סוף סוף, הוא מצא אותם. ברור שהוא ימצא אותם הוא רוח הידע ויודע הכל אבל אחרי החתך הגדול שהבלונדינית הארורה עשתה לו בגב הרבה יותר קשה לו לעוף והמסע אל מקום המחבוא של דורשי הצדק לקח הרבה יותר מידי זמן.
לרוחות זה לא אמור להיות בעיה לעוף אבל הוא וויתר על חלק גדול ממהותו למען בני אדם טיפשים.
בעע, בני אדם.
הוא נחת בקרחת היער ועיניו הענבריות סקרו את כל הפגמים שבתכנון המקום. לא היו הרבה וניכר היה שהרשעה החדשה ערמומית וחכמה יותר מרוב בני האדם.
קשתות כוונו אליו מראשי העצים וקול לא אנושי דיבר אליו.
"הזדהה או תמות" אמר הקול ונשמע היה שבעל הקול מחייך.
"אני באתי להיפגש איתה" אמר הינשוף.
הקול צחק "מי אתה חושב שאתה, יצור"
"אני רוח הידע ואני יודע מי את: אמה משבט המים הדרומי" אמר בהתנשאות הינשוף ובליבו חשב כמה שבני האדם דוחים אותו.
קול התנשפות מופתע נשמע מבין העצים אבל הינשוף ידע שזאת לא הייתה אמה, לא נותרה בה מספיק אנושיות בשביל להביע את הרגשתה בקול רם.
"בסדר יצור, הגישה ניתנת" אמרה והחצים נעלמו.
בני אדם יהירים גלגל הינשוף עיניים, הוא לא היה זקוק לאישור שלהם אבל ידע שהוא יאלץ להיות נחמד יותר אם הוא רוצה לזכות בנקמה שלו.
הוא עבר בין העצים והגיע למיני ארמון קטן, ברור שהיא לא תסכים לישון בפחות מזה.
הוא נכנס למיני ארמון ומצא אותה עומדת עם הגב אליו. ברדס שחור כיסה אותה והטיל צללים על פניה.
היא לא דיברה, היא נתנה לשקט מלחיץ לחדור לכל נים ונים בגופו.
הינשוף הכיר מניפולציות רגשיות אבל מה שהיא עשתה עכשיו היה מעורר יראה.
"אני כאן כדי לנקום" אמר את מה שהיה ברור מאליו.
היא עדיין שתקה.
"הבלונדינית הארורה יכולה להוות איום גדול ממה שאת עשויה לדמיין!" אמר והתחיל להתרגז על כך שאפילו לא הסתובבה.
"אז נלחם באיום בעזרת איום" לחשה באכזריות טהורה.
הינשוף לא הבין וזה היה נדיר.
"תסלחי לי?" שאל ובליבו התרעם עליה ועל המשחקים שהיא משחקת לו במוח.
צחקוק חרישי שאומר כולו רוע בקע מפיה.
"אתה רצית נקמה? אתה תקבל" לחשה ועינייה בהקו בזוהר מרושע היא הסתובבה אליו סוף סוף וברגע שראה אותה הרגיש צורך לצאת.
הוא נסוג לאחור ומבלי משים השתחווה ביציאה.
הוא יצא אל אוויר הלילה הלח ולא האמין שכרגע השתחווה בפני בן אדם. הוא ניער את ראשו והחליט להתמקד בנקמה. הבלונדית וזאת שיכולה לשלוט עליו הולכות להתחרט שהתעסקו איתו.
בתוך המיני ארמון היא עמדה וצחקה צחוק מטורף. היא הוציאה מכיסה את כרזות המבוקשים שקיבלה הבוקר, זה הולך להיות כיף.
--------------------------------------------------------------------------------
אם למישהו בקהל משעמם כרגע ויכול לבדוק לי כמה ימים עברו בלוח של כל אחד ואיפה הם נמצאים? למקרה שהשאלה לא מובנת אני אפרט:
אין לי מושג אם לוחות הזמנים של הדמויות מסונכרנים. התרחשות האירועים של אנבת' ופייפר זה יום אחרי הבנים?
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון ואווטאר!!
Fanfictionאני לא צריכה תיאור הכותרת מדברת בעד עצמה! החופש לזכויות הכותרת! ותודה ל@sararotman ול@Bambi_Kholin שנתנו לי את הרעיון