16

2.3K 279 94
                                    


"İşte karşınızda dizi oyuncularından Lee Minho ve Han Jisung!"

Minho ve Jisung yüzlerindeki gülümsemelerle sahneye çıktılar. Hayranların çığlıkları gittikçe artıyordu. Öyle ki bu röportajdan sonra bir çok hayranın ses telleri tamamen gidecekti. İkili saygıyla eğilip hayranlarına el sallıyorlardı. Minho bütün hayranlarda gözünü gezdirdi. Hayranlarını çok seviyordu ve hepsini tek tek tanımak istiyordu. Jisung da el sallayarak bir kaç hayrana bakıyordu. 

Sunucu ikiliye selam verdikten sonra oturacakları yeri gösterdi. İkili koltuklarına oturup sunucuya döndüler. Sunucu yüzündeki büyük gülümsemeyle ikiliye döndü. Ardından ikilinin eline mikrofonlar verilmişti. Sunucu hemen konuştu.

"İlk önce sizi tanıyalım"

Minho koltuktan kalkıp saygıyla tekrardan eğildi. "Merhaba ben dizide Tine karakterini canlandıran Lee Minho" Minho kendisini tanıttıktan sonra hayranların sesleri çoğaldı ve hepsi 'Minho' diye bağırmaya başladı. Minho gülümseyip yerine oturduğunda Jisung kalkıp selamını verdi. "Merhaba ben dizide Sarawat karakterini canlandıran Han Jisung" Çığlıklar her zamanki gibi çok fazlaydı. Jisung dizide havalı çocuk rolünü oynuyordu ve kızlar buna kesinlikle hasta oluyordu.

[Şahsen ben 2gether sarawat bayılıyorum. Ama konumuz bu değil]

Jisung yüzündeki gülümsemeyle Minhonun yanındaki koltuğa oturdu. Sunucu da hayranlarla birlikte alkışladı. Ardından konuşmaya devam etti. "Diziyi izlemiş biri olarak söylüyorum kesinlikle harikaydı!" Minho ve Jisung tekrar gülümsedi ve sunucu ayağa kalkıp devam etti. "Pekala sizler beğendiniz mi?" Hayranlara sorduğunda hayranlar hem kafalarını sallamış hem de bağırarak 'evet' demişlerdi. 

İkili hayranlarına gülümserken ve bir kaçına el sallarken sunucu yanlarına geldi. "Peki siz dizi hakkında ne düşünüyorsunuz?" Jisung eliyle ilk önce Minhonun konuşmasını sağladı. Minho mikrofonu ağzına götürüp ilk bir kaç dakika düşündü. "Biz diziyi çekerken kesinlikle çok eğlendik ve çok umutlandık. Diziyi izlediğimizde de umutlarımızın gerçekleştiğini gördük. Şahsen ben diziyi çok beğendim öyle ki bir oturuşta diziyi bitirdim" Hayranlardan tekrardan çığlık sesleri yükselirken Jisung ne diyeceğini düşünüyordu.

Sıra Jisunga geldiğinde Jisung mikrofonu ağzına getirdi ve konuşmaya başladı. "Bu benim ilk dizim ve gerçekten çok heyecanlıydım. Sürekli acaba yapabilecek miyim? Diye düşünüyordum. Batırmaktan korkuyordum fakat diziyi izlediğimde korkularımın boşuna olduğunu gördüm. Sizlerin de destekleriyle harika bir iş gerçekleştirdiğimizi anladım" Hayranlar tekrardan bağırmalara başlarken Minho hayranların tepkilerine güldü. 

Sunucu çığlıkların susmasını bekledikten sonra. "Biliyorsunuzdur ki ülkemizde bu tür eşcinsellikle alakalı diziler çok az yapılıyor. Sizin bunu bilerek yine de vaz geçmemeniz gerçekten çok harika. Dizi çıktıktan sonra bir çok kişi bu dizinin sevilmeyeceğini hatta linçleneceğini düşünüyordu fakat bir sürü hayranınız oldu." İkili birbirlerine bakıp güldüklerinde bu sefer hayranlardan daha çok bağırışlar yükselemeye başlamıştı. 

