3

2.9K 322 22
                                    


"Minho bu işi halletmeliyiz. Onlarla konuşmalısın"

"Evet Minho. Hem bu işi doğru düzgün bize bile anlatmadın. Bu olay gerçek mi değil mi onu bile bilmiyoruz"

Minho evine geldiğinden beri arkadaşlarının dırdırını çekiyordu. Sonunda deri koltuktan kalkıp mutfağa gitti. Buzdolabından bir enerji içeceği çıkardı ve mutfaktan salona geçerken kapağını açtı.

"Siz benim arkadaşlarım değil misiniz? Sizce böyle bir şey yapabilir miyim?"

Deri koltukta tekrar Chanın yanına oturdu ve bir kolunu koltuğun arkasına attı. Hyunjin ayakta kollarını çaprazlamış salonda volta atıyordu. Changbin ise hala olaylardan habersizdi. 

"Biri bana ne olduğunu anlatabilir mi?"

Chan Changbine dönüp konuştu. "Bugün haberlerde Minhonun barda sarhoş olup ondan imza isteyen birini dövdüğü haberi vardı"

Minho aklına gelen haberle sinirden sırıttı. Changbin kaşlarını çattı. "Böyle bir şey olamaz. Minho asla böyle biri değil"

"Bizde onu diyoruz ama Minho bey olayın aslını anlatmaktan kaçınıyor"

Hyunjin ayakta Minhonun ayağına tekme attı. Minho ayağını tutup Hyunjinin bacağına vurdu. "Size dedim böyle bir şey olmadı!" Hyunjin tekli koltuğa oturup elindeki gazeteleri gösterdi. "Peki bunlar ne? Adam bile olayın aslının böyle olduğunu söylüyor. Sen ise bir açıklama bile yapmıyorsun. Ne düşünmemizi bekliyorsun?"

Chan elini Minhonun dizine koydu ve güven verici sesiyle konuştu. "Minho lütfen bize işin aslını anlat" Minho Chanın gözlerine baktı. Chan her ne olursa olsun Minhonun yanında olurdu bunu biliyordu fakat şuan sırası değildi.

"Ben yatıyorum siz de geç olmadan yatın"

Minho kimseyi umursamadan odasına girdi ve kapıyı kapattı. Hyunjin arkasından bağırmaya başlamıştı bile. "İyi! Bize hiçbir şey söyleme! Böyle bad boy olmaya devam et! Ama unutma tekrar kurtulmak için bizim kollarımızı geleceksin!"

Chan Hyunjini sakinleştirmek için susmasını söyledi. Şuan bu haberin gerçek olup olmadığını öğrenmeleri gerekiyordu. Minho hiçbir şey söylemiyordu. Chan bu olayın gerçek olmasından çok korkuyordu arkadaşının böyle bir şey yapmayacağından emindi.

Minho yatağa uzandı. Bugün çok fazla yorulmuştu. Tekrar magazincilerden kaçmaya çalışmıştı ve bu her gün olmaya başlamıştı. Magazincilerden gerçekten nefret ediyordu. Sırf bir kaç para ve ilgi alabilmek için insanların olaylarını bambaşka taraflara çekebiliyorlardı.

Tam uykuya dalacağı sırada telefonundan bir bildirim geldi. Yatakta yan dönüp komodinden telefonunu aldı. 

Park Chan-Woo

Yarın dizi için oyunculuk seçimleri olacak.

Senin de gelmeni istiyorum.

Lütfen Minho

-----------------------------------------

Bu kitabın bölümlerini kısa yapmayı düşünüyorum. Şuan oturup kitabı nasıl devam ettireceğimi yazacağım bir yere .

Umarım batırmıyorumdur ve beğenerek okuyorsunuzdur.

Oy ve Yorumlarınızı bekliyorum~ 





Love Movie - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin