#52

138 24 29
                                    

Тен се оглеждаше притеснено, чакайки Йонгхо да се появи. Той седеше скрит зад едно дърво, както го бе инструктирал по-големият. Смяташе този план за твърде лесен и не мислеше, че би проработил. Но все пак нямаше право да протестира, Теил взимаше решенията тук.

-Сигурен ли си, че ще дойде?-попита той, поглеждайки към Теил, който му прати намръщен поглед.

-Никога не би ме пренебрегнал! Особено, когато съм сам!-заяви твърдо по-големият, скръствайки ръцете си пред гърдите.

-Ако вместо него, дойде друг? Какво ще правим тогава?-обади се Сиченг, който седеше скрит зад друго дърво.

-Няма ли да млъкнете най-после!?-изръмжа ядосано Теил, смръщвайки повече веждите си.

-Хьонг, брат ми не е толкова глупав.-обади се Хендери, който също се криеше като останалите двама зад дърво.-А и няма ли да надуши аромата ни?

-Не...-започна Теил, но бе прекъснат от Шяоджун.

-А всъщност Сиченг измислили с каква магия ще залови Джони?-Джун подаде глава зад дървото, зад което се криеше и Хендери.

-Ами смятаме да го затворим в мехур какъвто Тен използва преди малко за себе си.-отговори Кун, който се криеше заедно с УинУин.

-По дяволите, забравихте ли, че се криете!? Това означава, че не трябва да говорите или да се показвате!-скара им се Теил и се хвана за косата. Изобщо не можеше да се сработи с тези глупаци.

-А ще преговорим ли плана?-попита Тен, спечелвайки си намръщен поглед от по-големият.

-Слушайте внимателно, защото няма да повтарям повече!-предупреди ги Теил.-Аз ще седя тук и чакам Джони да се появи. Когато се появи, ще се опита да го задържа максимално много на едно място, за да могат Тен и Сиченг да направят заклинанието си и да го хванат. Ако това не успее, то тогава Шяоджун и Хендери ще изскочат и ще се го хванат. Разбрахте ли го?

-Не знам дали ще успея да направя магията отново.-каза Читафон, гледайки притеснено.

-Спокойно, ако не е успееш Шяоджун и Хендери ще...

-Ама как ще успеем да задържим Джони?!-възкликнаха заедно Хендери и Шяоджун.

-Та той е най-силният върколак в градът!-русокосият добави, след  което се обърна към Хендери.-Не се обиждай, но наистина брат ти е най-силният.

『Glentel』JohntenWhere stories live. Discover now