ישיבה עם הרוחות

769 69 35
                                    

"טאי לי, את חושבת שהם יצטרפו לצבא של אזולה?" שאלה טוף

"מה הכוחות שלהם? הם חזקים?" שאל צוקו.

"הם כשפים?" שאל אנג.

"לכמה זמן את פגשת אותם?" שאלה קטרה

"רגע! תנו לי לענות!" ביקשה טאי לי "אני לא יודעת אם הם יצטרפו אליה או לא. הם נראו חזקים ויפים ואמיצים אבל אמרו שיש להם חברות.. כמה חבל" התחילה טאי לי לענות ואז בחולמניות עברה לקשקש.

אנבת' ופייפר החליפו מבטים מרוצים למדי.

"טאי לי! תתאפסי על עצמך" פקדה עליה סוקי בתור המפקדת שלה.

"או, סליחה. הם לא כשפים, הם מממלכת האדמה ואני פגשתי אותם לכמה שעות"

"זה לא רציני ככה!" אמר סוקה בתסכול "יש עוד אנשים שפגשו אותם חוץ ממך?"

"אותי מעניין איך אף פעם עוד לא שמענו עליהם אם הם חזקים כמו שאת אומרת ואיפה הם היו בשנים האחרונות שבהם הייתה כאן מלחמה" אמרה קטרה.

'הצילו עולם אחר ממלחמה' ענתה לה אנבת' בלב.

"כן, קטרה צודקת. למה הם לא עזרו לנו?!" אמר סוקה.

פניו של אנג קדרו מאשמה "אולי הם גם היו בקרחון" לחש בבושה.

"אנג אתה הצלת את העולם. הגיע הזמן שתניח לעבר" אמרה קטרה בהבנה והניחה את ידה על ידו סביב השולחן.

"אני חושב שאני אצא החוצה קצת" אמר אנג וקם ממקומו.

"טוב. רק אל תאשים את עצמך" אמרה קטרה שקמה ממקומה ונשקה לו על לחיו.

אנג הנהן בעצב ויצא החוצה.

קטרה נאנחה וחזרה למקומה.

פייפר לכסנה את מבטה אל אנבת'. רוח הידע סיפר להם כמובן על מה שקרה אבל הם לא חשבו איך זה מהצד של האווטאר, אנג, שמרגיש שהוא האחראי למלחמה הזו מלכתחילה. מה שפייפר ראתה הזכיר לה מאוד מקרים דומים שקרו לאנבת' עם פרסי שהאשים את עצמו על הרבה מאוד דברים שלא הייתה לו שליטה עליהם ופייפר הניחה שאנבת' מרגישה ברגעים אלה הזדהות עם קטרה.

---------------------------------------------------------------------------------------

אנג התיישב בחוץ מתחת לעץ מבודד בשיא פריחתו. הוא השעין את ראשו על הגזע והביט בשמיים הכחולים בתוגה.

הוא עצם את עינייו אך כשפתח אותם גילה שהוא יושב על דשא עם חמש רוחות נכבדות מולו.

"אה סליחה?" הסב אנג את תשומת ליבם של הנוכחים אליו. "מי אתם?" שאל.

"אנחנו נבחרי מועצת הרוחות" אמרה אישה כהת שיער ובעינייה נשקפה טלטלה מסוימת שעברה.

"ומה אני עושה כאן? זה עולם הרוחות לא?" שאל אנג.

"אתה מקשיב לנו" אמר איש שישב לצד האישה.

"אני הוא צ'ינג, אחד מרוחות הכאוס בקניון הגדול" אמר רוח עם שיער כחול  קצר ולשון מפוצלת. "לידי נמצאת מינג" רוח בעלת שיער ירוק רעיל וניבים לחששה לעברו. "ולידה נמצא לינג" רוח בעל שיער סגול כהה ועיניים צהובות מלוכסנות בחן אותו בביקורתיות.

"אני היא אומה" אמרה האישה כהת השיער "וזה שו" הצביע על האיש שלצידה.

"אתם אומה ושו? מאומהשו?!" נזכר אנג במערת האוהבים שבה עבר עם קטרה וסוקה לפני שפגשו את טוף.

"כן אווטאר צעיר" ענה שו. 

"ואתם רוחות הקניון הגדול? באמת יש כאלה?!" שאל אנג את קבוצת הרוחות הזדוניות יותר.

צ'ינג ולינג גלגלו עיניים ומינג נשפה בבוז "לא, אנחנו רוחות קודמות של שבט המים" ליחששה בציניות זועפת.

"אווטאר יש כוח מאיים בעולם הזה. הוא משפיע גם כאן בעולם הרוחות" אמרה אומה דוחקת בשאר הרוחות לזרז את השיחה.

"הוא שולט בשתי כשפויות: מים ואדמה" סיפר שו.

"הוא גרם לרעידת אדמה בקניון וכשניסינו להשתלט ולהפסיק את זה לא הצלחנו" אמר צ'ינג.

"זה כאילו הוא רוח בעצמו ולקח לנו את הבעלות על המקום" אמר לינג.

"והדבר שהופך אותו לחזק אפילו יותר זה שהוא שלם, אין הרבה אנשים שלמים וזה בגלל שזה מסוכן כמה שזה עוצמתי" אמרה מינג.

"שלמים?" שאל אנג שניסה לעקוב אחרי מה שאמרו עד כה.

"יין וינג הם הדוגמא הטובה ביותר, אלו הרוחות החזקות ביותר בגלל שהם שלמות ומשלימות אחד את השנייה. ביחד הם שלמות וחזקות יותר" הסבירה אומה.

(ה.כ. המשפט הזה בוודאות לא תקין אז סליחה מראש🤦🏽‍♀️🙄)

"אווטאר האיום הזה מסוכן. אתה צריך להרוג אותו לפני שהוא יהרוג את כולנו" דרש שו בחריפות.

שאר הרוחות הנהנו בהסכמה נחושה.

"אבל אני לא יכול להרוג-" התחיל אנג לומר ואז מצא את עצמו בחזרה בגוף האמיתי שלו.

כבר היה חושך וקטרה ישבה מולו וחיכתה שיחזור.

"קטרה" הוא קרא לה.

"אנג! סוף סוף!" היא קפצה עליו בחיבוק.

"העולם בסכנה קטרה" אמר בדאגה "אני צריך להרוג-" אנג השתנק והמשיך לדבר "להרוג בן אדם".

קטרה נדהמה. "הרוחות אמרו לך?" שאלה.

"כן"

"איך קוראים לו?"

"פרסי ג'קסון"

פרסי ג'קסון ואווטאר!!Where stories live. Discover now