"Bir resim çekebilir miyiz lütfen?"
Jisung ve Minho tam çekim yerine girecekken bir grup hayran tarafından durdurulmuşlardı. Jisung onları umursamadan Minhonun kolunu tutup içeri girecekken Minho Jisungun elini tuttu ve gülümsedi.
"Tabii olur"
Jisung Minhoya kaşlarını çatıp baktı. "Minho işimiz var uğraşamayız" Minho gözlerini devirdi. "Sadece bir fotoğraf?"
Jisung oflayıp kafasını salladı ve Minho ile yan yana durdular. Hayranlar hemen bağırıp fotoğraflarını çekmeye başladı. Minho elini Jisungun omzuna koyup daha samimi bir duruş yaptı. Jisung Minhoya katılıp elini beline koydu. Hayranlardan daha güçlü çığlıklar gelince Minho güldü ve Jisungun kulağına fısıldadı.
"Yakışıyoruz" Jisung göz devirdi ve Minhonun kolunu tutarak çekim yapılacak yere girdiler. Arkada hayranlar hala bağırıyor samimi pozları hakkında konuşuyorlardı.
İçeri girdikleri gibi setin çoktan hazır olduğunu görmüşlerdi. Hemen üstlerini değiştirmek için gittiler. Geldiklerinde çekimler için prova yapmaya başladılar.
///
Sonunda eve geldiklerinde Minho yorgunluktan kendisini koltuğa bırakmıştı. Jisung saçlarını karıştırıp mutfağa ilerledi. Karnı çok acıkmıştı ve derhal yemek yemesi gerekiyordu. "Minho! Aç mısın?" Minho koltukta biraz doğrulup mutfaktaki Jisunga baktı "Sen yemek yaparsan ben hep aç olurum"
Jisug göz devirmişti fakat arkasını döndüğünde yüzündeki sırıtmayı sadece kendisi biliyordu. Yemeği hazır ettiğinde salondaki masada birlikte televizyon izlerken yemeye başlamışlardı. Jisung etlerden birini Minhoya koydu "Daha çok et yemen lazım" Minho gülümseyip Jisungun kolunu tuttu "Beni düşünüyor musun?"
Jisung sırıtmamaya çalıştı "İyi yemezsen ben alırım" Koyduğu eti geri almaya çalışırken Minho durdurdu "Bana verdin o artık benimdir" Deyip Jisungun tabağından eti alıp ağzına attı. Jisung gülümsedi zaten amacı da buydu Minhonun o eti yemesi.
Yemekleri bitirdiklerinde Jisung tabakları mutfağa taşıdı ve geri salona geldi. Minho bu sırada çoktan bir film seçmişti. "Hadi otur film izleyelim" Jisung kafasını sallayıp koltuğa Minhonun yanına oturdu.
Minho Jisungun yanına biraz daha sokulup kafasını Jisungun omzuna koymuştu. "Minho?" Minho işaret parmağını dudaklarına götürüp susmasını söylemişti. Jisung başka bir tepki vermeden filmi izlemeye devam etti.
Film bittiğinde Minho çoktan uyumuştu. Jisung Minhoyu kucağına alıp yatağına yatırdı. Jisung tam gidecekken Minho onun kolunu tutup gitmesini engelledi. Jisung Minhonun yanına çömeldi. "Jisung beni seviyor musun?"
Jisung gelen soruyla afallamıştı. Seviyor muydu? "Evet sen benim arkadaşımsın" Minho ağlamaklı bir sesle konuştu "O anlamda değil aptal!" Jisung Minhonun demek istediği şeyi anlamıştı fakat nasıl bir tepki vermesi gerektiğini bilmiyordu. Çünkü kendisi de bilmiyordu Minhoyu o anlamda sevip sevmediğini.
"Hadi uyu artık Minho bugün çok yoruldun" Minho kaşlarını çatıp ağlamaya başladı. Jisung kendisine kızdı Minhoyu ağlattığı için. "Neden böyleyim bilmiyorum!" Ağlaması şiddetlenmeye başladı.
"Neden sen! Neden başka biri değil! Bilmiyorum! Daha önce hiç böyle değildi! Neden şimdi böyle hissediyorum! Neden her an benden kaçacakmışsın gibi çok korkuyorum! Jisung ben neden seni sevmekten vazgeçemiyorum!"
Jisungun boğazı düğümlenmişti. Yutkunsa bile bu düğüm gitmiyordu. Bütün ağırlıkların düğümüydü o. Minho karşısında öylece hıçkırarak kendisi yüzünden ağlıyordu. Minho gözlerini açıp Jisunga baktı. Jisung hala yatağın yanında çökmüş Minhonun sağ elini sımsıkı tutuyordu.
Minho elini Jisungun yanağına koydu. "Jisung ben seni seviyorum" Jisung bunca şeyden sonra gelen itirafla tekrar afalladı. Ne demesi gerekiyordu? Daha önce kimseden böyle bir itiraf almamıştı. Şuan yaşadığı duyguları daha önce yaşamamıştı. Bu duygular sadece Minhonun yanında ortaya çıkıyordu.
Jisung o kadar uzun sessiz kalmıştı ki Minho cevabını yanlış anlamıştı ve elini çekmişti. Jisunga sırtını dönüp ağlamaya devam etti.
"Gidebilirsin"
"Minho"
"Git dedim! Sana daha çok aşık olmadan git!"
-----------------------
Bölüm yazmak gibisi yok c: Sınavlar ertelendiğine göre yazmaya devam edeceğim *-*
Biraz kaostan kimseye zarar gelmez eheheheh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Movie - Minsung
Fanfiction!✔! Yakışıklı oyuncu Minho evini zar zor geçindirmeye çalışan kafe çalışanı Jisung ile bir dizi çekiminde tanışırlar. {Seme Jisung}