İlk öpücük🌙

231 6 2
                                    







"Tam olarak ne istiyorsunuz benden anlamadım?"

"Sadece yanımızda ol istiyoruz. Anlattım sana"

"Ama anlamadım Kahraman bey neden benimle ilgili size bir karar vermeniz gerektiğini söyledi Selin? neden Benim avukat olacağımı öğrendiğinde tam da ihtiyacı oldukları şey olduğunu söyledi ben nerden bilebilirim beni kandırmadığınızı?

"Çünkü bizim bir hatamız her şeyi yerle bir edebilir küçük bir açık versek sana her şey dağılır fakat biz seni iyi tanıyoruz  seninle ilgili bir şüphemiz yok bu yüzden Baba söz aldı bizden. Bizim camiada gözleri üstüne çektin her defasında tatlım bizim çok düşmanımız var Kahraman baba öyle söylediğinde hepimiz çok şaşırdık fakat Ateş'in seni bu yüzden bulduğunu seni kandırdığını düşünmesi gerekiyordu herkesin. Bizim de seninle birlikte haberimiz oldu oraya seni çağırması dahil her şey bir oyunmuş.

"Annem? Annem peki o kadınla ilgili söyledikleri doğru mu?

"Üzgünüm tatlım."

Selin'in evet demesi için dünyaları verebilirdim fakat ağzından gelen üzgünüm sözüyle gözüme gelen yaşları gözümü sıkı sıkıya kapatarak gönderdim. Bunların hepsi Belkide bir rüyaydı gözlerimi açtığım da bu rüyadan uyanacaktım..

Gözlerimi açtığımda herkesin yerli yerinde bulunduklarını görünce kahrederek göz ucuyla Etrafa baktım. Tüm gerçekliğiyle her şey aynıydı

Daha yeni ki olayın üstesinden gelmiş herkes kendi halinde takılıyordu. Ateş kanepe başlığına kafasını yatırmış öylece tavanı izlerken ondan bugün ki laflarım için  özür dilemem gerektiğini aklımın bir köşesine yazdım bana onca şeyi yaptıktan sonra belkide o lafları haketmemişti..

Aklıma takılan soruyu beni dinleyen insanlara sormak için bakışlarımı çevirdim

"Tam olarak açıklar mısınız ne gibi bir hata?"

Selin gözlerini etrafımızda ki insanlarda gezdirdi sadece Oğuz bizi dinliyordu. Arya ve Mert bir köşeye geçmiş duyduğum kadarıyla ilk defa tartışmadan konuşuyorlardı.

"Kahraman babamız bizi tanımadığı insanların yanında görmek istemez. Anlarsın ya sadece bir hatamız her şeyi berbat edebilir işlerle ilgili yani"

Oğuz'un cevap vermesine kaşlarımı kaldırarak şaşkınlığımı belli ederken, vereceğim kararın neye bağlı olduğunu Oğuz'un gözlerinin içine bakarak dile getirdim.

"Bir şartım var ne iş yaptığınızı nelerle uğraştığınızı bilmeliyim"

"Bunu bilmen imkansız Kahraman babamız istemedikçe olmaz " 
Bir anlık Ateş'e bakıp kafasını tekrar bana çevirdi.

"Ya da Ateş istemeden bunu biz anlatamayız"

gözlerimi devirdim sahiden mi o kadar kötü müsünüz? hani daha yeni kötü değiliz diyordunuz??? desemde içimden, dışım Ateş'in gür kirpiklerinin verdiği gölgede takılı kaldı.

Öğrensem onları bırakmayacakmıydım korkup kaçmayacak mıydım? Neleri kaldırmıştı benim zayıf bedenim bunlarıda kaldırırdı değil mi?

Selin afedersin deyip Ateş'in yanında olan sevgilisinin yanına gitmek için izin istediğinde
Onaylar bir şekilde kafamı salladım. 

Gerçek ailemin kim olduğunu ya da bu kadının bana neden yıllarca oyun çevirdiğini öğrenmemin tek yolu onlarla bir olmaktı.
Sadece bizimle kalmanı istiyoruz demişti Ateş bu gitme demenin bir diğer yolu değilmiydi ? Keşke kalmanı istiyorum deseydi o zaman hiç düşünmeden kalırdım değil mi

KARANLIĞIN ZAAFIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin