#10

197 36 31
                                    

Атмосферата при четерите момчета се по успокои малко и в момента седяха в пълна тишина. Тен наблюдаваше ту Дойонг, ту Юта, които си бяха обърнали гръб, не искайки да се поглеждат.

-Искам вие двамата да направите за мен едно нещо.-каза тайландеца, привличайки вниманието им.-Искам да отида при Джони.

Щом чуха това, русокосия и чернокосия се спогледаха. Нямаше как да заведат Тен при Джони. Трябваше отново да измислят нещо, с което да го откажат от тази му идея.

-Тен, не помниш ли какво ти казахме за Джони? Той е наистина много зает!-каза Донс, а в гласа му си личеше нотката лъжа.

-Господин Ким Дойонг, нали знаете, че сте ужасен лъжец? Дори сте по-зле и от мен! А аз съм наистина зле в това.-добави Кун, а чернокосия веднага го стрелна с гневен поглед, при което китаеца се доближи до писателя си.-Тени,пази ме! Той иска да ме убие!

Тайландеца изобщо не обърна внимание на това, което бе казал китаеца. Той наблюдаваше другите си двама приятели, чудейки се защо не искаха да го заведат при Джони. Стана от мястото си и застана до японеца, хващайки ръката му и привличайки неговото внимание.

-Юта, преди малко се застъпих за теб като един истински приятел.-говореше мило и с усмивка на лицето Тен.-Сега те моля да направиш същото нещо за мен. Моля те, заведете ме при момчето, което обичам с цялото си сърце. Това е единственото нещо, което желая от вас.

Накамото гледаше в жалните очи на приятеля си, виждайки колко много искаше това. Наистина не искаше да кара приятеля си да страда, но ако той отидеше при него щеше да се чувства още по-гадно от колкото сега.

-Тени, наистина ми се иска да те заведа, но не мога...

-Юта, моля те! Ако трябва няма да оставам сам с него ако това ви тревожи толкова много, но наистина много ви моля! Нека видя Со Джони!

Русокосия погледна към чернокосия. Дойонг също гледаше към по-ниския. Личеше си, че и на него му е гадно, че така крие Джони от него, но нямаше какво да направят друго.

Накамото въздъхна. Щеше да наруши заповедите на годеника си, е вече ги беше нарушил като каза на Тен и Кун какви са с Дойонг, но това вече щеше да го ядоса.

-Добре ще те заведем.-каза японеца, а Дойонг го изгледа учудено.

-Но, Юта...

『Glentel』JohntenWhere stories live. Discover now