסון משך אותו לסוס לאמה שלו והם המשיכו בעקבות ג'ון וניילה.

"טוב, מי שאתם מחפשים אמור להיות ממש קרוב, ביי"

הבנים צפו בחיה הענקית דוהרת בין העצים ונעלמת בחושך.

פרסי ג'קסון ואווטאר!!Where stories live. Discover now