"Jisung hadi uyan artık dizi çekimine gitmemiz gerek"
Jisung salondaki masanın üstünden çöpleri alan Minhonun sesiyle uyandı. Kollarını gerdikten sonra Minhoya baktı "Saat kaç?" Minho mutfaktaki saate baktı. "Bire yaklaşıyor!"
Jisung kalkıp odasına girdi ve kıyafetlerini giymeye başladı. Ardından lavaboya gidip elini yüzünü yıkadı ve saçlarını düzeltti. Çıktığında salonda oturan Minhoyu gördü. "Gitmiyor muyuz?" Minho kalkıp Jisungun yanına gitti ve üstünü düzeltti. "Gidiyoruz"
Jisung gömleğini düzelten Minhoya baktı. Minho Jisungdan uzaklaşırken ona göz kırptı. Jisung Minhonun her zamanki hallerine aldırmayıp evden çıktılar. Minhonun arabasına binip çekimin yapılacağı yere geldiler.
Felix hemen Jisungu hazırlanma odasına soktu. Minho da kendisi gitti. Çekimler sürerken kısa bir mola verilmişti. Jisung bir koltuğa geçip elindeki mini fanı yüzüne tuttu. Felix elindeki dosyalarla yanına koştu.
"Terledin mi?"
"Evet bugün çok sıcak"
Felix elindeki peçeteleri Jisungun alnına koydu. "Biraz terini alır" Jisung gülümsedi. "Teşekkür ederim" Minho Jisungun elindeki fanı aldı. "Ben de teşekkür ederim" Jisung gözlerini devirdi. "Rica ederim"
Jisung kahve almak için kalktığında Minho hemen yerine oturmuştu. Jisung fazla takılmadan kahve almak için dışarı çıktı. Karşılarındaki kafeye girip siparişini verdi. Kasa da gördüğü arkadaşı ile şaşkınca ona baktı. "Taehyun?"
Taehyun Jisunga döndüğünde kaşları havalandı. "Jisung!" Birbirlerine gülümseyip uzaktan da olsa sarıldıktan sonra ayrıldılar. "Burada çalıştığını bilmiyordum" Taehyun etrafa baktı. "Ah evet biraz paraya ihtiyacım vardı ve bu yüzden burada çalışmaya başlamıştım. Sen ne yapıyorsun?"
Jisung ensesini kaşıdı. "Dizi çekimi için buradayım" Taehyun şaşırmıştı Jisungu asla bir oyuncu olarak düşünmüyordu -ki Jisungda asla kendisini bir oyuncu olarak hayal etmiyordu- "Vay canına! Hangi dizi?" Jisungun korktuğu başına gelmişti. "Şey ya daha yayınlanmadı" Taehyun siparişi hazırlamaya başlarken konuştu "Peki o zaman"
Evet yaptığı işten utanmaması gerekiyordu fakat Taehyun onun üniversite arkadaşıydı ve onu böyle bilmesini istemiyordu. Zaten elinde sonunda onu televizyonda görecekti. Jisung kahvesini alıp çekim yerine geri döndüğünde hala neden bundan utandığını düşünüyordu.
///
Minho arkadaşlarıyla buluşacağı yere geldiğinde arabayı durdurdu. İndikten sonra içeriye girdi ve arkadaşlarının masasına oturdu. Minho onlara çokta arkadaş gözüyle bakmıyordu. Üniversite de aynı sınıfta olmaları dışında çok bir bağları yoktu. Sahte gülümsemesiyle hepsine selam verdi.
"Ooo yakışıklı oyuncumuz da geldi"
Minho sahte gülümsemeyle adama baktı. "Çokta abartmayın ya" Üniversite de Minhoyla uğraşan kız sanki hiçbir şey olamamış gibi gülerek konuştu. "Ne abartması ya her yerde sen varsın resmen kızlar arasında çok popülersin"
Minho sahte gülümsemesiyle teşekkür etti. Bu masada oturan herkesin sahtekar olduğunu biliyordu. Minho ünlü bir oyuncu olmasaydı çağırmak akıllarına bile gelmezdi bunu iyi biliyordu. Yanındaki başka bir kız Minhonun kolunu tuttu. "Görmeyeli gerçekten çok yakışıklı olmuşsun. Bir kız arkadaşın var mı?"
Minho şaraptan bir yudum aldı. "Hayır gerek duymuyorum" Masadaki herkes iğrenç sesleriyle gülerken Minho kusmamak için kendisini tuttu. Masanın başında oturup elindeki şarabı sallayan adam Minhoya sırıtarak baktı. "Gerek mi duymuyorsun yoksa ilgi mi duymuyorsun?" Minho adama baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Movie - Minsung
Fanfiction!✔! Yakışıklı oyuncu Minho evini zar zor geçindirmeye çalışan kafe çalışanı Jisung ile bir dizi çekiminde tanışırlar. {Seme Jisung}