7

2.5K 326 84
                                    


Jisung koltukta uzanmış dizinin yayınlanan bölümlerini izliyordu. Minho da elindeki cipslerle birlikte salona geldi. Daha ilk bölüm yayınlanmasına rağmen hayranlardan büyük bir ilgi görmüştü. Minhonun bazı hayranları tarafından hoş görülmese de çoğunluk beğenmişti.

Diziyi izlerken öpüşme sahnesi geldiğinde Minho Jisunga döndü. Dudaklarını ısırdığını görünce sırıtmadan edememişti. "Ne oldu?" Minho Jisungun yanındaki cipsi almaya çalışırken sordu. Jisung aniden Minhoya dönünce dip dibe gelmişlerdi. 

Fazla yakınlardı. Bu yakınlık Minhonun hoşuna gitse de Jisung bundan hoşlanmamaya başlamıştı. "Harikayım değil mi?" Minho Jisungun gözlerinin içine bakarken sordu. Jisungun ise tek odağı Minhonun hareket eden ve hemen dibinde olan dudaklarındaydı. 

"Çekimlerde ki bir başka öpücük sahnesine kadar beklemelisin yakışıklı bu dudakları öpmek için sıraya giren insanlar var"

Minho cipsi alıp çekildiğinde Jisung yutkunmuştu. Minho bu yutkunmasını duymuştu ve zaferle gülümsemişti. Jisung aniden kalkıp odaya girdiğinde Minho arkasından bağırdı. 

"Yatağı kirletme çekmecede peçete var!"

Ve ardından diziyi silinmeyen gülümsemesiyle izlemeye devam etmişti. 

Minho ertesi gün uyandığında mutfaktan güzel kokular geldiğini fark etti. Normalde tek başına yemek bile yapamazdı bu yüzden hep hazır yemek alırdı. 

Duştan çıktıktan sonra bornozuyla mutfağa girdi. Kapıya yaslanıp yemek yapan Jisunga baktı. "Dün gece eğlendin mi?" Jisung gelen sesle irkilip kapıya döndü. Minhonun dediklerinden sonra kaşlarını çattı. "Kes sesini Minho" 

"Aaa hadi ama! Utanmana gerek yok!"

Jisung masaya omletleri yerleştirirken Minhoya göz devirdi. Minho sandalyeye oturup yemeklerin güzelliğine baktı. Bu eve ilk defa bu kadar güzel yemekler geliyordu. -Pizza, hamburger vb. dışında- 

Jisung da masaya oturduğunda Minho çoktan yemeye başlamıştı bile. Yemeklerini yerken Minho doyduğunu hissettiğinde sadece salatalık yemeye başladı. Salataları yerken Jisungu izliyordu suratı çok ciddiydi ve Minho Jisungda en çok bunu seviyordu. Ciddi suratı bütün yakışıklılığını gösteriyordu. 

"Bugün bizimkilerle dışarı çıkacağız. Sen de gel bizimle dizi hakkında konuşuruz. Arkadaşlarını falan da getirebilirsin tabii varsa"

Jisung Minhoya dönüp peçeteyle ağzını sildi. "Tabii varsa mı? Ne sanıyorsun beni?"

Minho Jisungun ilgisini çektiğini fark ettiğinde sandalyede doğruldu. "Hmm bir bakalım" Minho Jisungu üstten aşağıya doğru süzdü. Jisung fazla umursamadan cümlesine devam etmesini bekliyordu. "Huysuz, inatçı ve kibirli fakat ben ve dudaklarıma kesinlikle karşı koyamayacak birisi."

Jisung gözlerini devirdi. "Peki sen beni ne sanıyorsun?" Minho bir salatalığı daha ağzına atarken sordu. Gözlerini bir saniye bile Jisungdan ayırmıyordu. Jisung gözlerini mutfakta dolaştırdıktan sonra Minhoya baktı. "Şımarık, egoist ve hayal gücü gelişmiş birisi" 

Minho Jisungun dedikleriyle sırıtıp göz devirdi. "Birazdan çıkarız" dedi ve sandalyeden kalktı. Giderken Jisungun tarafından dolandı. Dolanırken elini Jisungun omuzundan geçirdi. 

------------------------------------



Love Movie - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin