При чутото тайландеца се вкаменени. Той наистина ли чу това?
-Попитах те нещо. Защо си се появявил пред мен, Читафон Ичаяпорнкул?-говореше твърдо Джони, докато го гледаше студено право в очите.
Тен гледаше изумено към момчето пред себе си. Нямаше начин наистина това да бе казано от Джони. Та той нали го харесва, то тогава защо му говореше такива неща. Това изобщо не можеше да са думи изречени от неговия Джони. Не и от неговия Йонгхо.
-Хьонг, не мислиш ли, че си твърде...-опита се да умилостиви брат си Хендери, но той го изгледа ядосано и го прекъсна.
-Хендери, не се замесвай!-извика Йонгхо на брат си.-Излез от тук и ми намери Лукас и Джънгу. Ще говоря с тях след като се оправя с тези тук.-нареди той.
Хендери погледна притеснено към Тен и останалите. Наистина не искаше да ги оставя сами с Джони, защото знаеше какво ще направи брат му с тях. Но нямаше как да не изпълни заповедите му. Той хвърли последен поглед на тайландеца и излезе от кабинета на по-големия си брат.
-Напусни кабинета ми преди да е станало вече късно,за да го направиш, дребно нищожище.-Йонгхо гледаше право в тайландеца, а в погледа му си личеше колко неприятен му бе той.
-Джони, дръж се малко по-уважително с Тен!-скара му се японеца, а другия обърна вниманието си към него.-Той нищо не ти е направил, за да му говориш така!
-Не искам да те слушам, Накамото.Не мисля, че си ти човека, който може да ми говори за уважение.-в гласа на Джони се усещаше злоба.-Уважение не е ли също да спазваш молбата на човек, който ти е наистина ценен? Сигурен съм, че годеника ти не знае, че си дошъл тук и също си нарушил молбата му към всички вампири да не присъстват в Новия Глентел.-той погледна към Джехьон, който седеше защитнически пред Дойонг и Кун.-Същото се отнася и за теб Джехьон. Но съм сигурен, че ще се зарадва да ви види затворени в моя затворени в моя затвор, като дойде след.-погледна към чосовника, който се намираше на стената в дясно от него.-След час.
-Защо Тейонг ще идва тук?!-попита притеснено Юта, при което Дойонг и Джехьон се спогледаха.
Спомниха си думите на Тейонг, че смяташе да говори с Джони за нападението от някой от върколаците му. Трябваше да кажат това на русокосото по-рано и може би сега нямаше той да приеме искането на Тен да дойдат тук.
VOCÊ ESTÁ LENDO
『Glentel』Johnten
FanficТен се връща в родния си град, където разбира неща за града и себе си, които никога не си е представял, че са възможни. Дали ще успее да разбере всички тайни, които крие това място или ще се провали в това си начинание? И дали ще успее да спре бушув...