#23

205 25 31
                                    

Теил устремено ходеше с бърза крачка към кабинета на Хендери. Той изобщо не по чука на вратата, а направо влезе вътре, заварвайки Хендери да се целува с братовчеда на Тейонг.

Двете момчета веднага се разделиха щом видяха тъмнокосия. Хендери застана пред Шяоджун, гледайки разтревожено към по-големия.

-Теил хьонг, моля те, не прави нищо на Шяоджун! Ако ще наказваш някого на...

-Стига с тези глупости, Хендери!-каза Теил и се намести на един от столовете в кабинета, след което погледна към вампира.-Здравей, Шяоджун! Много си пораснал от последния път, в който те видях. Станал си много красив и силен вампир като гледам.

-Б-благодаря.-измънка Джун леко объркан от това, което се случваше.

Хендери гледаше объркано към съпруга на брат си. Не можеше да разбере защо тъмнокосия изобщо не реагираше на това, че той и Шяоджун се целуваха. Нали поначало бе забранено на върколаците да се виждат с вампирите. Тогава защо Теил изобщо не реагираше, а само ги наблюдаваше доста отегчено.

-Та дойдох при теб, Хендери, за да ми разкажеш малко за този Тен, но щом и Шяоджун е тук нещата ще са по-лесни. Шяоджун, може ли да ме заведеш при този Тен?-Теил погледна към вампира с широка усмивка.

-Ами не смиля, че ще успееш изобщо да се доближиш до него. Братовчедите ми, Юта, Дойонг и Сиченг са постоянно около него и около някакъв човек на име Кун.-каза му Шяоджун и се отдръпна леко от гаджето си.

-Човек? Не са ли и двамата хора?-попита объркано тъмнокосия.

-Не,Тен е вещер. Дори той и Кун сега са при Сиченг и Дойонг, за да започнат да обучават Тен за вещер.

-Добре,тогава. Мерси, Шяоджун.-Теил стана от мястото си и тръгна към изхода. Спря се пред вратата и отново погледна към двете момчета.-Не приемайте това като някакъв разпит и че ако не ми кажете ще издам връзката ви. Тази информация си е лично моя и няма да я споделя с Джони, а за връзката ви може да продължите от там докъдето ви спрях. Ще кажа на Джони да не изпраща хора в кабинета ти Хендери, но и вие бъдете внимателни. До после момчета!

По-големия излезе от стаята, оставяйки двете момчета сами. Шяоджун погледна объркано към чернокосия.

-Какво точно се случи?

-Ако знаех щях да ти кажа, но Теил хьонг е непредвидим.-каза Хендери и се загледа в устните на другия.-Та той каза да продължим, така че...

『Glentel』JohntenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin