Сиченг седеше като парализиран, докато другия целуваше устните му. Не знаеше какво да направи. Трябваше ли да го разкара от себе си или да го остави? Изобщо трябваше ли да му отвръща?
Избора му стане още по-труден след като другия обви едната си ръка около кръста му и го придърпа към себе си, а другата си ръка постави на бузата му. Наклони леко главата си и задълбочи целувката, успявайки по чудо да вкара езика си в устата му без дори да иска вход.
Несъзнателно Уин затвори очите си, постави ръцете си върху раменете му, притискайки се към него, и му отвърна, замайвайки се напълно от целувката. Не можеше да осъзнае какво вършеше в момента. Знаеше, че Кун го целува и това е, изобщо не осъзнаваше,че му отвръща или че нарочно се опитваше да разгорещи целувката, като се отъркваше в него.
Когато се осъзна, веднага избута брюнета от себе си, оставяйки го объркан и доста разочарован, че не успяха да продължат.
-Как можа да ме целунеш!? Ти ум имаш ли, по дяволите!?-разкрещя се магьосника, като с едната си ръка леко докосваше устните си. Мамка му, беше му харесало усещането.-Защо го направи!? Знаеш ли к...
-Защото исках.-отвърна му Кун.-Много добре знаеш, че като те харесвам е много вероятно и да пожелая да те целуна ако ми се даде възможност. Ето и за това ти трябваше да ме отблъснеш, ако толкова не ти харесваше, вместо да ми отвръщаш.
-Какво се опитваш да ми каже с това!?оп Да не смяташ, че ми е харесало!?
-Щом ми отвърна се предполага да ти е харесало.-Кун се усмихна.
-Жестоко се лъжеш! Аз изобщо не харесах това подобие на целувка! Аз н...
УинУин бе прекъснат от устните на другия китаец върху своите. Не можа да се стърпи и му отвърна отново, правейки същото като преди. Беше затворил очите си,ръцете му бяха обвити около врата на другия, веднага му бе дал вход, отвръщаше му и дори му се отъркваше.
Целувката продължи няколко секунди и щом се отделиха един от друг, брюнета му се усмихна широко, карайки го да се намръщи.
-Харесва ти.-каза Кун, а усмивката му сияеше.
-Задник.-измрънка недоволно Сиченг и се опита да се измъкне, но другия не му позволи.-Разкарай си ръцете от мен! За кой се имаш ти!?
-Излез на среща с мен.
-Тъп ли си!? Аз не те харесвам, защо ми е да излизам на среща с теб!?
KAMU SEDANG MEMBACA
『Glentel』Johnten
Fiksi PenggemarТен се връща в родния си град, където разбира неща за града и себе си, които никога не си е представял, че са възможни. Дали ще успее да разбере всички тайни, които крие това място или ще се провали в това си начинание? И дали ще успее да спре бушув...