-Много ми е интересно едно нещо.-каза Тен,привличайки вниманието на всички,без Кун,който си зяпаше влюбено един сервитьор.-Какви точно лекари сте? Имам впредвид зъболекар,кожен лекар...
-Аз съм хирург,а Юта е личен лекар.-каза Дойонг,посочвайки първо себе си, а после и японеца.
-Също ми е много любопитно какво работи Джехьон?-попита тайландеца,облягайки се на двете си ръце.-Нали не е безработен?
Юта се усмихна и погледна към момчето до него,искайки то да каже на Тен,но Донс само си пиеше айс кафето,гледайки в другата посока. Русокосия се намръщи и сръчка чернокосия,привличайки вниманието му.
-Какво?-отвърна доста ядосано Донс.
-Дойонги,става ли ти да кажеш на Тени какво работи Джехьон,понеже аз не помня с точност каква бе неговата позиция.-каза Накамото,преструвайки се че мислише каква бе позицията на Джехьон.
Дойонг се намръщи. Много добре виждаше как русокосия се преструваше, но нямаше как да откаже. Все пак Тен го питаше, а вече само той остана негов приятел.
-Джехьон е главен инспектор на полицейското управление.-отговори той и погледна към момчето до него,което се усмихваше доста широко.
-Така ли!? Аз си го спомням само до главен полицай.-преструваше се на изненадан Юта, а чернокосия едва се сдържаше да не го удари.
Тен гледаше към приятеля си с поглед пълен с щастие. Радваше се от това,че колкото и да твърдяха,че вече не са приятели, те продължаваха да бъдат такива.
-Всички сте се издигнали много в този град.-възкликна радостно брюнета.-Може ли да ви попитам още едно нещо?-двете момчета срещу Тен кимнаха, а на лицето му се появи сладка усмивка.-Ще ме заведете ли при Джони? Искам да му кажа нещо наистина много важно.
Дойонг и Юта се отново ае спогледаха,а в очите им се виждаше тревога и притеснение. Нямаше начин да го заведат при Джони в никакъв случай. Трябваше да го откажат от това му желание,но как?
Тайландеца забеляза как другите двама се гледаха и се намръщи. Какво лошо имаше в това той да види Джони? Нима има още неща, които те криеха от него.
-Тен, няма как да направим това за теб.-каза Дойонг,гледайки доста притеснено към приятеля си.
Чернокосия наистина не искаше да крие нещо от него,но така щеше да го предпази. Всичко това е само, за да го предпази от това отвратително място наречено Глентел.
YOU ARE READING
『Glentel』Johnten
FanfictionТен се връща в родния си град, където разбира неща за града и себе си, които никога не си е представял, че са възможни. Дали ще успее да разбере всички тайни, които крие това място или ще се провали в това си начинание? И дали ще успее да спре бушув...