GERİ GELEN MEKTUP - GÜLNUR KAYA 🎶~en sevdiğim 🎵
Okurken dinleyebilirsiniz canlarım
Kim olduklarını ne kadar çok merak etsemde merakıma yenilmeden bana verilen görevi halledip buradan gitmekti tek isteğim.
Kafamdaki düşünceleri bir kenara kaldırarak Mutfağa ilerledim.
O kadar süre düşüncelere dalmıştım ki Oğuz
işlerini halledip yanımıza gelmişti bile.
Oğuz'un bu ortamda bulunmasının etkisiyle sessiz geçen kahvaltı da ben önümdeki zeytinlerle uğraşırken Mert bu durumdan sıkılmış olacak ki boğazını temizleyerek konuştu.
"Yemeyecek misin"Kafamı kaldırdığımda öylece durmuş bana bakan iki çift gözle karşılaşmıştım.
Oğuz beni anlamsız bir şekilde süzerken Mert gerçekten samimi bir şekilde gülüyordu.
bende samimi bir şekilde gülerek"Doydum ben Mert, teşekkür ederim."dediğimde beni düşündüğü için her şekilde ona minnettar olmuştum.
Kafamı önüme eğip tekrar eski halime döndüğümde üzerimde ki gözleri hala hissediyordum.
Hani bir şey vardır ya biri sizi izlediğinizde onun sizi izlediğinizi hissedersiniz tedirgin olursunuz istemsiz bir şeydir bu. Ben de de o olmuştu.
Ateşin beni aynen okulda izlediği gibi.
Ama ben bu sefer kim tarafından izlenildiğimi biliyordum, fakat onun niye böyle davrandığına anlam verememiştim.Oğuz'un en başından beri tuhaf bakışlarını ise görmezden gelirken sonunda dayanamayıp
'Sorun ne ' diyerek Oğuz'a diktim bakışlarımı.Mert öne atladı
- yok bir şey Afra o hep böyledir " dediğinde bu hareketler de bir tuhaflık olduğunu sezdim.- Hiç sanmıyorum Mert ayrıca ben ona sordum' diyerek Oğuz'a döndüğümde
"Oğuz" diyerek düzeltti beni "adım Oğuz"
Şuan bir şeyler yapıp Patlayacaktım az kalmıştı.
Mert tekrar öne atılıp
- sus Oğuz saçmalama deyip kaş göz işareti yaparak bana dönüp konuşmaya başladı
-Hadi Afra gidiyoruz dediğinde zaten sıkkın olan canım daha çok sıkılınca daha fazla olay dışı kalmaktan sıkılıp patladım. Olay neydide böyle davranıyordu?
Ben suçlu gibi kaçmayacaktım suçlu olan onlardı.. onların yaptığı işlerdi, aralarında en masumları belkide bendim. O yüzden güçlü kalıp boyun eğmeyerek konuştum.-biliyorum Oğuz, bana böyle bakmanın sebebi arkadaşını içeriye katmamsa eğer yapmayın. Çünkü ben böyle şeyler hiç yaşamadım da görmedim de. Arkadaşınız bir suçlu. Beni suçlamayın artık. Ben doğru bildiğimi yaptım.
Kısa ve anlaşılır bir şekilde konuştuğumu varsayarak ayağa kalktığımdaOğuz lafa girerek sözleriyle beni durdurmayı başarmıştı
"Sorun değil Afra..
biz kardeşimizi kurtarırız zaten sen git aynaya bak!"dediği şeyle bir şey diyemezken bu perişan halde nasıl göründüğümü bende biliyordum.
İnanamayan bakışlarla Oğuz'a sinirli bir şekilde bağırdım-sizin yüzünüzden bu haldeyim kaç gündür eve gidemiyorum, Annemi göremiyorum senin dediğine bak! Şuan güzel olup olmamayı düşünecek olan en son kişi benim. anladın mı? Ama yine de kusura bakmayın göz zevkinizi bozduğum için Oğuz bey "Diyerek oğuzun üstüne bastırarak kelimelerimi söyleyip mutfaktan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ZAAFI
ChickLitAteş bir gün suyu görmüş yüce dağların ardında sevdalanmış onun deli dalgalarına... Hırçın hırçın kayalara vuruşuna, yüreğindeki duruluğa Demiş ki suya: Gel sevdalım ol, hayatıma anlam veren mucizem ol... Su dayanamamış ateşin gözlerindeki sıcakl...