"איך אני יכול להרוג מישהו, קטרה? אני אפילו לא יודע על משהו נורא ואיום שהוא עשה כמו במקרה של שליט האש אוזאי! הבעיה היחידה היא שהוא חזק! אני לא יכול להרוג מישהו בגלל דבר כזה!" קרא אנג בעודו הולך בתסכול מצד לצד בחצר.
"אנג א-" התחילה קטרה להגיד משהו אבל אנג שהיה בסערת רגשות לא שמע אותה.
"אני לא יכול לעשות את זה! זה לא בסדר!"
"אנג-" ניסתה שוב קטרה.
"קטרה מה אני אעשה? הרוחות מפחדות שהוא איום אבל אני אפילו לא פגשתי אותו או-"
"אנג! פשוט תקשיב לי רגע!" התרגזה קטרה. "אתה לא צריך להרוג אותו" אמרה ברוך.
"א-" התחיל אנג להגיד אבל קטרה תקעה בו פרצוף כועס והוא השתתק.
"אתה לא צריך להרוג אותו כי הוא לא איום. אחרי שיצאת מהישיבה אנבת' ופייפר סיפרו לנו שהם מכירות אותו ואת השניים האחרים. למען האמת הן מחפשות אותם כבר כמה ימים. את הסיפור המלא הן לא יכלו לספר לנו אבל אירו בוטח בהן והוא כן שמע את הסיפור המלא. זה אמור להספיק לנו" הסבירה קטרה והניחה את ידה על ידו של אנג בעידוד.
אנג חייך בהקלה והשניים התיישבו מתחת לעץ תפוח מול המזרקה שלאור הירח המים בה נראו כמעט מכושפים. קטרה שמה את ראשה על כתפו של אנג שחבק אותה ביידיו.
"אז מה סיכמתם בסוף הישיבה?" שאל אנג לאחר שתיקה ארוכה.
"זה לא 'סיכמתם'. סוקה ואנבת' השתלטו על התוכנית המבצעית וקבעו בעצמם מה הדבר הבא שנעשה" ציחקקה קטרה. "קודם כל הכי חשוב זה למצוא את אזולה ואת הצבא שלה, אז סוקה, סוקי, טוף אתה ואני נתפצל לממלכת האדמה, הקטבים, שטחי אומת האש ומקדשי האוויר" אמרה תוך שהיא עושה צורות במים בהיסח הדעת.
"צוקו ומיי?" שאל אנג מתחמק מתרנגולת מים יצירת ידייה של קטרה שניסתה לעוף כעת מעל ראשו.
"נשארים באומת האש, יש להם ממלכה לנהל אחרי הכל" אמרה קטרה בעודה יוצרת טווס קרח בלב המזרקה.
"פייפר ואנבת'?" נזכר אנג.
"אה! שכחתי לומר לך שפרסי, האיום כביכול, הוא החבר של אנבת'!" אמרה קטרה בהתעוררות מחודשת.
אנג העיף בה מבט מופתע.
"כן" הסכימה קטרה עם פרצופו. "בכל מקרה, גם פייפר ואנבת יעזרו לנו לחפש את אזולה רק שלהם יש עוד משימה והם יחפשו בנוסף את חבריהם. אנחנו כמובן נעזור להם" הסבירה והסתירה פיהוק עם ידה.
"את יכולה ללכת לישון אם את עייפה" גיחך אנג.
"מחר יהיה יום ארוך שיוביל לימים עוד יותר ארוכים" הרהרה קטרה שהתעלמה מהערתו של אנג.
אנג הנהן בהסכמה והביט אל הירח שמעליהם. "יהיה בסדר"
-------------------------------------------------------------------------------------
אנשים ואנשות.
...
...
...
למה שתחשבו שאנג יהרוג את פרסי?!🤦🏽♀️😂
(יותר מידי תגובות מהפרק הקודם היו כאלה, זה היה דורש התייחסות🤭)
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון ואווטאר!!
Fanfictionאני לא צריכה תיאור הכותרת מדברת בעד עצמה! החופש לזכויות הכותרת! ותודה ל@sararotman ול@Bambi_Kholin שנתנו לי את הרעיון