Sunucu bu duruma gülerken sıradaki soru için hazırlandı. "O zaman her zamanki klişe sorumuza geçelim. Özel hayatınızda nasıl bir ilişkiniz var?" İkili tekrar birbirine baktığında bütün hayranlar sessizleşti ve cevabı bekledi. Minho ve Jisung en cevap vereceklerini düşünüyorlardı çünkü daha az önce kavga etmişlerdi. Jisung Minhonun yardım çığlıklı bakışlarını gördüğünde toparlamak için güldü ve kolunu Minhonun omzuna koydu. Hayranlar çığlık atmamak için kendilerini zorlarken konuştu. 

"Kesinlikle özel bir ilişkimiz olduğunu düşünüyorum. Bir çok ortak yönümüz var ve kesinlikle harika anlaşıyoruz hatta bir ara birlikte kalıyorduk." Hayranlar duyduklarıyla tuttukları çığlıkları kulak zarını patlatacak derecede dışarı çıkardıklarında bir çok kişi kulaklarını tıkamıştı. Hayranlardan bazıları önlerindeki sahneye dayanamayıp gözyaşlarını tutamamıştı. Minho öylece Jisunga dalmış bakıyordu. Jisung Minhoya dönüğünde tek kaşını kaldırdı. "Değil mi?" Minho kendisine geldiğinde gözlerini kaçırdı. "E-evet kesinlikle" Hayranların çığlıkları gittikçe artarken Jisungun yüzüne öncekilerden daha büyük bir gülümseme yerleşmişti. 

Sunucu alacağı reytingleri düşününce gülümsemiş ve alkışlamıştı. "Harika!" Hayranların çığlıkları dinmeye başladığında sunucu sıradaki soru için Minhoya döndü. "Lee Minho sizin hakkınızda çıkan son dedikoduları biliyorsunuz bunun hakkında herhangi bir açıklama yapmamıştınız nedenini sorabilir miyiz?" Minho aldığı soruyla kaşlarını çattı. Jisung yanlış giden bir şeyleri fark ettiğinde sunucuya kaş göz yaptı.

Minho mikrofonu alıp konuştu. "En kısa sürede açıklama yapacağım" Sunucu kafasını sallayıp geri çekildi. Jisung bunu daha sonra Minho ile konuşacaktı. Sunucu tekrardan gülümseyip sıradaki soruyu sordu. 

"Pekala en sevdiğiniz sahne hangi sahneydi?"

İkili biraz düşündükten sonra Minho cevap verdi. "Karakterlerin ilk karşılaşma sahnesi benim favori sahnemdi." Hayranlar tekrardan çığlık atarken Jisung gülümseyerek Minhoya baktı.

"İlk öpücük sahnesi"  Minho gözlerini açıp Jisunga baktığında Jisung ona gülümsedi ve göz kırptı. Hayranlar bağırmaktan bayılacak hale gelmişlerdi. Hepsi bir anda 'Minsung' diye bağırmaya başladığında bu isim Jisungun hoşuna gitmişti. Minho ise kalbi deli gibi atarken gözlerini kaçırıp etrafı inceledi. Bu konuyu kesinlikle Jisung ile konuşmalıydı. 

-----------------------------------------

Üf gerçekten de böyle bir moment olduğunu düşünsenize. Yok hayır düşünmeyin şimdi bayılıp başıma kalırsınız falan aman. 

Sizleri çok seviyorum ve bu arada bu fice smut yazmayı düşünüyorum zaten o an geldiğinde sizlere haber veririm sadece söylemek istedim <3

Oy ve yorumlarınız benim için önemli~


Love Movie - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin