ג'ייסון, פייפר ואנג חזרו ומצאו שהמחנה כבר מפורק. סוקי, סוקה, טוף, קטרה ופרסי ישבו סביב ליאו והטבעת הכחולה, הם נתנו לו מברג או בורג כשביקש, את הדברים החשובים יותר הוא לקח לבד.
פייפר כחכחה בגרונה על מנת למשוך את תשומת ליבם.
בובו הבנאי וחבורתו הסתובבו והבעת בלבול קלה הופיעה על פניהם כשראו שאנבת' לא איתם.
"תקנו אותי אם אני טועה, אבל... לא הייתה אמורה להיות איתכם עוד מישהי?" שאל סוקה.
פייפר הנמיכה את ראשה, בבירור לא רוצה לענות על זה.
ג'ייסון לעומתה הישיר מבט מודאג אל פרסי. "חיפשנו בכל היער אבל לא מצאנו אותה. כן מצאנו חלקה עם המון חצים בכל מקום וכמה גזעים ששוספו בחרב, סימני מאבק, ההשערה שלנו זה שהיא נחטפה"
על פניו של פרסי לא נראו שום רגשות אבל בעיניו נשקף מבט שיכול להרוג, הוא קם על רגליו. "יש דרך להסוות אותו?" שאל והצביע על אפה.
"פעם יצרנו ענן סביבנו בזמן טיסה" ענה אנג.
פרסי העיף את מבטו על הנוכחים. הוא היה צריך צוות תקיפה מהקרקע בנוסף לתקיפה האווירית, כל אחד יודע שלא שמים את כל הכוח במקום אחד. לא היה כדאי לקחת את ג'ייסון שבהתחשב בנסיבות היה הכי מועיל בתקיפה אווירית, ליאו היה עסוק בלנסות להחזיר אותם הבייתה עם הטבעת הכחולה, קטרה ואנג היו צריכים ליצור ענן ככה שמי שנשאר זה-
"סוקי, סוקה, טוף ופייפר. אתם ואני זה צוות התקיפה מהקרקע ואנחנו יוצאים עכשיו" פקד פרסי. "ליאו, תביא לפייפר מגפון" ביקש.
החבורה נעמדה והחליפו מבטים רציניים. "בהצלחה" אמרה קטרה ועלתה עם אנג, ליאו וג'ייסון אל אפה.
"אפה, ייפ ייפ!" קרא אנג והם המריאו לשמיים.
"פרסי, איך אנחנו נגיע לשם בזמן? גם אם נרוץ הכי מהר שלנו לא נשיג את הקשתים!" אמרה פייפר.
"אני על זה" אמרה טוף.
האדמה תחת רגליהם פתאום החלה לזוז, מהר! אם פרסי היה צריך לנחש הוא היה אומר שהם רוכבים על גל אדמה במהירות של 200 קמ"ש או יותר.
אחרי קרוב לרבע שעה טוף עצרה את האדמה בפתאומיות וסימנה להם לא לדבר.
הקשתים היו ממש מעבר לעצים.
"פייפר, תורך" לחש פרסי.
"תסתמו אוזניים" לחשה בחזרה. פייפר הרימה את המגפון שקיבלה מליאו והצמידה אל פיה. "תורידו את הנשקים" אמרה מכניסה לקולה כמה שיותר דיבור הקסמה.
קולה הדהד בין העצים וקול אלפי קשתות נזרקות על האדמה נשמע במהרה.
החבורה פרצה מעבר לעצים ומצאו את עצמם על צוק גדול שתחתיו נשמע רחש גלים. נראה שהיו שם עצים לא מזמן והם נכרתו. מדורה גדולה בערה במרכז ואלפי אנשים עם פחי חצים על גביהם הביטו אליהם בבלבול.
סוקי שלפה את המניפות שלה, פייפר וסוקה הוציאו את חרבם, טוף הושיטה את ידה קדימה באיום ופרסי הבחין בראש בלונדיני מדמם בצד השני של הצוק.
פרסי שאג בזעם והים עלה לעזרתו.
צוות בומראנג ונספחיהם הסתערו. עד מהרה הקשתים התעשתו על עצמם והחלו לירות חצים בחבורה.
פייפר וסוקה שנלחמו בנשק לטווח קרוב מהר מאוד פורקו מנשקם והוצמדו לקרקע בחצים. מצבה של סוקי לא היה טוב בהרבה אחרי שחץ קרע את אחת המניפות שלה.
טוף נלחמה בפראות וזרקה מאות קשתים לים עד שקשת אחד ירה בה והצמיד אותה לעץ כשרגליה לא נוגעות בקרקע, היא בטשה באוויר בכעס.
הקשתים סגרו על פרסי שנלחם כמו שד וכישף מים כמו ג'יני. פרסי העיף מבט באנבת' וראה שהיא הצליחה לפתוח עין אחת, שפתיה זזו ואף על פי המרחק הרב הוא ידע שהיא קוראת בשמו.
איש שהיה על ידה, כנראה המפקד של הקשתים, צחק ודרך על פניה.
פרסי הרגיש איך כל נים ונים בגופו גואש בזעם טהור.
לפתע כל הקשתים התרוממו באוויר, גופם החל להתעוות והם צעקו בכאב. הם שמטו את קשתותיהם ואת פחי החצים מעבר לצוק אך התנגדו לזה תוך כדי מעשה ואז הם התרסקו בחזרה על האדמה ולא זזו יותר.
פרסי רץ על האנשים והגיע אל אנבת'.
היא אחזה בידו. "הידיים, תשבור להם את היידים, הם לא יוכלו יותר להלחם" אמרה ואף על פי שהייתה מלאה בדם נימת קולה הייתה אסטרטגית ומחושבת.
פרסי החווה בידו ואלפי קולות מחליאים של קראש נשמעו על הצוק.
סוקי שחררה את סוקה, פייפר וטוף. ארבעתם נעמדו סביב פרסי ואנבת' וניסו לחשוב על דרכים שבהם יוכלו לעזור.
"אוף, איזה מטומטמת!" מלמלה לעצמה פייפר. "שחכתי את הנקטר והאמברוסיה על אפה."
"זה בסדר, אני לא גוססת, סך הכל קצת דם" אמרה אנבת'.
המפקד התהפך אליהם, נראה שפרסי עשה לו כשף דם מיוחד בשבילו: פנס כחול היה לו בעין שאותה לא פתח. "אתם לא תצליחו, יש לה את החץ הטוב בעולם, הצדק האמיתי ינצח!" אמר.
"איזה חץ יש לה?" חקרה סוקי.
"חץ. אף פעם לא מחטיא. והוא לא מכאן" אמר המפקד וצחק בקור. "הוא יפגע בכם אחד אחד. כולכם תמותו" ואז עינייו התגלגלו מחוריהן והוא התעלף.
--------------------------------------------------------------
אנשים, הפרק הזה זה נטו בזכות התגובות המדהימות שלכם!!!
לא חשבתי שאני מסוגלת לכתוב פרק כל כך מהר אבל זה ממש היה שווה את זה❤
תודה אנשים, אין לכם מושג איך התגובות שלכם משמחות אותי✨
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון ואווטאר!!
Fanfictionאני לא צריכה תיאור הכותרת מדברת בעד עצמה! החופש לזכויות הכותרת! ותודה ל@sararotman ול@Bambi_Kholin שנתנו לי את הרעיון