21

2.3K 215 62
                                    


~M~

Minho kendisini altındaki sertliğe biraz daha bastırdı ve sızlandı. Bir an önce Jisungu hissetmek istiyordu. Jisung da bunu fark edip sabırsızlığına sırıttı. Dudaklarını ayırıp önündeki güzelliği seyretti. Minho şişmiş dudakları ve tahrik olduğu için kısılan gözleri ile çok harika gözüküyordu. Jisung bu görüntüyle daha da tahrik oluyordu ve dayanamıyordu. 

Yavaşça ellerini Minhonun tişörtünün eteklerine getirdi ve aynı yavaşlıkta elinin Minhonun tenine değmesine özen göstererek çıkardı. Minho tenine değen Jisungun sıcak elleri ile kendinden geçiyordu ve onu daha fazla istemesine neden oluyordu. Etrafta sadece heyecandan dolayı atan kalpleri duyuluyordu. Minho Jisung ile tanıştığından beri bu anı bekliyordu ve şuan hem utançtan hem de heyecandan ölebilirdi.

Minho da Jisungun üstünü çıkardı. ikisi de bir süre birbirlerinin bedenini süzdükten sonra Jisung Minhonun boynuna yöneldi. Minhonun elleri direkt yerini bulup Jisungun saçlarına gitti. Gözlerini tamamen kapatıp aldığı hazdan dolayı Jisungu biraz daha boynuna bastırdı. Jisung Minhonun boynunu hem emiyor hem de ısırıp hafifte olsa kendisine dair izler bırakıyordu. Bir izi bitirdiğinde diğerine geçmeden önce öncekine hafif bir öpücük bırakıyordu.

Minho kafasını geriye atarak hem inliyor hem de Jisunga boynunun her yerini açıyordu. Jisung boynundaki işi bitince yavaşça köprücük kemiğine doğru indi. Oraya da kendine ait izler bıraktı ve Minhonun göğüs ucuna doğru diliyle yol çizdi. Minho Jisungun saçlarını karıştırıyor, arada dudaklarını ısırıyor ve Jisunga sürtünüyordu. 

Jisung sol eliyle Minhonun sağ göğüs ucuyla diliyle de sol göğüs ucuyla oynuyordu. Jisung Minhonun göğüs ucunu ısırdığında Minho resmen şimdiden boşalacak gibi hissetti. "Yeter artık... Acele et!" Jisung Minhonun gözlerine baktı ve sırıttı. "Baya azgınız bakıyorum" Minho kaşlarını çattı ve Jisunga baktı. "Şuan bunu mu konuşacağız Jisung?" 

Ardından elleri Jisunugn pantolonuna gitti ve pantolonun üstünden aletine elini sürttü. Jisungun gözleri sıkıca kapandı ve derin bir inleme sundu. "Bu şişlikle gerçekten bunu mu konuşmak istiyorsun?" Bu sefer sırıtan taraf Minhoydu. Jisung elleriyle Minhonun kalçasını sertçe sıktı. 

Jisung uzanıp Minohunun pantolonunun düğmelerini açtı ve yavaşça pantolonu indirdi. Minho da Jisung için aynı şeyi yaptıktan sonra bir süre birbirlerini izlediler. Jisungun elleri Minhonun baksırına gitti ve yavaşça indirdi. Minho utanmamak için kafasını havaya kaldırdı ve gözlerini kapadı. Bu Jisungu güldürmüştü. Minhonun bileklerini tutup ona bakmasını sağladı. Minho kafasını eğip Jisunga baktı "Sıra sende" 

Minho eğilip Jisungun baksırını çıkardı ve elinden geldiğince aletine bakmamaya çalıştı. Fakat bu çok zordu özellikle önünde böyle bir şişlik dururken. Jisung tekrardan Minhonun bileğini tuttu ve onu kucağına çekti. Bu sefer çıplak bir şekilde birbirine değen iki şişlikle ikisi de inledi. 

"Seni hazırlamamı ister misin?"

Minho kaşlarını çattı ve kafasını eğip Jisunga baktı. "O koca şeyi direk içime almamı beklemiyorsun herhalde?" 

Jisung gülmeye başlarken elini Minhonun ağzına götürdü. Minho anlayıp hemen Jisugnun parmaklarını emmeye başladı. Parmakları emerken Jisungun gözlerine bakıyor ve hiç ayırmıyordu. Jisungun gülüşü solmuştu yerine azgın hali gelmişti. Yeterli odluğunu düşündüğünde çıkardı ve ellerini Minhonun kalçasına sabitledi. Gözleri hala birbirlerine kenetliyken birinci parmağını Minhonun deliğine yolladı. 

Minho içinde hissettiği parmak ile inledi. Jisung bir süre acısının gitmesini bekledikten sonra parmağını hareket ettirmeye başladı. Minho alışmaya başladığında kendisini Jisungun parmağına itti. Jisung bunu anlayıp ikinci parmağını da yolladı ve aynı ritimle hareket ettirmeye başladı. Minho aldığı zevkle kafasını geriye itti. 

Love Movie - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin