19

2.2K 260 66
                                    


İkili eve geldiklerinde Minho kıyafetlerini bile çıkarmadan Jisungu koltuğa çekip sıkıca sarılarak uyumuştu. Jisung onun ne kadar yorulduğunu anlamış uyandırmak yerine uyumasını izlemişti. Jisung boynunda hissettiği acıyla birlikte yüzünü buruşturdu. Saatlerdir koltukta sarılarak uyumuşlardı ve her yeri tutulmuştu. Üzerindeki bedene baktığında gülümsedi ve saçlarına bir öpücük bıraktı.

Şuan ne oldukları belli değildi ki Jisung bunu çokta umursamıyordu. Sadece eve geri dönmenin ve Minho ile bu şekilde uyumanın mutluluğuna odaklanıyordu. Minho küçük mırıltılar çıkarmaya başladığında Jisung güldü ve kolunu kafasının altına koyup Minhonun uyanışını izlemeye başladı. 

Minho ilk önce kafasını kaldırdı ve elinin tersiyle gözlerini ovuşturmaya başladı. Jisung yüzündeki fark etmediği sırıtışla Minhoyu izliyordu. Onun dünyadaki en kusursuz insan olduğunu düşünüyordu. Minho gözünü ovuşturmayı bırakarak kafasını kaldırdı ve Jisunga baktı. Jisung gülüp bir elini Minhonun beline attı. "Günaydın" 

Minho gördüklerini kavradıktan sonra yanakları kızarmaya başlamıştı. Jisung ile bir çok kez öpüşmüşlerdi aslında artık utanmamalıydı fakat yine de her hareketinde yanakları domates gibi kızarıyordu. "Günaydın" Minho konuştuktan sonra kalkmaya çalıştı fakat dizi Jisungun bacak arasına çarptığında Jisungdan şiddetli bir bağırış koptu. 

Minho hemen ayağa kalkıp özür dilemeye başladı. "Özür dilerim çok özür dilerim" Korkuyla bir anda ellerini Jisungun bacak arasına koyduğunda ve ovmaya başladığında Jisung kaşlarını çatmıştı. Minhonun elini tutup onu durdurdu. "Minho emin ol bu hiç yardımcı olmuyor" Minho yaptıklarını algıladığında elini çekti. Yanakları daha fazla kızarmaya başlamıştı. "Özür dilerim"

Jisung gülmeye başladığında Minho onun omzuna vurdu. "Ne gülüyorsun ya!" Jisung daha fazla gülmeye başlarken Minho ayağa kalktı. "Sanırım bir tekme daha istiyorsun" Ayağını kaldırdığında Jisung ellerini kaldırdı ve gülüşlerinin arasında konuştu. "Tamam tamam... Çocuklarım olmayacak yoksa" 

Minho ayağını geri indirip üzerini düzeltti ve Jisunga dil çıkarttıktan sonra odasına kaçtı. Jisung hemen ayağa kalkıp Minhonun peşinden koşturdu. Daha dün birbirlerine sinirliyken şuan resmen birbirleriyle oynuyorlardı. Ama ne derler dünü düşünme bugünü yaşamaya bak.

Minho odasına gidip kapıyı kapattı ve yatağına oturdu. Jisung hemen gelip kapıyı açtı ve içeri girdikten sonra geri kapattı. "İlk önce çocuklarımı zedele sonra da bana dil çıkart öyle mi?" Minho omuz silkti ve tekrar dil çıkardı. "Ben senden büyüğüm?!" Jisung güldü ve Minhoya yaklaşmaya başladı. Minho yatakta geri çekilirken Jisung bileklerini tuttu ve geri çekilmesini engelledi. 

Minhonun daha yeni durulmuş yanakları tekrardan kızarmaya başlamıştı. Jisung sırıttı ve Minhoya biraz daha eğildi. Minho geri çekilmek istiyordu fakat yapmıyordu. Jisung dudaklarına böyle yaklaşırken bedeni bunu kaçırmak istemiyordu. Jisung yavaş yavaş yaklaşarak Minhonun dudaklarına eğildi. Dudakları birbirine değiyordu fakat ortada bir öpücük yoktu. Minhonun bedeni daha da kasılmaya başlamıştı. Jisung şimdiden onu etkisi altına almıştı. 

