20

2.2K 240 78
                                    


Dün Felixi aradığında Felix hemen adamı bulmak için araştırma yaptı. Bulduğunda gece Jisungu aramış ve ona kaldığı oteli söylemişti. Jisung aslında söylediği gibi gidecekti fakat Minho yatakta yanında uyuyordu onu bırakmak istemediği için yarına bırakmıştı.

Şimdi de ikili aradıkları otelin otoparkında durdular. Jisung yol boyunca bütün sinirini tutmuştu. Minhonun ona anlattıklarını sürekli düşünmüştü ve bu o adamdan daha fazla nefret etmesine sebep oluyordu. Yolda Felix ısrarla adamı neden aradıklarını sorunca Felixe de anlatmak zorunda kaldı. Anlattığında Felix de aynı şekilde çok sinirlenmişti. 

Arabadan hızlı bir şekilde çıktılar. Jisung hala çok sinirli gözüküyordu. Felix ona baktığında öfkeyi gözlerinde görebiliyordu.  Biraz da olsa arkadaşını sakinleştirmek için yanına geldi. "Jisung sakin ol herhangi bir kavga çıkarma lütfen" Jisung Felixi dinlemeden otoparkta hızlı adımlarla ilerledi.

Otelin ilk katına çıktığı anda arkasını dönüp Felixe baktı. "Kaldığı odanın numarası ne?" Felix kaşlarını çattı ve Jisunga şapka ve maske uzattı. "Jisung sen artık ünlü birisin ortalıkta böyle gezemezsin tak şunları" Jisung göz devirdi ve Felixe en öfkeli bakışlarını yolladı. "Felix bana şu adamın oda numarasını söyle" Felix işaret parmağını Jisunga uzatıp çatık kaşlarıyla karşılık verdi. "Jisung kavgaya karışmayacaksın"

Jisung Felixi umursamadan asansöre ilerledi. Felixi bekleyemezdi onun yerine bütün odaları denerdi. Felix ne yapacağını bilmediği için arkasından hızla koşturuyordu. Asansöre bindiklerinde Felix hala Jisungun ne yapacağını kestiremiyordu. Bu yüzden bakışlarını ondan ayırmıyordu. 

"Jisung ne yapacaksın"

Jisung derin nefes aldı ve şakaklarını ovuşturdu. "Anasını sikeceğim" Felix duyduklarıyla Jisungun bileğini tuttu. "Jisung konuşarak halledebilirsiniz" Jisung bileğini çekti ve asansörden hızla ilerlemeden önce Felixe son kez döndü. "Bir sikikle konuşarak anlaşabileceğimizi sanmıyorum" 

Felix de hızla onun arkasından ilerlemeye devam etti. Gerçekten deli gibi bütün odalara girmeye çalıştığını görünce pes etti. "208. oda!" Jisung duyduğu oda numarasıyla adımlarını başka yöne çevirdi. Bir kat daha çıktı ve sonunda numarayı bulduğunda hiç düşünmeden kapıyı hızla çalmaya başladı. Çalışları yavaş yavaş yumruklamalara hatta tekmelere dönüşürken Felix onu uzaklaştırmaya çalışıyordu.

Felix içinden kapının açılmaması hatta odada olmaması için dua ediyordu çünkü Jisung gördüğü yerde o adamı öldürebilirmiş gibi davranıyordu. Fakat umduğu gibi olmadı ve kapı açıldı. Kapının açılması gibi Jisung içeri adımladı ve adamın üstüne yürümeye başladı. Adam yatakta bir kadınla birlikte yarı çıplak yatarken Jisung adamın yanına gelip bir yumruk geçirdi.

Adam neye uğradığını anlamadan ikinci yumruğu geçirdi. Kadın bağırarak yorganı üstüne almış olanları izliyordu. Felix hem kadını sakinleştirmeye çalışıyor hem de Jisungu durdurmaya çalışıyordu. "Jisung dur lütfe- hanım efendi bir bağırmayın am- Jisung!" Jisung hiç dinmeden yumruklarını sıralıyordu. Bir ara durduğunda adam Jisungun altından kaçabilmişti. 

Burnunu tutarken geri çekildi. "Ne yapıyorsun lan sen?!" Jisung elini yumruk yapıp adama doğru ilerlemeye başladı. Felix onu tutmaya çalışırken çoktan odaya görevliler girmişti. Felix bu sefer onlara olayı da anlatmaya çalışıyordu. "Özür dileriz arkadaş biraz delide ama gidiyoruz ger-" Felix sözünü tamamlayamadan Jisung adama tekme atmıştı. 

Saçlarını tutup adamı kendisine çevirdi ve hırıltılı sesiyle konuştu. "Bir daha seni Minhonun yakınında görmeyeyim yoksa şuan yaptığımdan daha kötü şeyler yaparım anladın mı?" Sonlara doğru sesi yükselmişti. Felix bile arkadaşının bu hallerini ilk defa görüyordu. Adam hızla kafa salladığında Jisung adamı bıraktı ve bacaklarının arasına son bir tekme attı. "Piç kurusu" 

Love Movie - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin