בחיית אפולו לא נמאס להם?!🤬🥵

916 61 21
                                    

במחנה החצויים:

קליפסו והייזל ניסו לתקשר לטבעת שאצל פייפר ואנבת' אבל הם לא ענו וככל שעבר הזמן הם התחילו לדאוג שאולי הטבעות לא עובדות.

אחרי שעתיים שלמות של ניסיון התקשרות אנבת' ענתה להם.

"היי, אני מצטערת הנפילה הייתה כל כך מוזרה שלגמרי שחכנו מזה!" התנצלה אנבת' וברקע שלה נשמע קול צווחני מעט שהסביר דברים לפייפר ששאלה אותו שאלות.

"העיקר שעניתן" אמרה הייזל בהקלה.

"זה עובד! ליאו הגאון שלי, הוא הצליח!" צעקה קליפסו באושר והקלה.

הייזל חייכה אליה כשהיא חושבת איזה זוג חמוד ליאו וקליפסו ביחד.

"טוב אז מה גיליתן בינתיים?" 

"בהתחלה לא הרבה, נחתנו באמצע המדבר של העולם הזה ולא ראינו כלום חוץ מחול, חול, חול, חול וחול. אבל אז מצאנו שועלים שהובילו אותנו לכניסה סודית לספרייה שקבורה באדמה ועכשיו הינשופלצת שגרה פה מסבירה לפייפר ולי על העולם הזה, כמובן שלא מרצון, פייפר שולטת בה" הסבירה אנבת' בקיצור.

"מצאתן משהו חשוב?" 

"בנתיים בעיקר ידע כללי שיעזור לנו להשתלב, יש כאן גם בגדים מסורתיים שנוכל להחליף אליהם ולהראות תושבים רגילים של העולם הזה. ההיסטוריה פה מרתקת ויש כאן חיים קסומים! יש כאן כשפויות ואווטארים (תדמיינו עכשיו הסבר ארוך ועמוק) ומצאנו מפה של המדבר! עכשיו נוכל להגיע לטריטוריות כשפי החול ואולי נמצא עזרה לצאת מכאן מהר יותר!" סיפרה אנבת'.

"אנבת' תחזור אליכן אחר כך מצאתי משהו מדהים!" נדחפה פתאום פייפר לשיחה והשיחה התנתקה.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

בסיפרייה:

"פייפר?!" שאלה אנבת'.

"אנחנו חייבות לזוז עכשיו!" קראה פייפר.

"כי...?!"

"מצאתי ספר נבואות ויש לי הרגשה רעה!"

"אני לא מאמינה! עוד נבואה?! לא נמאס להם?!"

"לא עלינו! נראה לי... אבל זה לא חשוב! הנבואה הזאת נשמעת מאוד מסוכנת ואני לא רוצה שאנחנו והבנים ניהיה כאן בזמן שהיא מתרחשת!

אנבת' הנהנה במבט קודר.

"תשכנעי את הינשוף להטיס אותנו לטריטוריה של כשפי החול" אמרה לפייפר "אני אביא בנתיים את כל הספרים החשובים שיעזרו לנו"

"טוב"

-------------------------------------------------------------------------------------

הם ריחפו כבר שעה על גב הינשופלצת כשתרמיליהן בין רגליהן מכוסות בתכריכים שלפי הבנתן היו התלבושת המסורתית של כשפי החול, הן גם עידכנו כבר את המחנה במתרחש.

"עוד כמה זמן?" שאלה פייפר בתסכול.

"עכשיו" ענה לה ונחת במיני מדינה שכולה עשויה חול.

הם ירדו ממנו וסיירו באזור, ריק, שממה.

"לא אמורים להיות כאן כשפי חול?!" שאלה פייפר את הינשוף.

כמו תשובה לשאלתה הגיעו שני כשפי חול שנראו כמו מומיות ועצרו לידם.

"כדאי לכן למהר. היא אמרה שמי שיאחר לא יזכה להילחם למען הצדק!" אמר אחד מהם והם עלו על רפסודה לידם והתרחקו במהירות.

"מה לעזא?" פייפר אמרה.

"אנחנו חייבות למצוא את הבנים! עכשיו!" צעקה פתאום אנבת' בהיסטריה.

"למ- בשם הפרות הקדושות של אפולו! את חושבת שהנבואה כבר מתחילה?!" נכנסה פייפר לפאניקה.

אנבת' הסתכלה עליה באישור והשתיים רצו אל הינשוף.

"עלה! עכשיו!" צעקה פייפר והם המריאו לשמיים.

--------------------------------------------------------------------------------

ספיישל יום הולדת!!! שלוש פרקים ברצףף!!!

לפני איקס שנים באה לעולם נסיכה קטנה😍😘🥰🤩

אז מזל טוב לך נסיכולית🌟 ! אני לא הייתי קיימת אם את לא היית קיימת!🥰

_(הבהרה למען קשי ההבנה "והתינוקת הזאת היא אני!🦄")_



פרסי ג'קסון ואווטאר!!Where stories live. Discover now