"İstersen bu ilişkide kimin üstün olduğunu göstereyim?" Jisung konuşurken dudakları birbirine değiyordu. Bu Minhoyu daha da çıldırtırken Jisung geri çekildi. "Ama öncelikle bana dün olanları anlatmalısın" Yataktan kalkıp kapıyı kapatırken son kez döndü. "Salonda bekliyorum fazla bekletme" Ardından kapıyı kapatıp çıkmıştı. 

Minho yatakta yüzüstü dönüp yastığını yumruklamaya başladı. Minho onunla öpüşüp bu sabaha harika bir seks ile başlayacağını düşünüyordu fakat onu orada terk edip gitmişti. Üstelik Minho çoktan zorlanmaya başlamıştı bile. Yataktan kalkarak oflana oflana kıyafetlerini değiştirmeye başladı.

Giyindikten sonra odasından çıkmış ve salona gelmişti. Kaşları çatıktı ve morali düşüktü. Jisung onu öyle görünce sırıtmaya başladı. Minho yanındaki koltuktan yastığı alıp Jisunga fırlattı. "Senden nefret ediyorum!" Jisung yastığı son anda tutmuştu ve gülerek Minhoya bakıyordu. Böyle salakça sırıtması Minhoyu daha da sinirlendiriyordu. 

"Anlatmıyorum!" Kollarını çaprazlayıp Jisunga uzak tekli koltuğa oturdu. Jisung Minhonun bu tatlı hallerine gülmeyi kesip Minhoya yaklaştı. Minhonun içi az önceki olaya rağmen heyecanla dolmaya başlamıştı. Jisung onu böylesine delice etkiliyordu ve o bundan nefret ediyordu. Fakat Jisung bu sefer geri çekilmeyip Minhonun ilk önce yanağına sonrada dudağına nazik ama uzun süreli öpücükler kondurmuştu. 

"Şimdi anlatır mısın?" Minho hemen ikna olmasına sinirleniyordu fakat Jisunga dayanamıyordu. Jisungun yanına gidip boynuna sarıldı ve kafasını salladı "Tamam" Jisung hemen kolunu Minhonun omzuna attı ve kafasına öpücüklerini bıraktı.

"Şimdi ilk önce o adamla aranızda ne var?" Jisung sorduğunda Minho biraz titremeye başlamıştı. Hala o anları atlatamamıştı ve konusu dahi açılınca hemen titremeye başlıyordu. Jisung Minhoya daha fazla sarıldı ve saçlarını okşayarak rahatlatmaya çalıştı. "Merak etme ben buradayım kimse sana bir şey yapamaz" 

Minho Jisungun kokusunu içine çekerken dudaklarını araladı. "O gördüğün adam ben küçükken gay olduğum için bana tecavüz eden adam" Jisungun kaşları hemen çatılmaya başlamıştı. Sinirleri damarlarının her yerine dolmaya başladığında Minhonun devam etmesini bekledi. "O gün kendimden çok fazla iğrendim ve bir daha kimseye güvenemedim. O pislik her gün bana dokunmaya devam ediyordu fakat ben salak gibi hiçbir şey yapamıyordum. Ancak okuldan ayrıldığımda bunlar kesilmişti. Ben hala kimseye bunu anlatamıyordum çünkü çok korkuyordum." 

Jisung sakin kalmaya çalışarak gözlerini kapattı ve Minhonun saçlarına bir öpücük daha bıraktı. "O haberlerin hepsi sahte. Senin kafene ilk girişimden önce olmuştu bu olay. Ona vurduğum doğruydu ama benden imza istediği için değildi. Ona vurmuştum çünkü bana tekrar dokunmaya çalışmıştı. O an ne yapacağımı bilemedim ve vurmakla yetindim." 

Jisung Minhonun ağladığını anladığında kafasını kaldırıp göz yaşlarını sildi ve burnuna bir öpücük kondurdu. "Ben çok korkmuştum Jisung gerçekten" Jisung kafasını salladı. "Sana inanıyorum Minho" Jisung Minhoyu tekrardan kolları arasına alıp sıkıca sararken telefonu ile Felixi aradı.

"Felix bana birini bulmanı isteyeceğim" 

----------------------------------

uuuu seme Jisung*-*

Oy ve Yorumlarınız benim için kıymetlimiss~






Love Movie - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin