6

2.6K 318 139
                                    


"Erkek arkadaşım ol!"

Minho Jisungun kolunu tutarak bağırdı. Jisung kaşlarını çattı ve kolunu çekti "Neden bir erkekle çıkmak isteyeyim ki!?"

"Lütfen sana yalvarıyorum!"

"Hayır tabii!"

Minho Jisungun dudağına küçük bir öpücük bıraktı. Bakışları dudaklarındayken fazla çekilmedi. Dudaklarına nefesini verirken konuştu. "Lütfen"

"Kestik!"

Yönetmen kulaklığı çıkarıp alkışlayarak yanlarına geldi. "Harikaydınız!". Minho Jisunga bakarak ayrıldı. Jisung ise ciddiyetini bozmamaya çalışıyordu fakat zorlandığı her halinden belliydi. "Sıradaki sahneye geçmeden dinlenebilirsiniz" Yönetmen izin verdikten sonra sahne arkasına gittiler. 

"Evet harikaydın. Huysuz rolü sana çok yakıştı. Aynı sen"

"Sen de harikaydın. Şımarık rolü sana çok yakıştı. Aynı sen"

Minho poşetten yemeğini çıkarırken kaşlarını çattı. "Benim karakterim şımarık değil!". Jisung yemeği açıp bir parça ısırdı. "Ama sen şımarıksın" Minho tam ağzını açmış konuşacakken odaya Felix girdi.

Jisung işi kabul ettikten sonra asistan olarak Felix tutulmuştu. Felix ile iyi anlaşmışlardı. Kısa sürede arkadaş olmuşlardı. Arada onunla beraber kafeye gelip diğerleriyle konuşuyordu. 

"İnstagram da karakter fotoğraflarınız binlerce beğeni aldı. Twitter da taglariniz dünya gündemine bile girdi!" 

Jisung şaşırmıştı ve hemen telefonunu eline aldı. Twittera baktığında gerçekten dünya gündemlerinde isimleri yazıyordu aynı zamanda 'Minsung' tagi dünya gündemindeydi. Minho Jisungun yanına yaklaşıp telefonuna baktı. "Minsung mu? Hayranlarımız çok çılgın" 

Jisung telefonunu kapatıp cebine koydu "Her neyse" Minho gözlerini devirdi. Yemeklerini yedikten bir süre sonra çekime devam etmek için odadan çıktılar. Makyajları tazelendikten sonra sıradaki sahneyi okumaya gitti Jisung. 

Masadan senaryoyu aldı. Bir kaç kağıt geçtikten sonra oynanacak senaryoyu buldu. Parmağını ilerleterek okudu. Sıradaki sahne öpüşme sahnesiydi. Terk edilmesi gereken kişi onları öpüşerek görecekti ve peşini bırakacaktı. 

Jisung gözlerini kapatıp derin nefes aldı ve verdi. Gözlerini geri açtığında Minho ile karşılaştı. Önünde sırıtarak ona bakıyordu. "Ne oldu?". Jisung bir süre Minhoyu izledikten sonra kafasını salladı. "Hiç hadi gidelim" Birlikte çekimin ortasına geldiler. 

Kameraman kamera açılarını ayarladıktan sonra esi pozisyonlarına geri döndüler. Minho kollarını Jisungun boynuna doladı. Jisung Minhonun ince belini kavradı. Birbirlerine bakıyorlardı. Tek odakları birbirleriydi. 

"Bir, iki, üç kayıt!"

Jisung Minhonun gözlerine baktı. Minho hemen role girip yalvaran gözlerle bakmaya başladı. Jisung onun gerçekten harika bir oyuncu olduğunu itiraf etti. "Jisung burası öpmen gereken sahne" Set arkasından bir kadın Jisungun duyabileceği kadar fısıldadığında Jisung o an sadece durup Minhoyu incelediğini fark etti. 

Minho sırıtmamak için kendisini tuttu. Jisung role devam edip Minhoya yaklaştı ve dudaklarını birleştirdi. İkisinin de gözleri refleks olarak kapandı. Bütün odaklarını öpücüğe verdiler. Jisung Minhonun alt dudağını emerken Minho hala sırıtmamak için kendisini zor tutuyordu. 

Bu Jisungun ilk öpücüğüydü. Normalde bir insan rol amacı biriyle öpüştüğü zaman bir şey hissetmezdi fakat Jisung bütün çekimi unutup öpücüğün daha fazlasını istedi. Minho ise şu ana kadar bir çok kadın/erkek ile öpüşmüştü fakat hiç birinde şuan hissettiklerini hissetmiyordu.

"Kestik!"

Kameralar kayıttan çıkmıştı fakat çift hala ayrılamamıştı. Hareket etmiyorlardı fakat dudaklarını ayırmamışlardı. Gözlerini açıp birbirlerine baktıklarında Minho sonunda sırıttı. "Dudaklarımın güzel olduğunu biliyorum söylemene gerek yok" 

Jisung Minhodan ayrılıp kendisine geldiğinde Minhoyu itti ve dudaklarını elinin tersiyle silerken karavana girdi. Minho ise arkasından sinsice gülümsüyordu.

"Nasıldı?" Hyunjin göz kırparak yanına geldi.

"Benden kesinlikle hoşlanıyor"

"Sen?"

"Eh fena sayılmaz"

-----------------------------------




Love Movie - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin