lütfen bunun için tam şuan yorum olarak tarihinizi ve saatinizi yazın ki dursun zaman.
Cem Adrian - kum gibi şarkısını açıp tüm dertlerinizi endişelerinizi 🗑 çöp kutusuna bırakın burada onlara yek yok :) çünkü fazlasıyla belirsiz duyguların barındırdığı bir hikayedesiniz.
Mutlu seanslar...
Taptaze bir ışığın o kadar gün sonra yüzüme sanki güzel bir gün olacak der gibi vuruşuna şahitlik ederek tekrar ve tekrar yabancıladığım yatakta uyandım.varmıydı beni uzun süre barındırabilecek bir yer ha sahi?
bahtsızlığımla her zaman ki gibi güne nasıl başlayacağımı ve bütün gün nasıl gideceğimi karar vererek güzel güne merhaba dedim. Duygusuz suratıma tebessüm gönderdiğimde tavana bakan kafamı kaldırarak doğruldum..
bu utanç verici duruma da günaydın.
Her yerin cam olması kadar gereksiz bir durum varmıydı gerçekten ne gerekle insan bunu yapardı kendi evine?Doğrularak kalkıp bütün evde gözümü gezdirdim Ateş'in olmamasına sevinsem mi yoksa üzülsem mi bilemesem de bu günü kimsenin mahvetmesine izin veremezdim. Günler sonra güneş doğmuştu umarım benim içimede bir güneş doğardı..
Dün geceki durum gözümün önüne gelsede her şeyi unutmak için yıpranmış bedenime baktım kendime bakmayalı uzun zaman olmuştu bileklerimdeki morluklar geçmişti ve en kötüsü kilo vermiştim.
Sakın dün gece seni buraya getirenin Ateş olduğunu düşünme Afra aferin sana
Kafamı iki yana salladım
"İç sesini dinle aferin kızım düşünmek yok bugün"
Yavaş adımlarla kaldığım odadan çıkıp tuvaletin göründüğü yere gittim rutin işlerimi halledip çıktığımda farkına vardığım şeyle kocaman gülümsedim
"Koca ev bana kaldı" kendi kendime konuştuğumda etrafıma bakındım
yaşasın ne yapabilirim ki şimdi burada??
Ateş ne zaman gelirdi bir bilgimde yoktu.
Tıpış tıpış odadan çıkıp yalın ayak evde dolaşırken guruldayan karnımla mutfağa yöneldim evet bir şeyler varmıydı bir bakalım...Koca Buz dolabın da sadece süt mü gerçekten mi?
Söylene söylene bulduğum sütün tarihine baktım gözümü devirerek geçmemiş olan süte baktığımda iyi bari diyerek bardakla uğraşmamak için direk kafama diktim. Böyle içmeyi daha çok seviyordum zaten.
Sütün yarısını bitirip ağzını kapatıp hala açık olan buz dolabına koyup kapağını kapattım.Size çok meraklı olduğumu söylemiş miydim?
Şuan mutfak dolaplarıyla ve evdeki dolaplarla bakışıyordum evet beni aç diye bağırıyorlardı çünküMutfak dolaplarını açtığımda normal mutfak düzeni vardı. hiçbiri kullanılmamıştı bardaklar ve dolaplarda duran içkiler hariç, cidden sadece içiyormuydu bu adam ? Merak edip bir tane içkinin kapağını açıp kokladığım da kusmamak için kendimi zor tutarak ağzını kapatıp dolap kapağını iğrenç şeyleri görmemek adına çarptım.
Evet gerçekten çarptım şuan iyi ki Ateş yoktu yoksa bir sürü laf işitirdimDiğer odalara girdiğimde Gardroptan kendime bir eşofman altı ve tşört seçip giyindim. iki gündür Selin'in getirdiği pantolonu giyiyordum rahatsız derecede dardı.
Bu durumda Ateş'in ne diyeceğide umrumda değildi.
Aynanın karşısında kendime baktığımda halime güldüm bunların içinde kaybolmuştum gerçekten. Ateş geldiğinde beni bu kıyafet yığının içinde görüp o meşhur bakışını atacaktı.
kendi kendime düşündüğüm şeye gülerek Bol gelen eşofmanın iplerini sıkıca bağladım yerde sürünen paçalarını bir an kıvırsam mı diye düşünsem de çok komik olduğu için sevmiştim ayaklarım görünmüyordu tşört ise eşofmanın yarısına kadar indiğinden apaçilere benzemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ZAAFI
ChickLitAteş bir gün suyu görmüş yüce dağların ardında sevdalanmış onun deli dalgalarına... Hırçın hırçın kayalara vuruşuna, yüreğindeki duruluğa Demiş ki suya: Gel sevdalım ol, hayatıma anlam veren mucizem ol... Su dayanamamış ateşin gözlerindeki sıcakl...